._.v
Forum > Hopp & Tricks > Vem har snurrat mest?
|
Vem har snurrat flest varv med skior å klarat landningen? :>
|
Svar
|
CR Johnson? 1260
|
|
CR 1440
Mvh Henrik -inga jävla snowblades- Utter
|
|
nån tokig finne som som hoppar i sånna hopp som går rakt upp
spaceman
|
|
Svenske snowboardåkaren Johan Ronnestam gjorde en 1440 nån gång i början på 90-talet.
Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen
|
|
Simon Dumondt: Switch cork 1260
oii
|
|
CR Johnson, 1260 och 1440 helt oanmälda på en tävling när han var 15 år, det du! :)
|
|
Har har haft en film på datan där en jäkel gör 1620 på skidor och landar
|
|
emil fors e iaf den bästa svensken.. han sätter 1260
hey
|
|
asså emil fors e ganska bra men han sätter väl fan inte 1260 ????? aja om han gör det e han grym.. men annars är det en snubbe som heter Shane Mckonkey som har suttit en 1620, den va grym!!!!
|
|
Finns rykten om att Emil satt en 1260. Å andra sidan har jag svårt att tänka mig att Jon o Henke inte sätter en sådan. Framför allt att Jon inte skulle göra det. Kan ju inte vara så mycket svårare än en switch-10:a.
Only the good die young...
|
|
tjecken som vann OS i freestyle senast lyckades peta in 5 helvarv i ett hopp (1800). Dessutom gjorde han 3 volter i samma hopp... En double double full tror jag det var..
Public transportation is for jerks and lesbians.
|
|
Ja, men det är ju freestyle eller vad det heter. Nu är det sånna som Jon och Henke vi snackar om. =D
|
|
yes jag har hittat det! på en hemsida som heter http://www.newschoolers.com så finns det en filmsnutt med en snubbe som gör en 1920!!!!! på det största hoppet jag sett!!!!!! Helt TOKIG!!!!!!!!!!!
|
|
1980 menar jag
|
|
jag hittar inte den filmsnutten vad heter den?
kk
|
|
Andreas karlsson en lokal jibber i huskvarna gjorde en 2160 i ett hopp med 40m platå!!!!!!!
Tanner Hall is da shit
|
|
vilken lögn, fan att man kan snurra 2160 grader i ett jävla bigjump. d tror jag inte på!!!
|
|
tror på att cr johnson satt 1440..men inte att andreas karlsson har satt en 2160.....
...::it never hurt's in the air::...
|
|
Jag har svårt att tro att ngn snurra 6 helvarv "jibban"!!??
niklaskull
|
|
1800 har nån japan gjort! men cr johnsson har gjort 1440.
|
|
men va hette den där filmen på newschoolers???
|
|
Det känns som om några inte talar sanning.
I can't ski
|
|
cr johnssons 1440 var jävligt mäktig... riktigt skön film (chapter three) förövrigt....
nothing but trouble
|
|
min kompis har tagit en 2160 og landat men han er død nu . (døda i bilulykke).......snufs han var jævli grym...
|
|
cr johnsson gör en 1260 i ready fire aim iallafall
|
|
är det cr som gör 1260 på tävling i happy days?
WFP51crew
|
|
simon dumont gjorde 2520 på red bull big air 1976.
|
|
det är fan 7 varv!
|
|
1976... haha
|
|
1974 fanns inte rdbull big air!!!!!
|
|
nä inte 1974 men 1976
|
|
1976 fanns inte simon dumont
far awt hell-wete
|
|
Kanske, det finns nog inte bara en i hela världen som heter Simon Dumont. Eller?
|
|
kanske inte finns så många som är jibbproffs...
far awt hell-wete
|
|
en kille som heter chemzie han satt 1800 i battle hoppet efter tävlingen han är 14 år
keep the good old poles!!
|
|
Jo men asså d e sant att han drog en 2520, jag var själv där, det var under tandådalens knattecup 1961
|
|
e det ingen som har en länk på nån som drar 2520 eller nåt??
|
|
|
|
orka
jojo
|
|
instämmer med herr DUMBO
winter06
|
Forum > Hopp & Tricks > Vem har snurrat mest?
Sök
Tipsa en kompis
Bevaka tråd