Lägenhet Alagna

A-Olofsson
7 inlägg
A-Olofsson 7 inlägg 2 år sedan

Hallådär!
Nu är det såhär att jag och min vapendragare har ordnat oss en lägenhet i Alagna, Italien från 1:a februari till 31:a mars för ett schysst pris.
Vi har dock 3 platser över, så om det råkar finnas någon skidgalen härlig typ där ute som är taggad på någon månad av (förhoppningsvis) mycket puder och turande kan ni skicka iväg ett meddelande. Självklart får man även höra av sig om man är intresserad av att endast stanna någon vecka eller så.

Svar

johanalfred
22 inlägg
johanalfred 22 inlägg 2 år sedan

Jag kommer att plugga i Milano i vår och min förhoppning är att jag ska kunna klämma in lite skidåkning. Det vekar vara hyfsade kommunikationer till Champoluc, Alagna osv. Jag skulle gärna hyra in mig på en soffa eller så någon/ra gånger under våren. Jag har gjort en säsong och åkt hyfsat mycke. Gillar att tura och tror att jag överlag anses som trevlig.

// Johan

ederedler
40 inlägg
ederedler 40 inlägg 2 år sedan

Tja!
Har fina minnen från Gressoney/Alagna, var ner en vecka för ett par år sen men skulle gärna åka tillbaka och stanna ett par - tre veckor. Får ni nån veckas glapp och vill ha tursällskap kan jag tänka mig att ansluta. Hör av mig via PM!

/ Erik

WilliamSkarland
6 inlägg
WilliamSkarland 6 inlägg 2 år sedan

jag och min polare är sjukt taggade på att dra ner och åka skidor och festa till det, vi täntke också köra en månad faktiskt ! vad kostar det med boende etc?

lukasfast
1 inlägg
lukasfast 1 inlägg 2 år sedan

Tjena!
Inte varit i Alagna tidigare, men sökte runt lite och såg riktigt gött ut! Jag är en gammal säsongare från Sälen och Åre som idag jobbar med e-handel mot actionsport, och med möjlighet att jobba på distans har tanken dykt upp att åka iväg längre till snön igen (allt från några dagar till månad). Inte turat så mycket tidigare, men tänkt att det ska bli vinterns mission och vill ni ha en go gubbe i gänget hakar jag gärna på! smile

/ Lukas

A-Olofsson
7 inlägg
A-Olofsson 7 inlägg 2 år sedan

Tjenare skicka ett PM så kan vi snacka vidare där^^.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook