Niseko

Ingehansson
14 inlägg
Ingehansson 14 inlägg 2 år sedan

Tjena, anländer till Niseko senare idag 8/1, undrade om det är fler på plats som vill dra några åk eller en öl! Stannar fram till sista Januari.

Inge

Svar

REO
114 inlägg
REO 114 inlägg 2 år sedan

Jag är på väg dit med tåg från Osaka. Kommer att stanna en natt i hakudate innan jag åker upp till niseko. Det är lite oklart med boende för min del. Stannar till 20/1

REO
114 inlägg

En superrookiefråga, om man skall flyga från Niseko, visst flyger man väl från Sapporo? Vilken av flygplatserna?
Hur lång är transfern, när och hur ofta går den, är det vanlig buss, taxi eller vad?
Tack på förhand

Ingehansson
14 inlägg

Sapporo är lättast ja, går tåg och buss. Går typ en gång i timmen och sista bussen går 21.30 tror jag. Tar typ 2.30 med buss

REO
114 inlägg

Jag kommer åka tåg till Sapporo idag, kan man ta sig vidare även från tågstation eller skall kliva av tidigare än Sapporo eller ta sig till flygplatsen? var kommer du att bo? Kan jag få tag i dig under dagen idag. Jag känner mig lite vilsen med många frågor

Ingehansson
14 inlägg

Ah sorry för sent svar, jag har faktiskt ingen aning hur du tar hit bäst från tågstationen. Jag bor på my ecolodge. Tyvärr har inte mobilen tillgång till nät av oklar anledning så har bara wifi just nu. Släng iväg meddelande till facebook.com/CarlInge

FelixLoman
62 inlägg
FelixLoman 62 inlägg 2 år sedan

Hallå! Jag kommer dit den 24:e. Någon som har plats i boende?

ukulele det är fan heavy jävla fucking metal Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook