Scott Stevens

haraldharld
4 inlägg
haraldharld 4 inlägg 2 år sedan | Senast ändrad haraldharld (2 år sedan)

Hej!
En gammal goding!

Svar

Mountain_Man
4119 inlägg
Mountain_Man 4119 inlägg 2 år sedan | Senast ändrad Mountain_Man (2 år sedan)

Jadu ... det här verkar ju väldigt seriöst. Lite oklart vad du anser vara svår offpist men om det är detsamma som jag definierar som svårt är det inte många tjejer som sätter en 360 och ska de dessutom vara runt 30 lär du minimerat urvalet och de här tjejerna är nog redan upptagna. Näe haraldhard, det är nog du som ska lägga upp en bild, berätta vem du är och var den "svåra offpisten" är belägen ... ;-)

/MM

Går det att missförstå ... så är jag på! Citera
haraldharld
4 inlägg
haraldharld 4 inlägg 2 år sedan | Senast ändrad haraldharld (2 år sedan)

Hej!

Absolut, håller med! Skrev det så fort jag kunde, sen har jag ännu inte förstått mig på hur jag tar bort mitt inlägg?(du får gärna guida mig där herr m om det går att lösa.
För svar på din fråga handlar det om en tur i norra Norge där några sekunder ska filmas. Inlägget hjälpte och skidåkaren är funnen.

farsan56
67 inlägg
farsan56 67 inlägg 2 år sedan

Med dom kraven, speciellt att dra en 360 i SVÅR? offpist blir man lite nyfiken på produkten som det ska göras reklam för.
Det ska ju vara en tjej ca:30 år. Funkar alltså inte med en skäggig gubbe.
Låt spekulationerna börja:
Ny mascara som sitter som berget.
Ny läppglans framtagen för offpist.
Nä kom med lite bättre gissningar, jag gissar att herr Harald inte tänker avslöja vad det är.

farsan56
67 inlägg
farsan56 67 inlägg 2 år sedan

Det var ett nytt upplägg. Bra att det var ett seriöst projekt, blir det samma nivå som snowboardklippet så blir det bra det där.
Lägg gärna upp den här när den är släppt, kul och se vad det var.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook