Bootfitter Idre?

Pillard
3105 inlägg
Pillard 3105 inlägg 2 år sedan

På grund av att jag helst undviker långa bilresor med en 2-åring i baksätet så kommer nog påskens åkning att bli i Idre-området. I vanliga fall hade vi kört runt Funäs och kunnat nyttja Sportmaffian men jag undviker helst den bilresan.

Så frågan är, finns det någon anständig bootfitter i Idre/Idrefjäll som kan trycka ett par pjäxor lite grann? Jag tror inte det behövs några jättejobb men lite kommer nog allt att behövas.

Svar

Bandefur
14 inlägg
Bandefur 14 inlägg 2 år sedan

Det ska nog Personalen på Intersport där kunna fixa! Slå en signal och fråga. Att trycka pjäxor är ju inte egentligen något som man behöver vara en superkunnig bootfitter för att fixa.

Pillard
3105 inlägg
Pillard 3105 inlägg 2 år sedan

Bandefur :

Det ska nog Personalen på Intersport där kunna fixa! Slå en signal och fråga. Att trycka pjäxor är ju inte egentligen något som man behöver vara en superkunnig bootfitter för att fixa.

Nae så är det ju. Man vill ju iaf dock att de har lite koll på vad de gör innan man låter dem pilla med ens nya pjäxor wink

bootfitta
813 inlägg
bootfitta 813 inlägg 2 år sedan | Senast ändrad bootfitta (2 år sedan)

Jag vet att personalen i Idre brukar komma på besök i Vemdalen för att fixa pjäxor. Säkerligen inte alla, men det säger väl sitt.

Edit: snarare för att köpa pjäxor som dom kommer till Vemdalen.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook