rumskompisar

gottegrisen
4 inlägg
gottegrisen 4 inlägg 3 mån sedan | Senast ändrad afaglum (2 mån sedan)

Tjena.
Jag och en polare har ett boende på gång och behöver ett par sköna rumskamrater. vi är två killar 20 resp. 21 år som ska ner hela säsongen, vi prioriterar framför allt skidåkningen men självklart även ett redigt bra nattliv. smile 
hör av er om ni är intresserade.
MVH Alex och Gustaf

Svar

Alleeeballeee
13 inlägg
Alleeeballeee 13 inlägg 3 mån sedan

Tjabba! Jag är 20 år och har precis kommit hem efter en säsong i Kanada. Tänkte testa alperna i år och är lite sugen på st anton! Jag är som er, prioriterar snön men har inget emot att kombinera det med fest.  Har ni tänkt att jobba där nere?

gottegrisen
4 inlägg
gottegrisen 4 inlägg 3 mån sedan | Senast ändrad afaglum (3 mån sedan)

hej. jah, planen är att jobba typ halvtid.

Alleeeballeee
13 inlägg
Alleeeballeee 13 inlägg 3 mån sedan

tänker ni söka jobba innan eller när ni kommer ner?

annadbck
2 inlägg
annadbck 2 inlägg 3 mån sedan

Hej!! Vi är två tjejer på 20 år som också tänkt åka ner till st Anton en hel säsong och åka skidor, jobba lite extra/deltid och gå ut. Har hört från kompisar som tidigare säsongat i st Anton att det är bra att bo några fler än 2 för att få billigare/bättre boende så vi blev intresserade när vi såg det här, och undrar väl om ni fortfarande är intresserade? och vad ni har för boende på gång smile)

Hälsningar, Anna och Tove

Daniel-Forsbring
3 inlägg
Daniel-Forsbring 3 inlägg 3 mån sedan | Senast ändrad Daniel-Forsbring (3 mån sedan)

Jag och en kompis (21 år) tänkte göra precis som ni.. Har ni några planer än eller hur ser det ut? smile

Bergkvistca
24 inlägg
Bergkvistca 24 inlägg 3 mån sedan

Tjena! Jag är en kille på 19, första säsongen men åkt skidor sen jag kunde gå mer eller mindre! Har samma tankar som er men åker själv! Letar ni fortfarande rumskompisar är jag fett på!! 😁😁
/Calle

IsacAlm
2 inlägg
IsacAlm 2 inlägg 3 mån sedan

Tja!

Även jag har tänkt att dra mig ner mot alperna och helst österrike i vinter. Åker själv och letar därför runt efter någon/några att bo med, är 20 år och pirar snön precis som många andra i denna tråd. Är därför gärna med och letar upp/ delar en lägenhet/rum i st anton (eller annan ort) i vinter,

Melli
10 inlägg
Melli 10 inlägg 3 mån sedan

Jag är intresserad ! Tjej, 23 år, älskar snowboard. Kan också tänka mig nattlivet då och då smile

Coolalexcool
53 inlägg
Coolalexcool 53 inlägg 3 mån sedan | Senast ändrad SNM (2 mån sedan)

.

HannaAnderBERG
2 inlägg
HannaAnderBERG 2 inlägg 3 mån sedan

Hej! Jag hade varit på att dela boende! Är en skön tjej på 19 som älskar snowboard och såklart fest!

Hannaaaa Citera
EdvinZetterstrom
8 inlägg
EdvinZetterstrom 8 inlägg 3 mån sedan

Tjena!
Vi är 3 grabbar som är 19 år från stockholm som hade tänkt säsonga i St Anton, prioriterar puder skidåkning men tackar inte nej till skön afterski och häng. Hade tänkt jobba så man klarar sig och åka så ofta man kan. Om ni vill dela med oss hör av dig på pm eller på facebook!
https://www.facebook.com/edvin.zetterstrom
MvH Edvin, Fredrik, Leo

brunnen
18 inlägg
brunnen 18 inlägg 3 mån sedan

Hej! Är 21 år, från Göteborg. Letar efter en säng någonstans i alperna. Gjort en minisäsong förra vintern och älskade de så är sugen på att göra en hel säsong. Prioriterar åkningen före festandet om de är bra åkning vill säga, annars tackar jag verkligen inte nej till fest. Hör av er om de finns plats smile

https://www.facebook.com/olajohansson96

Emeliegrefberg
4 inlägg
Emeliegrefberg 4 inlägg 3 mån sedan

Tja!
19årig tjej som söker rumskompisar, vill vart som helst där engelska språket funkar. St Anton har jag hört bra om iaf. Söker gärna någon som vill åka ner med mig i början av december.

Superglad och enkel tjej, bor gärna fler om det håller kostnaden nere. Ska backpacka under våren;)

AugustL
4 inlägg
AugustL 4 inlägg 3 mån sedan

Tjena!
19-årig kille från Malmö, söker rumskompisar/boende. Prioriterar såklart också skidåkningen för säsongen men vill också uppleva nattlivet.

EliasGustafsson
1 inlägg
EliasGustafsson 1 inlägg 3 mån sedan

Tjena!
Kille på 19 år från Borås som är grymt taggad på att säsonga i St.Anton i vinter!
Prioriterar framför allt det St.Anton erbjuder i form av skidåkning,afterski och nattliv. Jobba 2-3 dagar i veckan.
Söker sköna rumskompisar och boende.
Hör av dig i Pm eller på fb om du är intresserad!
https://www.facebook.com/elias.gustafsson.71

KajsaHoij
2 inlägg
KajsaHoij 2 inlägg 3 mån sedan

Hejhej! Jag är en 20årig tjej från Stockholm som också vill ner till Alperna för en säsong och söker boende och någon att dela det med. Älskar att åka skidor så prioriterar såklart det men är också taggad på att spendera mycket tid på afterskin och upptäcka nattlivet wink)

Jobba vill jag göra så jag överlever vintern och inte kommer hem med 0kr. Hör gärna av er om ni har en säng över, är väldigt enkel

MadeleineGedda
2 inlägg
MadeleineGedda 2 inlägg 2 mån sedan

HEJHEJ!
Vi är två nykläckta studenter ifrån regniga Göteborg respektive glada Skåne som nu slagit våra kloka huvuden ihop och kommit fram till att vi för några månader måste lämna det glamorösa livet på zara home för några månader och leva ut våra inre säsongsdrömmar för en vinter.
Rösten föll slutligen på St.anton och vi letar nu precis som alla andra både efter jobb, boende och några fantastiska själar att dela boende med.

Vi kan tänka oss att jobba med i princip vad som helst men prioriterar skidåkning och ännu högre, människans naturligaste aktivitet. Fest.
Vi är världens härligaste och lätta att hantera, även rumsrena etc etc. ALLTSÅ, om du tillsammans med oss vill ha världens roligaste månader. Shoutout!! Män som kvinnor, hör av er!
Med vänliga hälsningar Madeleine & Märta

SofiaDahlin
3 inlägg
SofiaDahlin 3 inlägg 2 mån sedan

Halloj!!
(Snart) 22-årig tjej från sthlm, sugen på en säsong i St Anton men har inga vänner med samma intresse så söker några sköna personer att hänga med! Har väl tänkt lite som er, PM:a gärna ifall ni fortfarande har en sängplats över! smile

tegen12
2 inlägg
tegen12 2 inlägg 2 mån sedan

Tja, två st 19 åriga killar från sthlm här som också tänkt säsonga i St.Anton. Meddela om ni vill hitta boende etc.

FredrikAfzelius
1 inlägg
FredrikAfzelius 1 inlägg 2 mån sedan

Tja, tänkte spendera säsongen i mitt kära St. Anton denna vinter och är oerhört intresserad. 20 år från Örebro, rutinerad skidåkare samt bertzdrickare. Kram, Fredrik

JesperGustavsson
2 inlägg
JesperGustavsson 2 inlägg 2 mån sedan

Hejjj!! Jag och en kompis från Linköping är sjukt taggade på St Anton, tanken är mycket skidåkning, afterski och uteliv samt lagom med jobb! Jobb har vi tänkt fixa på plats och boende letar vi för fullt. Har två år i rad haft andra kompisar som har säsongat där så lite tipps har man allt fått! Hör av er om de finns plats någonstans eller om någon vill försöka hitta något tillsammans.

theo-t
4 inlägg
theo-t 4 inlägg 2 mån sedan

Tja! 19årig kille från sthlm som är sjukt tagg på säsong i St:Anton nu i vinter! Prio på skidåkning men fest o afterski tackar man inte nej till smile pm:a om ni har en extra sängplats, lätt att ha att göra med!

maxsvensson
2 inlägg
maxsvensson 2 inlägg 2 mån sedan | Senast ändrad maxsvensson (2 mån sedan)

Hej, jag är 18år och söker liksom alla andra här kamrater att dela boende med.
Jag är väldigt duktig på att diska och helt ok på att laga mat :^)
Låter det intressant får ni hemskt gärna höra av er! [url=https://www.facebook.com/max.svensson.1238]Väl mött.

emilklum
5 inlägg
emilklum 5 inlägg 2 mån sedan

Tjena! Är en kille på 21 år som var nere i alperna förra året och fick mersmak för det! Letar nu efter bummarpolare eftersom mina polare på hemmaplan inte är likasinnade när det gäller snö och att åka bort. St Anton låter gött, de fick massa snö förra säsongen och festen finns alltid att luta sig tillbaka på om vi har  dåligt med snö wink När tänkte ni åka ner?

hannathomas
138 inlägg
hannathomas 138 inlägg 2 mån sedan

Hej med jer

I er mange unge mennesker i sammen båd som ikke kender nogle at tage på season med jeg har nogle lejligheder og restauranter i val thorens og hvert år har jeg ca 45 ansatte som kommer fra denmark og sverige de er unge mellem 19 og 24 og det er fuld fart og både skiløbet og partyet.

man bor 5 personer i lejligheden og det er unger som alle er hernede for at stå på ski og ha det godt Der er nogle flere drenge end piger, men jeg forsøger at blande dem i lej.

Adressen er le Neves i Val Thorens er det ikke gadenavnet men bygningen men det ved du jo alt om
prisen for sæsonen er 2350 plus dep 400 euro ud af dep tager jeg El og vand omkring 150 for sæsonen og derefter, hvis lejligheden er hel, du få resten tilbage den dag, du tager hjem.
betalingen er, at når du bestiller betaler du 1000 € plus dep også når du er i lej og har set, at alt er godt, betaler du resten.

Der er ikke mere gebyrer end huslejen og hvad jeg tage ud af dep til strøm og vand.

du kan flytte ind når du vil fra den 19/11 og så er det frem til 10/5 2017 men om du først kan komme til 1/2 er det ingen problem

lejligheder er køkken, bad med alt hvad der behøves, plus nogle .com
af apt har en ski loocker.
om senge det er 2 køjesenge og en enkeltseng eller en sovesofa.

håber det hjælper din søgende
om du vil have mere info eller nogle billeder så send mig en mail på fogsgaard@Yahoo

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook