Bilkompanjon ner till Österrike, anyone?

carolinet
65 inlägg
carolinet 65 inlägg 1 år sedan

Hallå alla snötroll!

Tänkte åka ner till Mayrhofen för min 6e säsong (I know, jag har svårt att sluta åka tillbaka!) nu i december och jag tänkte ta bilen ner den här gången.
Jag letar därför efter någon som skulle tänkas vilja joina mig i bilen ner. Du får gärna ha körkort så att vi kan dela på körningen, men jag har kört hela vägen själv också förr så har du inte så funkar det ändå. (Så länge du inte sover hela vägen ner, jag vill ju ha pratsällskap! Gärna någon med dåliga skämt wink
Du får gärna bo på vägen, eller kunna ta dig till "på vägen" så jag inte behöver ta någon avstickare smile Jag själv bor utanför stockholm.
Det behöver heller inte vara Mayrhofen du ska till, i så fall kan jag droppa av dig runt Innsbruckområdet smile

Jag måste vara nere i Mayrhofen senast den 18e december så jag planerar nog att åka senast den 16e beroende på om vi vill köra raka vägen eller stanna och sova på en eller två ställen smile

Självklart delar vi också på kostnaderna ner, brukar inte bli så mycket dyrare än en flygbiljett!

Såååå shotgun anyone?

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook