Alperna 2019

wilmasjoling
1 inlägg
wilmasjoling 1 inlägg 7 mån sedan

Hej!
Mitt namn är Wilma och jag och en kompis har planer på att åka till alperna nästa vinter, alltså i början av januari till mars/april 2019. Ställen vi är intresserade av att åka till är Verbier, Chamonix, St. Anton osv. Fartiga ställen men med bra skidåkning. Vi tar gärna emot tips allt ifrån boende, liftkort, jobb m.m. Är även öppna för resesällskap!! Jag finns på Facebook om ni vill höra av er ( Wilma Sjöling )

Ha de gött!!

Svar

johngustafsson
87 inlägg
johngustafsson 87 inlägg 7 mån sedan

Hej!

Jag skrev ihop en lite längre text om att säsonga för några veckor sedan, den kanske kan vara till glädje?

https://www.freeride.se/forum/thread.ph … 4#r1096607

// John

hhugo
13 inlägg
hhugo 13 inlägg 6 mån sedan

Tjena!
Vi är 3-4 19-åriga killar från Linköping som tänker sticka ner till St. Anton i november någon gång och är sugna på sällskap! Vill ni kan vi absolut lösa boende ihop, tänkte drafta ett mail till turistinfon där nere imorgon någon gång. Områdesmässigt siktar vi på något billigt, men hyfsat nära till uteliv då vi inte tackar nej till vare sig en sen utekväll eller en först i liften-morgon.

Hör av er om ni är intresserade! smile

Hlarsson
1 inlägg
Hlarsson 1 inlägg 4 mån sedan

Hej! Vi är tre tjejer från Jämtland som är sugen på Verbier under samma period, vi är på jakt efter fler att bo med då dem flesta boenden kräver runt 5/6 stycken för att priserna ska bli rimliga. Har ni kommit fram till något själv eller bestämt ort än?smile

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook