Ragga brudar i liften?

LudwigPersson
12 inlägg
LudwigPersson 12 inlägg 10 år sedan

Oj då... Jaha mina vänner, det är sånt här som händer om man lämnar datorn inloggad på en sida ensam med sina polare...

Själv tror jag absolut att "pillows" vet precis vad han snackar om! Den kör jag också på!

Ut o ragga med er! Waaaaaaaaa! PUssar till er alla

Xclusive
5 inlägg
Xclusive 5 inlägg 10 år sedan

jag har sett en som raggat upp en i liften, såg rätt roligt ut smile

kör bara! Citera
Pillows
66 inlägg
Pillows 66 inlägg 10 år sedan

LudwigPersson :

Oj då... Jaha mina vänner, det är sånt här som händer om man lämnar datorn inloggad på en sida ensam med sina polare...

Själv tror jag absolut att "pillows" vet precis vad han snackar om! Den kör jag också på!

Ut o ragga med er! Waaaaaaaaa! PUssar till er alla

Jag gillar dig för att du säger att det jag gör funkar och så, men hade man inte kunnat lägga alla dom inläggen i ett inlägg istället ? rage:a inte nu för jag menade inget illa.

Pillows Citera
Lisa123
7 inlägg
Lisa123 7 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Lisa123 (10 år sedan)

ojojoj
raka av moppemuschen, det är mitt tips

Hej. Citera
jibbmackan
32 inlägg
jibbmackan 32 inlägg 10 år sedan

om ni vill få en tjej att falla för en lå är det bara att lägga krokben för henne

Oxhaar
23 inlägg
Oxhaar 23 inlägg 10 år sedan

HenrikEkberg :

Fan va sköönt med dessa tips, äntligen!
ja ska ut nog ut och prova dem alla.
sen rapporterar jag vilket som gick bäst!

Lycka till till er andra!

Ja. på direkten

oscarA Citera
alexanderhyun
143 inlägg
alexanderhyun 143 inlägg 10 år sedan

freerides skönaste tråd!

nuff said.. Citera
Perkal
879 inlägg
Perkal 879 inlägg 10 år sedan

Take a good fucking look at my skis. They are 09s.

Det som inte dödar det härdar. Citera
Viplash
29 inlägg
Viplash 29 inlägg 10 år sedan

en bra raggnings replik är ; Är du ofta här ? wink
Den går alltid hem, jag lovar dig.

skidor-for-life
62 inlägg
skidor-for-life 62 inlägg 10 år sedan

Perkal :

Take a good fucking look at my skis. They are 09s.

Hahaha

-Lössnö är värt att dö för- Citera
Owkee
615 inlägg
Owkee 615 inlägg 10 år sedan

.. såhär gör du...
du tränger dig före alla i kön och knuffar undan den utomordentligt snygga brudens kompis så ni hamnar på samma lift, när ni är utom lift-vaktens åsyn gör du ett fatalt misstag så ni båda faller och hamnar släpandes efter liften..... och då tar du fram livets replik:

"så,, hänger du ofta här eller? "

SMOOF PRODUCTIONS Citera
cykel_matte
18 inlägg
cykel_matte 18 inlägg 10 år sedan

SmoofProductions :

.. såhär gör du...
du tränger dig före alla i kön och knuffar undan den utomordentligt snygga brudens kompis så ni hamnar på samma lift, när ni är utom lift-vaktens åsyn gör du ett fatalt misstag så ni båda faller och hamnar släpandes efter liften..... och då tar du fram livets replik:

"så,, hänger du ofta här eller? "

HAHAHAH, de ska ja testa!

Signatur köpes. Pma vid intresse Citera
tedde95
61 inlägg
tedde95 61 inlägg 10 år sedan

Strunta i brudarna och åkt ist !

fanipani
6 inlägg
fanipani 6 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad fanipani (8 år sedan)

HAHA, SmoofProductions.. bäst hittills.

Men vafan, det är väl inte så svårt, kör ba. Är du jibbare dras tjejerna till dig automatiskt ska du se!

Gurra
783 inlägg
Gurra 783 inlägg 10 år sedan

tittti540 :

MaddAss :

Feta grillz är A och O, och rätt vokabulär skadar ju inte heller. Satsa på mycket "yo" och "G".

funkar på mej i alla fall;)

Är väll inte så svårt att skaffa. Så

Det är inte lätt när det är svårt Citera
jeppethemunk
1 inlägg
jeppethemunk 1 inlägg 10 år sedan

Hej jag är ny här på denna sida. Men jag ville dela med mig med en ganska rolig raggningsreplik smile

"Hej! Jag tycker mycket om dina kläder, dom hade varit ännu snyggare i en hög bredvid min säng!"

Det var det jag hade att bjuda på wink lycka till i liften nu pojkar wink

Nosskire
914 inlägg
Nosskire 914 inlägg 10 år sedan

jeppethemunk :

Hej jag är ny här på denna sida. Men jag ville dela med mig med en ganska rolig raggningsreplik smile

"Hej! Jag tycker mycket om dina kläder, dom hade varit ännu snyggare i en hög bredvid min säng!"

Kommer väll ifrån...

"Åh, snygg jeans du har på dej, skulle se ännu bättre ut i en hög bredvid min säng"
Hehe, klassiker!

freppen
385 inlägg
freppen 385 inlägg 10 år sedan

haha. jag och en kompis åkte en vacker dag. och när vi skulle upp i liften igen så hade vi förfärligt massa snö på skidorna å så. självklart tar man chansen och slänger snöbollar, helst ska man pricka stockholmare för dom invaderar åre. men iaf efter några kast å träffar å vrål så tog ju snön slut. först då märkte vi att det inte bara va vi på liften utan några unga damer som satt och små-fnittra. vi såg att dom hade lite snö på brädan å skidorna så vi frågade om dom kunde ge oss lite av snön. självklart så fick vi ju det. dom tyckte nog att vi gjorde alldelles rätt som slängde snö på stockholmare, iaf hoppas att det var dom vi kastade på. men men vidare. när vi hade fått all den snö dom hade blev det helt plötsligt ett samtal med dom vackra damerna. vi åkte lite granna med varrandra. och sedan vart man ju såklart jätte kär i tjejerna så man frågar " vad ska ni hitta på ikväll då?". "det är ju så att jag och min kompis här tänkte ta oss en öl eller 2 senare i kväll.". dom hade inget speciellt för sej så dom gick med på det. till slut vart det inte bara 1 eller 2 öl utan lite mer, mer än tanken va. så blev man full å ännu mer kär. som tur va va det bara jag och en polare och 2 brudar så det blev ju en åt oss var. sen kom vi fram till att dom skulle övernatta. ena saken till den andra. saker som ofta händer när man är full. dan efter åkte vi ännu mer och vi är fortfarande väldigt bra kompisar. så där har ni en väldigt bra raggningsreplik, även fast ni inte säger så mycket. haha men jag kan lova att det är sinnessjukt kul. annars är det ju bara att säga "hej". "vad heter du?". ska vi ta oss en tur eller". sedan lossas du ramla eller nått då får du chansen att ta dom på brösten om så vill. åsså vidare å vidare. det är bara till att ragga på. och ha bra självförtroende, utan det går inget. puss

hej svejs i lingonskogen Citera
jonathan_chips
1396 inlägg
jonathan_chips 1396 inlägg 10 år sedan

freppen :

haha. jag och en kompis åkte en vacker dag. och när vi skulle upp i liften igen så hade vi förfärligt massa snö på skidorna å så. självklart tar man chansen och slänger snöbollar, helst ska man pricka stockholmare för dom invaderar åre. men iaf efter några kast å träffar å vrål så tog ju snön slut. först då märkte vi att det inte bara va vi på liften utan några unga damer som satt och små-fnittra. vi såg att dom hade lite snö på brädan å skidorna så vi frågade om dom kunde ge oss lite av snön. självklart så fick vi ju det. dom tyckte nog att vi gjorde alldelles rätt som slängde snö på stockholmare, iaf hoppas att det var dom vi kastade på. men men vidare. när vi hade fått all den snö dom hade blev det helt plötsligt ett samtal med dom vackra damerna. vi åkte lite granna med varrandra. och sedan vart man ju såklart jätte kär i tjejerna så man frågar " vad ska ni hitta på ikväll då?". "det är ju så att jag och min kompis här tänkte ta oss en öl eller 2 senare i kväll.". dom hade inget speciellt för sej så dom gick med på det. till slut vart det inte bara 1 eller 2 öl utan lite mer, mer än tanken va. så blev man full å ännu mer kär. som tur va va det bara jag och en polare och 2 brudar så det blev ju en åt oss var. sen kom vi fram till att dom skulle övernatta. ena saken till den andra. saker som ofta händer när man är full. dan efter åkte vi ännu mer och vi är fortfarande väldigt bra kompisar. så där har ni en väldigt bra raggningsreplik, även fast ni inte säger så mycket. haha men jag kan lova att det är sinnessjukt kul. annars är det ju bara att säga "hej". "vad heter du?". ska vi ta oss en tur eller". sedan lossas du ramla eller nått då får du chansen att ta dom på brösten om så vill. åsså vidare å vidare. det är bara till att ragga på. och ha bra självförtroende, utan det går inget. puss

Shit mannen du är fan min idol <3 hata alla som inte är bönder och plocka upp 11 åriga flickor i liften för att sedan supa dom under bordet och rapea dom? Du är fan för skön..

ohreyyyyy Citera
Sjogras
764 inlägg
Sjogras 764 inlägg 10 år sedan

Styckesindelning är rätt nice i längre texter.

Stepup
1530 inlägg
Stepup 1530 inlägg 10 år sedan

tedde95 :

Strunta i brudarna och åkt ist !

Vänta bara på att puperteten inträffar så får du se hur lätt det är....

moderatorer är sura Citera
freppen
385 inlägg

jonathan_chips :

freppen :

Shit mannen du är fan min idol <3 hata alla som inte är bönder och plocka upp 11 åriga flickor i liften för att sedan supa dom under bordet och rapea dom? Du är fan för skön..

11 åriga flickor?? jaja jag visste inte att jag sa att dom va det? dom är 17 år... och jag söp inte ner dom..... ididot

freppen
385 inlägg

jonathan_chips :

freppen :

11 åriga flickor?? jaja jag visste inte att jag sa att dom va det? dom är 17 år... och jag söp inte ner dom..... ididot

Flerkz-niggawithagun
29 inlägg
Flerkz-niggawithagun 29 inlägg 10 år sedan

haha fett skönt gjort XD men seriöst en som funkar på dom lite äldre är alltid att man rushar på någon milf tant som är själv just när dom ska ta nakar liften så tränger man sig i kön så man liksom glider in och tar ankar liften med dom, så säger man typ att man vill åka massvis men är själv, så små pratar man ltie i liften väl uppe så frågar man om kärringen vill åka ner en gång(Som sen blir flera gånger och tll slut åker dom hem till en själv) smile den funkar faktiskt, jag har dock inte fått någon i säng än men lite flörtande och åka tillsammans iaf (a) även ett löfte om ett möte på krogen men hon var itne där hahahaha

danteprtic
599 inlägg
danteprtic 599 inlägg 10 år sedan

Cee :

Killar ni är nästan inne på rätt spår men mitt tips är, satsa på äggliftar, (åk till en snobbig liten österrikisk skidort för att vara säker på att det ska vimla av denna udda form av lift..)
Fippla lite med skidorna när du kliver på så ser du lätt till att det bara blir ni två, se till attt hjälpa bruden in, bra start..

Dra ner fönstren till max så det blir lagom kallt inne i liften och fråga sedan om det gör något om du stänger fönstret.. Fördelen här är en charmig ögonkontakt, och därav lättare att ta kontakt..
Är tjejen intresserad och du lägger på charmen totalt så är det väl bara att utnyttja tillfället att total imma snart infinner sig på fönstren. (no more comments needed)
Använd er skandinaviska vikingacharm, går framförallt hem hos engelska tjejer som inte bara är lättfotade, chansen att tjejen skulel visa sig bättre än er i backen är minimal..

haha.. den tor jag också på

you-know-who
1541 inlägg
you-know-who 1541 inlägg 10 år sedan

borde det inte gå att bara köra Partyboy?
(slita av byxorna och börja torrjucka)

hejhejhejhej Citera
andreTrapp
477 inlägg
andreTrapp 477 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Trapp91 (10 år sedan)

You-Know-Who :

borde det inte gå att bara köra Partyboy?
(slita av byxorna och börja torrjucka)

det är ett säkert kort, indeed.
du är dock jävligt bra som kan få av dig brallorna med skidor på åkande i en ankarlift. lär mig!

Davidson
268 inlägg
Davidson 268 inlägg 10 år sedan

jeppethemunk :

Rätt kul att du med tanke på ditt namn ger tips i denna fråga.. tongue

Johannes_Pollak
237 inlägg
Johannes_Pollak 237 inlägg 10 år sedan

jag och min flickvän hittade en kondom i liftspåret

ps. det var inte vi som dumpa den där

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook