Vi söker efter två skibumkompisar till franska alperna!

ErikSjostrom
5 inlägg
ErikSjostrom 5 inlägg 3 mån sedan

Tjena!
Jag och min kompis tänkte dra iväg på en vinter säsong nu till Val d'isere. Vi har en kontakt i Valdi när det gäller boende och väntar nu på att hitta någonting som passar oss. Vi känner att det optimala skulle vara att vara fyra stycken då det både blir roligare och mer ekonomiskt! Så vi letar nu efter dem andra två.

Både jag och Julian är 20 år och kommer från stockholm och är båda erfarna skidåkare. Vi kommer försöka prioritera just skidåkningen- vi tackar inte nej till en bra lift öppning. Däremot om man har tagit en öl så vet vi aldrig var kvällen kommer sluta.

Anledningen till att vi främst är inne på Valdi är för att vi vill ha gångavstånd till backen och eftersom man ska vara där under en längre period vill vi även vara någonstans där det finns mer än 1 butik och 1 bar. Däremot så är vi öppna till förslag, om någon till exempel har siktet inställt någon annanstans skriv till oss ändå! Har ni några frågor är det bara att skriva så försöker jag svara så snabbt som möjligt.

Må bäst!
Erik Sjöström

Svar

AxelOlsson
1 inlägg
AxelOlsson 1 inlägg 3 mån sedan

Tjenare!

Vad roligt att jag inte är ensam om att ha tänkt åka iväg och säsonga till vintern men hade tänkt mig till val thorens isåfall men har hört att val disere ska vara riktigt fett de med!!

Ja heter Axel är 20 år och kommer från Varberg och är en erfaren skidåkare som älskar skidåkning, De ni skriver om öl beskriver in väldigt bra mot mig också vet aldrig vad som väntar efter jag själv knäppt min första bira

Go gubbe

Axel big_smile

PlutoMaudsley
4 inlägg
PlutoMaudsley 4 inlägg 2 mån sedan

Tjena,

Även jag har tänkt mig en säsong i valdi och hade inte bangat på lite feta rommisar!

Jag heter Pluto och är 20år och kommer från Stockholm, är en mycket erfaren skidåkare och som helst vill åka alla dagar om året! Därför som det lät på er så är min plan att prioritera skidåkningen och sedan låta ölen komma lite längre ner på listan wink

Ha det så hörs vi kanske!
Pluto Maudsley

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook