Säsong i Verbier 18/19

antongunneberg
18 inlägg
antongunneberg 18 inlägg 4 mån sedan

Tja! Jag och två vänner hade tänkt spendera kommande vinter i Verbier. Vi har fixat ett boende åt oss supercentralt men skulle behöva en fjärde person att bo med! Fyll i det här formuläret om intresse finns! Alla som är sugen på en säsong i Verbier i vinter är rimliga kandidater!

https://goo.gl/forms/CYIBmTI6EP3duBo93

Lite om oss: Vi är tre killar på 23 år vardera som efter tre års studier insåg att det är roligare att frysa i alperna än att frysa i Lund så därför bestämde vi oss för att det var dags att ta ett sabbatsår. Vi är vänliga och älskar att åka skidor. Hoppas att just du kommer bo med oss i vinter!

Just det kapade ju namnet på den årliga bo med oss hit och dit i den här byn-namnet på tråden. Så andra som har ställen att bo på eller letar efter någon att åka med kan ju använda den här tråden också smile

Svar

PetterssonJohan
38 inlägg
PetterssonJohan 38 inlägg 4 mån sedan

Tjenare! Tänkte bara se vart ni har boende? Är väldigt intresserad och spenderade även förra säsongen i verbier så känner till stället lite ☺️

Svarat på formuläret också 🤷🏻‍♂️

Gustav0
5 inlägg
Gustav0 5 inlägg 4 mån sedan

Hej! Verbier i vinter! Vad kul! Svarade på eran enkät smile / Gustav

oggekjell
10 inlägg
oggekjell 10 inlägg 3 mån sedan

Tjena!! Jag gjorde samma resa som ni planerar, också i Verbier, förra året. Tog ett sabbatsår efter tre år mitt emellan kandidat och master. Jag pluggar nu men är sugen på att komma tillbaka under januari 2019! Oskar Källström @fb 😃

antongunneberg
18 inlägg
antongunneberg 18 inlägg 3 mån sedan

Bump smile)

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook