Var kan jag hitta en billig produkt i kategori X?

la_grave
1779 inlägg
la_grave 1779 inlägg 3 mån sedan

Jag efterlyste just en produkt i Cykel på köpet-tråden men insåg sedan att efterlysningar av billiga produkter av mer generell karaktär borde ha en egen tråd - den här tråden!

Syftet är alltså inte att ställa frågor man kan få svar på genom att söka på Prisjakt eller Google Shopping, dvs specifika modeller av olika produkter, utan att fråga efter (billiga) produkter av en viss kategori. Se mitt nästa inlägg för ett exempel.

Svar

la_grave
1779 inlägg

Car kan jag köpa storpack (=billigare så småpack alltså) fett man kan smörja in skinnhandskar, skinnskor osv med? Förpackningar man hittar på Ica, skomakare, friluftsbutiker osv är normalt 50-100 gram eller milliter. Jag skulle vilja ha en förpackning som är 10 gånger så stor (dvs ett halvkilo-kilo/halvliter-liter). Någon som vet om detta går att få tag på?

MissZ
12 inlägg
MissZ 12 inlägg 3 mån sedan

la_grave skrev:

Car kan jag köpa storpack (=billigare så småpack alltså) fett man kan smörja in skinnhandskar, skinnskor osv med? Förpackningar man hittar på Ica, skomakare, friluftsbutiker osv är normalt 50-100 gram eller milliter. Jag skulle vilja ha en förpackning som är 10 gånger så stor (dvs ett halvkilo-kilo/halvliter-liter). Någon som vet om detta går att få tag på?

Kolla hästsportbutiker. Samma fett används till sadlar, träns, selar och stövlar. smile

mgbgt66
159 inlägg
mgbgt66 159 inlägg 3 mån sedan

Granngården

hulteribulter Citera
la_grave
1779 inlägg

Var köper man skosnöre på metervara? Både för kängor resp "finskor".

xQubeZ
28 inlägg
xQubeZ 28 inlägg 3 mån sedan

la_grave skrev:

Var köper man skosnöre på metervara? Både för kängor resp "finskor".

Köp accessory cord som används vid klättring. Säljs på tex addnature eller climbing247. Misstänker att 2-3mm skulle funka bra. Borde kosta någon kr/m samtidigt som de håller för några 100kg.

Tex Edelrid multicord sp 2mm, kostar 4kr/m och håller för 1kn (100kg).

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook