Letar buddies till säsong 2018/19, Val gardena?

LinusRydberg
2 inlägg
LinusRydberg 2 inlägg 2 mån sedan

Hejsan alla!

Jag, Linus och min flickvän Alma kommer garanterat att köra en säsong denna vinter och letar efter Roomies och kompisar att njuta av det goda livet i ett par månader.

Vi har siktat på Val Gardena, Selva Dolomiterna SUPERSKI, Vi har sökt lite jobb osv men många av lägenheterna kräver 4 pers för att man ska gå runt.
Vi har inte tunnelseende utan är öppna för förslag, men det lutar mest åt italien.
Hör av er om ni har två sängar som behöver fyllas eller om ni är intresserade av att lösa något tillsammans.

Lite om oss--

Jag Linus Rydberg är 24 år från Gotland, Alltid åkt skidor men har gett mig fan på att lära mig snowboard denna säsong. Jag är alltid på G och tackar aldrig nej till äventyr, TACKA NEJ MANNEN??!.
Bott i Stockholm de senaste fem åren och jobbat på hotell mellan mina resor. Har bott i kollektiv hela mitt "vuxna" liv, har har rest väldigt mycket de senaste åren, Asien, Australien och varit runt i europa.

Alma är 20 år från Vaxholm. Åker snowboard och kommer alltid med sköna vibes. Har åkt mycket i Sverige men känner att det är dags att se utländska fjäll. Pluggat fotografi så Slap some makeup on och le smile
Energisk och har svårt att bara låta tiden rinna iväg, Carpe diem.

Vi siktar på att vara iväg från november till April. Båda har vänner i italien och i Schweiz. Vi är inga party animals men går gärna ut på ett glas eller två. Flaska går också bra.

Vi letar efter likasinnade som vill fokusera på bra skidåkning, bra häng och god mat!

Viktigt att nämna är att vi letar jobb inom diverse. Finns inget som vi inte klarar smile

Låter det interessant så hör av er!

Bor ni i Stockholm så tar vi gärna en kaffe!

Peace, love and understanding,
Linus & Alma

Svar

NilsParta
1 inlägg
NilsParta 1 inlägg 2 mån sedan

Pm!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook