Söker roomies till boende i Verbier för säsongen

NellyW
2 inlägg
NellyW 2 inlägg 3 mån sedan

Halloj!
Vi är två tjejer som ska dra till Verbier i vinter och har precis hittat ett boende i Centrala Verbier. Det är dock en lägenhet för 6 pers så vi söker fyra härliga personer som är sugna på en säsong i Verbier. Om det låter lite intressant är det bara att höra av sig så skickar jag mer detaljer😄😄

Svar

HannahN
7 inlägg
HannahN 7 inlägg 3 mån sedan

Hej!

Det låter intressant, min kille och jag letar också boende. Skicka gärna mer info!

/Hannah

RebeccaConnee
8 inlägg
RebeccaConnee 8 inlägg 3 mån sedan

Hej! Vad roligt med säsong 😃 Jag letar också boende, finns det fortfarande en plats ledig? Jag är super intresserad!!

Heter Rebecca Connée på Favebook om du hellre vill prata där

MajaAlfrida
5 inlägg
MajaAlfrida 5 inlägg 3 mån sedan

Hej hej!

Är jättesugen på säsong och letar olika skidorter/boende som skulle passa mig bäst! Har aldrig åkt skidor just i Schweiz men har hört väldigt gott om skidåkningen och allt där! Är intresserad om det fortfarande finns plats ledig, isåfall skulle du kunna skicka mer info till mig här eller till Maja Niklasson på facebook.

wilmaforsberg
1 inlägg
wilmaforsberg 1 inlägg 3 mån sedan

Hej, Verbier är toppen! Ska göra min andra säsong där men söker nu boende:)
Om ledig plats fortfarande finns hör gärna av er med mer info.
// Wilma

Heter Wilma Forsberg på FB om de passar bättre:)

ToveLovgren
2 inlägg
ToveLovgren 2 inlägg 3 mån sedan

Hej!
Är på en säsong i verbier och letar också efter boende! Om ledig plats fortfarande finns är jag superintresserad!! Tove Lövgren heter jag på facebook smile

IdaLidgren
2 inlägg
IdaLidgren 2 inlägg 3 mån sedan

Hej! big_smile Jag är väldigt intresserad av boende om ni fortfarande har någon plats kvar, skriv gärna till mig på Facebook för mer info isåfall! smile Ida Lidgren heter jag.

rebeccawitz
2 inlägg
rebeccawitz 2 inlägg 2 mån sedan

Hej
Vi är två tjejer som söker boende i Verbier och håller på att leta, om det fortfarande finns plats kvar hör gärna av er på Facebook så kan vi prata mer! Rebecca Witz heter jag där smile

MatildaSte
3 inlägg
MatildaSte 3 inlägg 2 mån sedan

Hej! Är absolut intresserad och vill veta mer, heter Matilda Stenroth på Facebook! smile

carl_couloir
273 inlägg
carl_couloir 273 inlägg 2 mån sedan

Kapar tråden lite eftersom jag själv letar boende för vintern, men är intresserad av ett eget boende för mig och frugan...... på vilka ställen, tjänster mm. har ni letat/hittat boende?

thanx!
/C

LinusRydberg
2 inlägg
LinusRydberg 2 inlägg 2 mån sedan

Pm!

LeonWedin
6 inlägg
LeonWedin 6 inlägg 2 mån sedan

Hallå där!
Jag och min kompis Fabian är supertaggade på att dra iväg! Vi är 19 år från sthlm och funderar på Verbier och letar också boende.

Vi vill absolut veta mer, så det är bara att höra av er om ni vill dela boende med två riktigt taggade killar som älskar skidor och som inte tackar nej till en hel del festande:)

Hör av dig på instagram eller facebook @leonwedin då jag är mer aktiv där om det skulle vara intressant att bli roomies!

ha de bäst!

LeonWedin
6 inlägg
LeonWedin 6 inlägg 2 mån sedan

Hallå där!
Jag och min kompis Fabian är supertaggade på att dra iväg! Vi är 19 år från sthlm och funderar på Verbier och letar också boende.

Vi vill absolut veta mer, så det är bara att höra av er om ni vill dela boende med två riktigt taggade killar som älskar skidor och som inte tackar nej till en hel del festande:)

Hör av dig på instagram eller facebook @leonwedin då jag är mer aktiv där om det skulle vara intressant att bli roomies!

ha de bäst!

ElsaMolin
3 inlägg
ElsaMolin 3 inlägg 3 veckor sedan

Hej hej!!

Jag är supersugen på att säsonga men är väldigt sent ute. Om det finns plats joinar jag gärna!

Finns på fb

FransBurman
19 inlägg
FransBurman 19 inlägg 3 veckor sedan

Aa samma här!!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook