Beslutsångest över destination samt i behov av partner/partners in crime!

ClaraEdwards
3 inlägg
ClaraEdwards 3 inlägg 2 mån sedan

Hej! Jag har en flygbiljett till Kanada i slutet på Januari (tyvärr inte tidigare pga life) men vet inte vart jag ska landa riktigt - står lite mellan Banff, Revy, Fernie eller Nelson men jag tycker i princip att alla låter så jäkla goa så kan inte riktigt välja..Hursom, jag är atm lite ensam i mina planer och skulle gärna dela boende med någon/några mysiga människor som gillar att åka massa massa massa skidor, hänga, laga mat, bara ha det gött helt enkelt. Jag har gjort två säsonger tidigare och kände att efter ha åkt alldeles för lite i vintras så ska det nu maxas. SÅ - har ni ett boende men saknar en person eller är du som jag själv men jävligt taggad på snö så hör av er!! Eller hör av er anyways om ni kan ge någon slags direction till Sveriges sämsta beslutstagare.

Kram kram

Svar

HelenWennberg
2 inlägg
HelenWennberg 2 inlägg 2 mån sedan

Hej Clara, du är inte ensam i att ha beslutsångest haha! För mig lutar de åt revy men som sagt inget är bokat än så allt kan hända big_smile Jag åker också själv så söker såklart skidkompisar. Skriv gärna till mig på facebook, samma namn, samma profilbild som här smile
ha de bäst!

JacobSjolin
Online 34 inlägg
JacobSjolin 34 inlägg 2 mån sedan

@ClaraEdwards @HelenWennberg Vi är några som försöker få ihop sex personer till ett boende i Revy. Från mitten januari till slutet februari. Skulle det vara intressant? Skicka PM, skriv här eller adda mig på FB.

ClaraEdwards
3 inlägg
ClaraEdwards 3 inlägg 2 mån sedan

Det blev faktiskt fernie för min del - en kompis hakade på mina planer och hon var sugen på Fernie. SÅ om ni ångrar er över revy kan vi leta boende i Fernie tillsammans smile

OskarNorrstrom
4 inlägg
OskarNorrstrom 4 inlägg 1 månad sedan

@ClaraEdwards Hej! Jag och min kusin Helena leter boende i Fernie för ca JAN-Mars. Hur går det för er i jakten? Har hittat ett ställe där man kan bo fyra stycken för ca 8k per person/månad så vi skulle behöva två roomates till det men ni kanske har hittat nått annat?

//Oskar

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook