Snowboard buddies sökes!

EmilOlsson1
1 inlägg
EmilOlsson1 1 inlägg 5 mån sedan

Tja!

Är en 23 åring vars namn är Emil som bor i Dalarna, har glidit på bräda 1 säsong o är helt fast för det, meeeen ingen i min umgängeskrets åker varken bräda eller skidor

Så därför söker jag främst snowboardare (skidåkare går också an.. wink för åkning i både Sverige o utomlands,
åker mest pist o carvar, men toppturs utrustning införskaffad o redo för puder också. Att åka park en hel dag faller mig inte i intresse, än iaf!

Så om det är nån annan som sitter i samma dilemma eller några som behöver ett tredje hjul, Hit me up!

Svar

Klumpen89
5 inlägg
Klumpen89 5 inlägg 4 mån sedan

Tjenare, är väl i ungefär samma sits och bor också i Dalarna

PetrusOledal
9 inlägg
PetrusOledal 9 inlägg 1 månad sedan

Haha! samma här! Har skaffat topptursgrejjer, bor i Dalarna, alla mina kompisar ballar ur! Jag är glad för sällskap både i backen och för toppturer. Bor i Avesta så Romme Alpin är smidigast för min del. Är ni kanske sugna att göra en tur nu i helgen eller nästa helg?

Klumpen89
5 inlägg
Klumpen89 5 inlägg 1 månad sedan

Tyvärr är säsongen över för min del då jag är ny opererad efter att nyckelbenet lossna av en liten vurpa...

Neoh
Online 56 inlägg
Neoh 56 inlägg 1 månad sedan

Klumpen89 :

Tyvärr är säsongen över för min del då jag är ny opererad efter att nyckelbenet lossna av en liten vurpa...

Du har för dålig grundgas...
😎

Ludokludo
2 inlägg
Ludokludo 2 inlägg 1 månad sedan

Samma problem här, bor några mil från branäs, gärna med på att åka, åker det mesta 👍

PetrusOledal
9 inlägg

Allright! Så Ludokludo, är du även intresserad av att gå på topptur?

Ludokludo
2 inlägg
Ludokludo 2 inlägg 1 månad sedan

Absolut! Jag är uppe i Abisko /riksgränsen strax, blir här en vecka sen är jag fri, smile

PetrusOledal
9 inlägg

Härligt! Har du mobnr så kanske vi kan höras o försöka styra upp nått?
Här är mitt: 0724482300

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook