Letar kompisar som vill tura under vintern/våren

JonasWannefors
2 inlägg
JonasWannefors 2 inlägg 3 mån sedan

Hejsan alla,

Letar efter folk som vill köra toppturer med mig i norge/sverige. Skaffat en splitboard och letar kompisar här eftersom min krets är väldigt svår att övertyga att det finns andra sätt att komma upp på berget än lift. smile Är från stockholm själv men tar mig gärna runt. Spelar ingen som helst roll för mig om du är tjej/kille gammal/ung skidåkare eller ufo. Är du taggad på att köra och vill göra sällskap under säsongen som kommer så hojta!

Tar även tacksamt emot tips på andra forum där jag kan söka nya vänner

Med vänlig hälsning,
Jonas

Svar

perkan
26 inlägg
perkan 26 inlägg 3 mån sedan

Vilka erfarenheter har du av att tura?

Jag åker också splitboard och bor i Sthlm, hoppas kunna genomföra några weekends i vinter. Planerar då främst att utgå från Östersund pga möjligheten att låna bil där. Kommer att börja med att försöka göra någon tur mellan jul och nyår.

Hoppas på en längre resa till Norge fram mot vårkanten...

AndreasHamne
1 inlägg
AndreasHamne 1 inlägg 3 mån sedan

Hej hallå.
Skriver en blänkare gör jag med. Vill komma igång i vinter igen, efter glest med turtid senaste året.
Splitboard självklart och bor i krokarna jag med, Norrtälje.

Suryo
27 inlägg
Suryo 27 inlägg 3 mån sedan

Jag är på! smile
Kör splitboard och är från sthlm.

AmandaSundin
39 inlägg
AmandaSundin 39 inlägg 2 mån sedan

Flyttar upp till Åre i dagarna. Hänger gärna med på turer. Jobbar ganska mycket jan - feb. Men turar gärna när jag är ledig om det är nära. Mer fri mars och framåt så då kan jag åka längre. Kör också splitboard:)

PetrusOledal
9 inlägg
PetrusOledal 9 inlägg 1 vecka sedan

Jag är astaggad att gå på topptur! Vart och när tänkte du? Jag är flexibel. wink

Truth-my-dog
1 inlägg
Truth-my-dog 1 inlägg 1 vecka sedan

Jag letar efter samma intresse kan packa och ge mig iväg med någon kunnig, åker skidor. Vill besöka Norge Myrkdalen eller annan Berg där det fins leder. Kör med egen 4x4 bil fins plats för en kompis till plus packning. Bor i södra Sverige.

PetrusOledal
9 inlägg
PetrusOledal 9 inlägg 1 vecka sedan

Jag åker gärna med på en sån tur! Kan hända att jag inte fyller kriterierna som kunnig dock. Kan tyvärr inte skicka PM. Men när skulle det isåfall vara?

JonasWannefors
2 inlägg
JonasWannefors 2 inlägg 1 vecka sedan

PetrusOledal :

Jag åker gärna med på en sån tur! Kan hända att jag inte fyller kriterierna som kunnig dock. Kan tyvärr inte skicka PM. Men när skulle det isåfall vara?

Passa ditt mobilnr här då så kan vi snacka på whatsapp ist

PetrusOledal
9 inlägg
PetrusOledal 9 inlägg 6 dagar sedan

JonasWannefors :

PetrusOledal :

Passa ditt mobilnr här då så kan vi snacka på whatsapp ist

Tjusigt!
0724482300

Pudersokare
5 inlägg
Pudersokare 5 inlägg 6 dagar sedan

Jag letar också någon att tura med då jag har samma problem med att kompisar tycker liften är ett bättre alternativ! Har en tripp till narvik inplanerad med mina föräldrar till påsk men skulle vara svinkul att få med någon att tura med! Min erfarenhet är dock minimal men har åkt offpist hela mitt liv så åkningen har jag koll på!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook