Stighudar

Lundeberg
12 inlägg
Lundeberg 12 inlägg 5 mån sedan

Hej, ska köpa stighudar och undrar vad folket kör på samt lite styrkor å svagheter med dem.
Åker på black crows anima med marker duke så inte ute efter racehudar.
G3 alpinist+ pow är väl den mest intressanta för mig just nu men ni med erfarenhet får gärna hjälpa mig välja:)

Svar

edelovekillerr
171 inlägg
edelovekillerr 171 inlägg 5 mån sedan

Black Crows egna

Halvsmurfen
161 inlägg
Halvsmurfen 161 inlägg 5 mån sedan | Senast ändrad Halvsmurfen (5 mån sedan)

Det var en liknande tråd för 2 mån sedan. Här finns nog lite vad du letar efter.

https://www.freeride.se/forum/thread.ph … 7#r1138642

xQubeZ
74 inlägg
xQubeZ 74 inlägg 5 mån sedan

Varför inte ett par färdigskurna ifrån Black crows själva? Jag beställde ett par direkt ifrån dem, typ bäst pris o snabb frakt. Inte hunnit testa dem på snö än men var väldigt smidiga att sätta på skidorna o dra av osv.

Lundeberg
12 inlägg

xQubeZ :

Varför inte ett par färdigskurna ifrån Black crows själva? Jag beställde ett par direkt ifrån dem, typ bäst pris o snabb frakt. Inte hunnit testa dem på snö än men var väldigt smidiga att sätta på skidorna o dra av osv.

Som jag uppfattat det finns dom bara till freebird modellerna å längsta anima freebird är 188, jaghar 194

Vattendroppe
3049 inlägg
Vattendroppe 3049 inlägg 5 mån sedan

G3-syntet blir asbra. Du kan hitta billigare hudar, men G3-hudarna är riktigt bra.

www.randoscando.com || @rando_scando Citera
Lundeberg
12 inlägg

Halvsmurfen :

Det var en liknande tråd för 2 mån sedan. Här finns nog lite vad du letar efter.

https://www.freeride.se/forum/thread.ph … 7#r1138642

Tack, verkar helt rätt!

melkersson
12 inlägg
melkersson 12 inlägg 5 mån sedan

Om du bor i närheten av Göteborg så säljer XXL i Sisjön ut G3 hudar för smått otroliga 600 spänn.

melkersson Citera
Lundeberg
12 inlägg

melkersson :

Om du bor i närheten av Göteborg så säljer XXL i Sisjön ut G3 hudar för smått otroliga 600 spänn.

Whaaaaaat
Bor i sthlm, kan du för 600+100kr+frakt köpa ett par och skicka till mig?
145 eller 130mm breda alpinist size L (till black crows anima 194cm)

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook