Resa till godtycklig svensk/ norsk skidort i veckan/ helgen + boende

EmmaEkstroem
3 inlägg
EmmaEkstroem 3 inlägg 1 månad sedan

Hej! Vi är två glada studenter som är taggade på att åka skidor i helgen. Egentligen var som helst i Sverige eller Norge men vi hittar varken bra tågbiljetter eller boende. Någon som ska upp någonstans som vi kan samåka med? Utlovar trevligt sällskap och hembakta bullar!

Svar

Bohica
Online 108 inlägg
Bohica 108 inlägg 1 månad sedan

Yes! PM!

EmmaEkstroem
3 inlägg

Kul! Vi kollar på olika alternativ som vemdalen, idre eller sälen. Även åre men då är det tåg som gäller, dock ganska dyrt nu sista minuten. Eventuellt har vi 2 andra på tråden men ännu inte spikat något. Vad är dina tankar? smile

EmmaEkstroem
3 inlägg

Bohica :

Yes! PM!

Kul! Vi kollar på olika alternativ som vemdalen, idre eller sälen. Även åre men då är det tåg som gäller, dock ganska dyrt nu sista minuten. Eventuellt har vi 2 andra på tråden men ännu inte spikat något. Vad är dina tankar? smile

Bohica
Online 108 inlägg
Bohica 108 inlägg 1 månad sedan | Senast ändrad Bohica (1 månad sedan)

Mina tankar står i PM'et jag skickade till dig, tillsammans med kontaktuppgifter om du/ni vill snacka ihop er. Så kolla din inbox, uppe till höger.

Bohica
Online 108 inlägg
Bohica 108 inlägg 1 månad sedan

EmmaEkstroem :

Bohica :

Yes! PM!

Kul! Vi kollar på olika alternativ ...

Som sagt, jag har också olika alternativ, varav ett innebär avresa redan imorrn kväll. Har ni läst PM? Eller kommit fram till något? Jag kan anpassa mina planer till sällskapet, men behöver veta ifall jag ska åka själv eller ej snart.

jarnebring
397 inlägg
jarnebring 397 inlägg 1 månad sedan | Senast ändrad jarnebring (1 månad sedan)

Har ingen lösning till dig Emma tyvärr, men kan vara bra för andra att veta varifrån ni utgår. Sthlm? Gbg?

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook