Säsonga 19/20

oskartengstrom
1 inlägg
oskartengstrom 1 inlägg 4 veckor sedan | Senast ändrad oskartengstrom (3 dagar sedan)

UPDATE: Har nu hittat boende, kommer spendera vintern i St Anton! Kul att så många hörde av sig, kanske återkommer nästa säsong smile

Tjenare!

Abstinensen har kickat in och jag är nu galet sugen på att komma iväg till Alperna i vinter. Mina kompisar förstår dock inte skönheten med skidåkning och lite aprés så därför söker jag några härliga människor att spendera vintern med!

Jag är en aktiv 20-årig kille som gillar att lära känna nytt folk. Det här blir min första säsong, och tanken är att stanna så länge som möjligt (nov/dec-april/maj). Huvudfokus kommer såklart ligga på skidåkningen som jag vill ta till nya höjder (ev. lite turande), men jag tackar aldrig nej till en del festande om de stora dumpen dröjer smile

Jag har fallit lite för Österrike, då jag gärna vill passa på att damma av mina tyskakunskaper. Men hela Alperna är av intresse, känner att det viktigaste är att få komma iväg och uppleva säsongarlivet!

Hade varit kul att komma i kontakt med er som också tänkt dra ned till vintern, så hör av er om ni går i liknande tankar och vill ha sällskap!!

Ha det!

Svar

EdvinMansson
8 inlägg
EdvinMansson 8 inlägg 2 veckor sedan

Tja!
går i samma tankebanor som dig.
är sugen på att komma iväg några månader och åka skidor

Elant
2 inlägg
Elant 2 inlägg 2 veckor sedan

Tjena!
Även jag känner mig riktigt sugen på en säsong och söker lite folk att åka med wink.

Skriv här eller DM:a insta @anttilaelias så kanske vi kan slipa på lite ideér!

PER-VT
12 inlägg
PER-VT 12 inlägg 2 veckor sedan

Hello! Jag har en lägenhet i Val Thorens med 6 bäddar som behöver fyllas upp, mitt i smeten och backen direkt utanför dörren. Skicka ett PM om ni är intresserade, är man ensam får man plats i våningssäng och är man ett par så finns det en bäddsoffa för två personer...

Gustavbaggstrom
2 inlägg
Gustavbaggstrom 2 inlägg 2 veckor sedan

Tjena!
Har ännu inte bestämt mig för om det blir svenska fjällen eller österrikiska alperna i vinter! Men låter absolut intressant om det valet landar på alperna smile

aronjansson1
4 inlägg
aronjansson1 4 inlägg 3 dagar sedan

Tja! Är inne på samma spår som dig och vill också göra min första säsong. Hör gärna av dig här eller på insta DM @siraron så kanske vi kan vässa våra ideer tillsammans!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook