Branäs 2020 Bokad

hasseman84
27 inlägg
hasseman84 27 inlägg 2 veckor sedan

I Januari (2019) Så var jag första gången i Branäs.
Riktigt trevlig anläggning och generösa öppettider i backarna. 09:00-19:00.
Riktigt bra boede hade vi med. från dörren av vårat boende till att vi stod på toppen (via gondolen) tog knappt 10 minuter.
Så jag har bokat samma lägenhet i Januari igen och fick även 10% rabatt på liftkortet.
Jag skall försöka att ta mig råd till skidlektioner (i grupp) igen. Men vet inte riktigt vilken svårighetsgrad än.
Sist så var jag i en nivå 2 skola. Det som krävdes var att kunna åka lift och åka ner för en grön backe.
Men jag kan ta mig ner för Röda nerfarter och eventuellt vissa svarta nedfarter med. Så vad anser ni. Fortsätta finslipa i en nivå 2 eller gå upp till nivå 3?
Sen så undrar jag om ni anser att det är okej att ha actioncam med sig på skidlektionerna. Jag kommer givetvis att dölja ansikten och klippa bort olyckor. Det är mest för mig själv och ha kvar. Kanske göra nån film av det och lägga upp på tuben.

Svar

enriico
37 inlägg
enriico 37 inlägg 2 veckor sedan

Det är inte ok action cam. Koncentrera dig på skidåkningen istället så får du ut mkt mer av lektionerna

termons
347 inlägg
termons 347 inlägg 2 veckor sedan | Senast ändrad termons (2 veckor sedan)

.

zingo11
92 inlägg
zingo11 92 inlägg 2 veckor sedan

Har inte läraren något imot det hade jag kört med kamera. Har den även bra ljudupptagning är det ett plus, för repetion och återblick. Fråga också om någon annan i gruppen om möjlig kan bära den för att få en uppfattning vad som skall ändras eller tjusteras på din åkning. Pröva nivå 3, tror det är dags.
Ha det gött och trevlig resa till Branäs.

JFGI Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook