bästa barmarksträning?

offer
52 inlägg
offer 52 inlägg 14 år sedan

vilken är egentligen den bästa barkmarksträningen tycker ni? känns som man borde pyssla med nåt vettigt på sommaren, inte bara ligga på strnaden å hinka bärs...

nothing but trouble Citera

Svar

Trongen
85 inlägg
Trongen 85 inlägg 14 år sedan

beror ju på vad du åker. men inlines och mountingbike är bra träning, men skall du cykla så gör det på stigar i skogen inte ut på gatan, det ger inte mycke.

Pain is pleasure Citera
offer
52 inlägg

åker mest fritt, inte så mycket i parken.... jo, cyklar gör jag ju redan...tänkte börja springa också, inlines e bögigt så det går bort....finns det några övningar som e bra annars? har skitit i det här med barkmarksträning tills nu, tänkte väl ta tag i det som sagt....

SannaO
15 inlägg
SannaO 15 inlägg 14 år sedan

du kan ju alltid göra som en del andra och springa som nå idioter efter en boll (fotboll kallas det visst)..
nu menar jag inte typ division 1 eller så, man kan ju bara ringa upp några polers o dra iväg till nån gräsplätt o fula sej.. det ända som behövs är några glada miner och en boll..!

Sommarlovet är här Citera
SannaO
15 inlägg

ELLER! om du ändå bara ligger på stranden kan ni ju köra fotboll där.. extra bra träning.

offer
52 inlägg

tyvärr så gillar jag inte att spela fotboll.... skulle kunna börja gå på ett gym, men det e trist...

thompson
208 inlägg
thompson 208 inlägg 14 år sedan

invenstera dig en bmx, alltid skoj .... annnars kan du ju simma eller nått sånt lite segt..

No pain no Game Citera
offer
52 inlägg

jo, men bmx klassar jag inte som träning....jag snackar TRÄNING PÅ ALLVAR!!! simma funkar ju alltid, kan man passa på att hoppa också...

T_C
38 inlägg
T_C 38 inlägg 14 år sedan

Tycker personligen inte att det så lätt att hitta motiverande sysselsättningar på sommaren. Fördriver dock tiden både med knäböj på gymmet och löpning uppför skidbacken kombinerat med mtb´n. Inte alltid så kul med det ger ju resultat till vintern...

thompson
208 inlägg
thompson 208 inlägg 14 år sedan

jonglering ger lite muskler iaf big_smile. hahaha, ska ja komma med mer oseriösa förslag?

No pain no Game Citera
offer
52 inlägg

T_C: tack, det va sånt jag ville höra....
jo du thompson, fler såna tack...ölhävning är en klassiker annars....

SannaO
15 inlägg

okeeej.. men typ beach-volleyboll då?

SannaO
15 inlägg

eller göra som nå spännbögar och börja på Yoga.. haha
brorsan valde det andra året på gymnasiet för att det stod under typ "avslappning"...
Han hade det på fredagar sist på dagen. Säger bara en sak: he vart inte precis nån krog för han den fredagen.

AnnaStrandbacke
28 inlägg
AnnaStrandbacke 28 inlägg 14 år sedan

Sätter du en 360 på rullskidor e du värd all respekt..

Rullskidor kanske inte e det mest hardcore av övningar..men riktigt ballt faktiskt om du inte måste vara tuff hela tiden. Dessutom, sätter du ett trick är du grymmast av alla..

ha en trevlig sommar..hej

FredrikB
1516 inlägg
FredrikB 1516 inlägg 14 år sedan

Äh, vafan... studsmatta ska det vara. FÄTT skönt! Sjukt grym träning och så roligt!

Dupppe
40 inlägg
Dupppe 40 inlägg 14 år sedan

Stundsmatta och Mountainbike.. !

Dupppe Citera
offer
52 inlägg

beachvolleyboll är iofs helt okej...funkar bra tillsamans med några öl i kroppen också, kan inte bara vara nyttig!
hm, studsmatta hoppar jag nog över eftersom jag inte har någon..och även om jag hade en så skulle jag inte ha den, min balkong är inte så stor tyvärr...
träningen blir nog ungefär såhär:
cyckla mtb til jobbet, blir nog 1 mil om dan...får väl köra skog på helgen eller nåt.
sen blir det väl endel gym också plus en massa situps å armhäningar,(vad nu det ska va bra för..känns som det e bra å göra det).
och så får det hela avslutas med några slappa dagar i parken altrenativt på stranden...med en kasse bärs såklart!
känns som man kommer va i toppform till nästa vinter!!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook