Silvertejps-plånbok!

davidL
21 inlägg
davidL 13 år sedan

Nån som har sett/vet var man får tag på de nya plånböckerna i silvertejp? Jävligt krispiga, ett måste!
Tacksam för blixtsnabbt svar.

Svar

BigAir
2623 inlägg
BigAir 13 år sedan

man gör dom själv!

Den där BigAir.. Citera
BigAir
2623 inlägg
BigAir 13 år sedan

och om man vill kan man dra 2 viper stripes med svart eltejp!

Den där BigAir.. Citera
Northbeach

De kommer komma ut inom en snar framtid. Håll utkik på prylguiden i Transition.
Var på samma fest som han som tar in de till Sverige, men minns varken hans namn eller märket på plånkorna. Klart är iaf att de är coola!

/M

johansoderlund
139 inlägg
johansoderlund 13 år sedan

Dumt att köpa, coolare att göra själv
http://www.3m.com/intl/CA/english/centr … allet.html

JesperH
436 inlägg
JesperH 13 år sedan

Wow en sån måste man ju ha!

Dynamit
373 inlägg
Dynamit 13 år sedan

vad är en silvertejps plånbok?

JesperH
436 inlägg
JesperH 13 år sedan

En plånbok helt gjord i silvertejp, säger väl sig självt?

Alvis
336 inlägg
Alvis 13 år sedan

JesperH > Nej, Dynamit frågade ju vad en silvertejps plånbok var (inte vad en silvertejpsplånbok var).

Only the good die young... Citera
JesperH
436 inlägg
JesperH 13 år sedan

jaha, en "silvertejps plånbok" (tack för korrektionen Alvis) är helt enkelt en plånkbok som är gjord för att förvara silvertejp som man kan ha i länder där valutan är silvertejp till exempel. säger väl sig självt?

J-DAWG
159 inlägg
J-DAWG 13 år sedan

Lol i afghanistan t.ex kanske dom använder silvertejp som valuta just nu när dom rekonstruerar landet, Ja själv tänker däremot lätt göra en.

mjau 2 da mjau jao Citera
J-DAWG
159 inlägg
J-DAWG 13 år sedan

för den delen tror jag nog snarare att dom har monopolpengar, ingen som vet hur man gör en silvertejpskalsong då? wink

mjau 2 da mjau jao Citera
JesperH
436 inlägg
JesperH 13 år sedan

Jag bara drar runt massa silvertejp i omreådet kallingarna brukar sitta... Känns dock lite obehagligt och kan vara svåra att få av.

Hanna_Ekelund
16 inlägg
Hanna_Ekelund 13 år sedan

Min pojkvän gör så här: gå till föreningssparbanken o hämta ett fodral som man får till korten (ett vanligt i plast med logga på utsidan och genomskinlig plats inuti) surra silvertape runt så ni fortfarande kan stoppa i bankkort och körkort inuti, sedlar får också plats. Mynten sparar ni i en uppdrucken 1,5 l colaflaska. När den är full är det bara att boka resan och slipa stålkanterna!
(det gör inte ont att trilla heller när man har denna böjliga plånbok, eftersom den är så mjuk slipper man de köttiga såren efter de vanliga i vass aluminium)

JesperH
436 inlägg
JesperH 13 år sedan

min morsa fyllde en PET-flask (1,5 l) med tiokronor... de blev rät tmycke pengar

davidL
21 inlägg
davidL 13 år sedan

Alltså; dom finns! På riktigt! Kolla Playgrounds senaste nyhetsbrev. www://playgroundstores.com

Oskar_Nft
515 inlägg
Oskar_Nft 13 år sedan

har gjort en efter instruktionerna som fanns på 3M:s hemmsidan, resultaet var mycket lyckat. Ska nog göra en egen modifikation då jag inte var helt nöjd med korthållarna (för små), jag planerar också att lägga in en plast ficka för körkortet. Om det blir lyckat så blir det nog en egen instruktion...

öh ju föresten i vilket nyhetsbrev stog det om de modeller som kunde köpas. (hittar inget i 17)

S.Y.I.H.B.B Citera
mouNTain
45 inlägg
mouNTain 13 år sedan

Min pappa fyllde en silvertejpskartong med 10 000kr sedlar...inte så mycket pengar för mig för jag är ju så snuskigt rik.

♪ ♠ ♥ ▒ ® Citera
MMMsocrazy
106 inlägg
MMMsocrazy 13 år sedan

En silvertejps plånbok är ju naturligtvis en plånbok som tillhör silvertejpen!?

Nilzer Citera
Blinka
3 inlägg
Blinka 13 år sedan

Kan någon visa en bild eller förklara hur en sådan här plånbok ser ut, blir riktigt intresserad.

JesperH
436 inlägg
JesperH 13 år sedan

Oskar_Nt: du får skära upp lite vid sidorna i kreditkortshållaren så går dem in perfekt.

MMMsocrazy
106 inlägg
MMMsocrazy 13 år sedan

Vart var det det stog hur man gjorde dem!?!neutral

Nilzer Citera
MMMsocrazy
106 inlägg
MMMsocrazy 13 år sedan

mouNTain--> Hehe

Nilzer Citera
Muppas
269 inlägg
Muppas 13 år sedan

en sån måste man ju göra eller köpa ju

WFP51crew Citera
Oskar_Nft
515 inlägg
Oskar_Nft 13 år sedan

JesperH: Klart att jag har gjort det tyckte bara att korten komm lite väl högt upp, de går inte ner tillräckligt mycket om man säger så.

S.Y.I.H.B.B Citera
AsPo
5 inlägg
AsPo 13 år sedan

improvisera genom att ta en jävligt gammal rulle silvertejp och tejpa på en jävligt gammal plånbok...

fölksket Citera
cederholm
745 inlägg
cederholm 13 år sedan

Oskar_Nt > den bilden du drog upp e ju den från internet. och kan inte folk lära sig läsa igenom hela tråden så samma jävla länk tas upp 10 gånger?

tommyH
2 inlägg
tommyH 13 år sedan

kolla in ducti.com så kanske du hittar de du söker...

D2
1 inlägg
D2 13 år sedan

Mycket snack!
Därför är det dags för mig att punktera denna diskussion genom att säga att webbens överlägset skönaste sajt heter www://ducti.se.

Grippa
6 inlägg
Grippa 13 år sedan

Faan, vad coolt. En sån måste man ju ha. Jävligt skön sida också!

Micke Citera
hXj
23 inlägg
hXj 13 år sedan

ducti.se var ju löjligt dyra, jag köpte min från USA för 125:-

Dunder
331 inlägg
Dunder 13 år sedan

Det enda som skulle kunna göra en sak som en plånbok i silvertejp balla är det faktim att man har tillverkat den själv.

Nackdelen är för alla er knepiga och knåpiga att (precis med den virkade mössan) att det inte ens kommer spela någon roll om man så gjort den själv!

Håller med, den är ganska tuff! synd att de finns att köpa!

/ Dunder - Barbaren! Citera
NiclasK
684 inlägg
NiclasK 13 år sedan

Men blää! jorde en själv å den blev lätt snyggare än
dom på ducti!

Vic_Jonasson
48 inlägg
Vic_Jonasson 13 år sedan

Eller så har jag länken till hemsidan som har totala instruktioner å bilder på hur man gör                                                                              http://www.3m.com/intl/CA/english/centr … allet.html

håll till godo!

LiftWaffen Citera
jonna_89
2 inlägg
jonna_89 13 år sedan

hur fixar man ett myntfack till plåmboken?

BjornWettex
19 inlägg
BjornWettex 13 år sedan

plåmbok?

the one and only Citera
Dunder
331 inlägg
Dunder 13 år sedan

Antingen så gör du en konstruktion där du tvingar tejpen att vika sig eller så fixar du bara en dragkedja  eller liknande...
Själv kör jag utan, mynt gör den så tjock och det är motsatsen till vad jag vill...

/ Dunder - Barbaren! Citera
Lunchboy
134 inlägg
Lunchboy 13 år sedan

Funderar på en takbox i silvertejp... Och en vanlig box + en mössa.
Virka din egen silvertejpshjälm, bra passform- jobbig att få av sig...

Lunchboy Citera
aendrew
1053 inlägg
aendrew 13 år sedan

finns att köpa på alpingaraget. söta som fan ..

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook