Apple Ski

Redbeard
156 inlägg
Redbeard 156 inlägg 20 år sedan

Nån som ska åka på Apple ski week i Åre detta år? Är det nån som ska så kan han/hon svara på detta inlägg så kanske man skulle kunna hitta på nåt kul och ha några nya personer och åka med.

Svar

freeride_nu
4671 inlägg
freeride_nu 4671 inlägg 20 år sedan

Hallå jag kanske ska dit till stugan. Men när är apple ski week?

Redbeard
156 inlägg
Redbeard 156 inlägg 20 år sedan

jag tror att det är vecka 3 eller 4. Måste kolla det. Vore ju dumt att åka dit fel vecka. Vi skulle dit på en söndag tror jag och åka hem på en torsdag. Det kan vara så att söndagen är vecka 3. Ska kolla för säkerhets skull.

freeride_nu
4671 inlägg

Ja det vore kanon om du kunde kolla det så ska jag se om jag packar skidorna och drar dit!

freeride_nu
4671 inlägg

Apple ski week ska nog dit och promota sponsorerna men det vore ju kul att träffas se om jag har tid bara. Fredrik p? jag måste fråga jag tror att vi träffats i St anton vi var med i samma big jump tävling.
vi var de enda svenskarna och du la en helt sjukt hög Backflipp ironcross .
Du är blond och heter Persson i efternamn, bor i lerum tror jag utanför göteborg.
Vi bodde på samma hotell som ¨låg en bit från centrum emot lech, känner du igen dig så maila du har adressen. KUL!

freeride_nu
4671 inlägg

Javisst Henke det stämmer! Det var jag som var i StAnton förra året och pumpade! Tack för berömmet, men din 720 mute drog ändå ned mest applåder om jag inte minns helt fel!
Det var du som bodde i Waxholm utanför Stockholm va?

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook