Vore inte livet lättare om...

Jespr
169 inlägg
Jespr 169 inlägg 14 år sedan

Jo, nu är det så här: Vi - den lata populationen - ogillar att ta initiativ, ogillar ansträngningar (läs relativt onödiga ansträngningar, alltså icke puderpumpning), ogillar onödigheter och framförallt ogillar att tvingas veta allt. Därför anser jag som representant för en liten underavdelning inom den lata populationen att följande skall införas:

Recensionsidan för skidor här på freeride.nu indelas i kategorier, till exempel race- och carveskidor, friåkningsskidor, offpistskidor, twintip och så vidare, ni förstår sammanhanget, så att vårt vetande slipper sträcka sig förbi de olika skidmärkenas namn och inte vad den exakta modellen möjligtvis kan ha för namn och egenskaper (vilken kategori den kan underordnas), och att till exempel offpistskidorna endast befinner sig ett klick bort på recensionssidan istället för att behöva gissa sig fram eller leta igenom oändliga sidor av skidmodeller.

Tack// Den Lata Populationen - medlem nr. 8698876

Glory lasts forever Citera

Svar

Nojlas
3047 inlägg
Nojlas 3047 inlägg 14 år sedan

Smart! Fast vissa skidor kan vara svåra att klassificera som en viss skidtyp.
I så fall så ska sökfunktionen kunna ändras så man både kan söka på en speciell skidtyp alternativt alla skidor.

www.dpsskis.com Citera
MalcolmX
13 inlägg
MalcolmX 13 inlägg 14 år sedan

Man skull ju kunna tänka sig nånting i stil med vad den här unge herren föreslår... Fast vad vet jag...

// Den Lata Populationen - Ordförande

Man the harpoons! Citera
FredrikB
1516 inlägg
FredrikB 1516 inlägg 14 år sedan

Låter ganska bra. Snacka med Johan om det.

Dynamit
373 inlägg
Dynamit 373 inlägg 14 år sedan

hmmm..jag postade ett likadant förslag för längesen....inet hände..

peace

kaosankan
22 inlägg
kaosankan 22 inlägg 14 år sedan

Skulle vara bra även för inbitna brädåkare som helt plötsligt kommer på att de ska börja åka skidor och inte kan så mycket om de olika märkena.

Kaosankan Citera
Luuuthman
507 inlägg
Luuuthman 507 inlägg 14 år sedan

allt som innebär en mindre anstränging(dock inte snö/åk/upplevelse-sammanhang) är bra, så jag stämplar min röstsedel med detta förslag....

dont eat the yellow snow Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook