Nyfiken!

TeleCat

Jag ær nyfiken, en stændigt letande mænniska!
Någon føreslog en gemensam resa till något utvalt stælle, ær det nedlagt eller?
Kom igen nu, vi drar ivæg en helg, byter tips, kollar in åkstilar och varandras grejer.
Kanske någon mer æn jag som har lust att gøra en sæsong år 2000, då kan en telistræff vara ett utmærkt tillfælle att slå næven i bordet och børja spara pengar... "ska bara køpa ortovox først, sen ska jag spara..."
TelisKatta

Svar

freeride_nu
4671 inlägg
freeride_nu 4671 inlägg 20 år sedan

Hejsan Katta !!
Jag tänker definitivt göra en sesång nästa vinter. Efter att ha slitit på universitet några år så blir jag äntligen fri till nästa vinter. Det skulle verkligen vara kul att skapa lite nya kontakter med "seriösa" skidåkare, så man inte hamnar med folk som är nere bara för att festa.
Jag kör både telis och alpint men gillar nog ändå bäst att dra på med alpinskidorna när förhållandena blir riktigt tuffa.

mvh Johan SF

freeride_nu
4671 inlägg

Bra idé katta. jag ska också helt säkert göra en säsong nästa år och det vore kul att byta lite kontakter med "riktiga skidåkare", dvs folk som åker skidor hellre än att supa sig dyngvrak. Men nu gäller det bara att ordna upp det här så att det händer någonting och inte bara blir prat. Om någon tar på sig att ringa runt till arrangörer eller liknande ock kolla priser. Kom igen nu alla skidåkare så fixar vi nåt!

freeride_nu
4671 inlägg

Håller med, fylla och skidåkning = ingen bra kobination.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook