Va!!

freeride_nu
4671 inlägg
freeride_nu 4671 inlägg 20 år sedan

För det första, ni som undrar vem jag är...jag heter fortfarande Maria men har bara lagt till ett litet E(början på mitt efternamn)eftersom det kom nya Marior och jag inte vill förväxlas med andra(finns inget värre, och det är rätt vanligt med mitt namn).
För det andra...den som sade att det inte är så mycket attityd i detta forum(inga namn)måste ha fel på ögonen det mesta handlar om det i det här forumet. Visst finns det seriösa inlägg, men ingen attityd...lägg av.
Till sist. Fredrik P, jag gick in på inlägget om goggles glas och insåg att det var du som verkade så trevlig som hade skrivit det j-vligt irreterande inlägget om kåta tjejer i liften och det var faktiskt det som hela mitt första inlägg handlade om(så det så, om du minns)men jag lovar att jag kan förlåta dig efter som jag hatar tykna kommentarer och du kan ju ha ändrat dig, du höll ju faktiskt med mig om hur jobbigt det är med såna människor och du sade att du åkte för att du älskade det och inte för att impa. Jag är besviken(som du säkert märkt) men jag förlåter dig dina synder och hoppas på att du lärt dig en läxa./Maria E

Svar

freeride_nu
4671 inlägg

Jo Maria det stämmer ju att det var jag som skrev det om gogglesglasen och jag kommer ihåg det du skrev. Men om man läser mellan raderna på det inlägget jag skrev så kan man se att det är mycket ironi och lite humor. Det var med andra ord ingenting allvarligt jag skrev utan mest på allvar.
Jo, jag åker skidor för att jag älskar det inte för att impa. Om jag inte älskade det kunde jag lika gärna hålla på med gyttjebrottning eller nåt.

freeride_nu
4671 inlägg

Jag skrev fel ord på ett ställe ovanför. Jag skrev allvar men skulle ha skrivit skoj.
Så ni vet!

freeride_nu
4671 inlägg

Jag åker fort för att slippa åka med mina kompisar, Fortast åker jag dock när jag är Helt själv då man kan koppla bort allt annat och bara bränna på. Då vågar jag inte crasha lika mycket heller eftersom ingen (som det käns) tar hand om mig om jag skulle skada mig eller så. MVH/Henrik PS. Hoppar gör jag alldrig själv, då är det nog som du säger, man vill ha nån som peppar och ger beröm.

freeride_nu
4671 inlägg

Det måste vara otroligt jobbigt att vara kille,(TUR ATT JAG INTE ÄR DET!!!!) jag skulle nog inte klara av allt attityd snack och jag åker tillräckligt fort utan peppning(om det nu är det som är meningen med skidåkning, inte min åsikt men...). Fredrik P, det är inte så jävla lätt att utläsa ironi när det är i skriven form, så vill du utrycka det i fortsättningen, visa det bättre.

Redbeard
156 inlägg
Redbeard 156 inlägg 20 år sedan

Det är inte jobbigt att vara kille. Det kanske verkar vara jobbigt men det är för att tjejer inte förstår killar mer än vad killar förstår tjejer. Jag kunde utläsa ironin i hans inlägg, men jag kanske hängde med mer i hans tankesätt.

freeride_nu
4671 inlägg

Tack rödskägg för att i alla fall du kunde utläsa ironin i inlägget!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook