Kristi Leskinen; Filmer

Weir
5 inlägg
Weir 5 inlägg 14 år sedan

Hej,
Jag undrar helt enkelt vilka filmer Kristi Leskinen har medverkat i utöver dessa:

Propaganda
Session 1242
Happy Dayz

//MVH L. H. Weir

Svar

DahIin
334 inlägg
DahIin 334 inlägg 14 år sedan

the game

DahIin Citera
Weir
5 inlägg

Av vilka, Poor Boyz Prod?

MarcusAvila
295 inlägg
MarcusAvila 295 inlägg 14 år sedan

Varför?

Hon suger kamelpüng på att åka.

Piis.

Signade bilder finns nu i en butik nära DIG!! Citera
kevin_bengtsson
90 inlägg
kevin_bengtsson 90 inlägg 14 år sedan

Men hon är grymt fresh!

fuck u Citera
MarcusAvila
295 inlägg

Det är hon inte, herregud!! Om hon är "grymt fresh", då har du nog inte varit ute bland folk på länge, visst hon är inte den fulaste på denna jord. Men det finns galet många fler som ser grymt mycket bättre ut än henne. Peace

Weir
5 inlägg

Ja alla har olika smak.

MrTull
32 inlägg
MrTull 32 inlägg 14 år sedan

Marcus e and co: Som sagt så har väl inte alla lika smak? Också påstod han aldrig att hon var fräschast i världen heller, bara grymt fresh, vilket jag kan hålla med om=)

Peace

Burken signing off Citera
Jibberisch
1540 inlägg
Jibberisch 1540 inlägg 14 år sedan

i brist på annat å göra....

Marcus: vadå inte grymt fresh? hon e faan grymt fräääsh! har dock hört det ryktas att hon e lite bitchig..men det är säkert bara rykten
tänkte bara hetsa fram ett exempel på en flicka som e grymt fresh enligt dej? Fabio? tongue

ps. man behöver inte vara ute bland folk längre...det finns internet

#MOTDETMODERNASKIDPEPPET Citera
MarcusAvila
295 inlägg

Jibberisch: Först och främst måste jag ju säga min flickvän, men vad jag vet så medverkar hon inte i nån skidfilm, så det kan bli svårt att bevisa wink.. Men om vi kan ta vilken tjej som helst så funkar den här tjejen http://www.cordychase.com/gallery/pix/charisma125a.jpg
Om vi nu bara snackar utsende, så tittar jag ju bra mycket hellre på denna tjej, än Leskinen. Vet mycket väl att smaken är olika. Står dock fortfarande för att det var en dum fråga han ställde, skidåkning är skidåkning, vill man kolla brudar som ser bra ut så finns det som du sa internet. Och det måste du hålla med om, att det finns "fräääshare" tjejr än Leskinen?! Och sist men inte minst, hon åker som en kratta..

Peace

MarcusAvila
295 inlägg

Jibberish:

Vad jag jämför hennes åkning med, killar så klart! Killar och tjejer har i princip samma förutsättningar i "hoppandet", det kan man ju se hos de späda japanerna, dom har mindre muskler/kroppsmassa än de flesta tjejer, ändå kör dom större. I den här sporten anser jag att det inte ska finnas en uppdelning/favör för tjejerna, dom är tyvärr bara fegare än killarna. Det var som vid RBB i våras, min kompis Johan som var med det föregående året och tävlade (alltså kompetent) fick inte "testhoppa" medans Grete som inte är i närheten så säker när det handlar om den strl på hopp fick köra. Bara för att hon var tjej och filmade med PBP fick hon hoppa, hade Johan varit tjej =p så hade han spöat skiten ur hela dameliten på jibbing utan att anstränga sig. Förstår du varför jag inte har så mycket till övers för dessa åkare?! Dom favoriseras otroligt mycket, utan att igentligen förtjäna det, enligt min mening alltså. Men meningar skiljer sig ju också åt har jag hört smile.

Peace

Jibberisch
1540 inlägg
Jibberisch 1540 inlägg 14 år sedan

marcus:

Håller med dej till viss del. Men samtidigt är det lite taskit att jämföra killar å tjejer. Allting som dom gör kan vi göra bättre smile

Sen är det väll så att det finns vissa skillnader i anatomin? även fast små japaner inte har så mycke muskler så..ähh vet i faan..är ingen doktor..

visst ere tjurigt om det är så, som du beskrev för din polare...men på nått sätt så är det väll lättare å va tjej om man e hyffsat duktig. Urvalet är ju inte så stort som på herrsidan. Sponsorer och dylikt vill väll knyta åt sej flickor som kan trixa antar jag....men det är fortfarande coolt med flickor som gillar snö big_smile

#MOTDETMODERNASKIDPEPPET Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook