Varför är de så lite tjejer som jibbar!?

jeppenator
7779 inlägg
jeppenator 7779 inlägg 12 år sedan

JAA creds till alla tjejjer som ens vågar ta sig ut i backen! fan tjejjer komigen nu!!

Ill be back Citera
Blayquiz
195 inlägg
Blayquiz 195 inlägg 12 år sedan

Vi äger. de e ebara inse killar:) Nä men alvarligt. ja åker bara med killar. de flesta tycker de e kul att ha med en tjej. sen ha inte vissa så mkt att säga när man är bättre än dom.!

Peace out Citera
J-Landahl
607 inlägg
J-Landahl 607 inlägg 12 år sedan

kristi leskinen sätter int sw 5 det är svaret...

PowaH
81 inlägg
PowaH 81 inlägg 12 år sedan

Enligt någon undersökning som titti brukar prata om så har killar med mod en tjejer, kanske e därför. Sen så e man tjej och jibbar så måste man ju vara bättre en alla killar, för annars man ju kass lr nå ?!

snirkelsnorkel Citera
flipi
195 inlägg
flipi 195 inlägg 12 år sedan

joo vist skulle de vara kul mer mera flickor som åker mer seriös jibbing men de skulle ju vara förödande för os killar om dom börja skrapa up ansiktet å så för de bra mycke roligare att "kramas"me en vacker flicka(inget illa menat till er flickor;)

disktrasa
102 inlägg
disktrasa 102 inlägg 12 år sedan

jaa det är skittrist!! jag håller på o lära mig, men inga av mina polare vill hänga påsad det är för få tjejer som håller på med extremsport över huvudtaget! ingen som fattar att det är det som is the shit!
lev hårt, dö ung bli ett vackert lik :p

en älg är en öken med smiskad grädde Citera
flipi
195 inlägg
flipi 195 inlägg 12 år sedan

mnen vist vore de kul me mer likasinade flickor som förstod va ,man håller på med och inte bara fjollor

Blayquiz
195 inlägg

Jag håller med disk.. Här där ja bo finns de inte en enda tjej förutom jag som jibba. Och ja satsa hårt med. de e faktiskt kul ibland att man slå vissa killar i de man håller på med:D

Peace out Citera
disktrasa
102 inlägg

hehe det är skitkul när man plockar av sig hjälmen o dem ser att det är en brud under! XD

Blayquiz
195 inlägg

Att de är. Men här spela de inte sån stor roll. för alla evt vem man e i backen;) Kan ha smått publik ibland:P

Peace out Citera
tittti540
1800 inlägg
tittti540 1800 inlägg 12 år sedan

Blayquiz :

Att de är. Men här spela de inte sån stor roll. för alla evt vem man e i backen;) Kan ha smått publik ibland:P

Ja det är lyckan i livet!

go big or go HEDE Citera
disktrasa
102 inlägg

hehe word! big_smile

Blayquiz
195 inlägg

titti540 :

Blayquiz :

Ja det är lyckan i livet!

Japp. Det ända som ja verkligen inte gillar med att så få tjejer jibba. Det är de att finns aldrig nån tjej å åka med här, finns aldrig nån som vill fara till åre eller nått. Ha nämligen bara vare i åre 2 dar. De är de enda ja ha vare i fjällen hela mitt liv. Finns knappt nån ja känner i backen. Men ja keep on going. Glöden finns där så då njuter man endåsmile

Peace out Citera
tittti540
1800 inlägg

Eller så är det bara att vi är dom enda coola brudarna;)

go big or go HEDE Citera
disktrasa
102 inlägg

yeaah! the coool generation :p

JoInt-1992
886 inlägg
JoInt-1992 886 inlägg 12 år sedan

Ja du bra fråga..I Åre såg jag några som höll på med att lära sig att jibba bättre me en bra lärare som jag också har haft det va han som gjorde att jag började me allt ..men säger som många andra MORE GIRLS!!!!!!!

Im tha niggaH....JoiNt Citera
Lolise
4 inlägg
Lolise 4 inlägg 12 år sedan

håller me brudar. keep on rockin'! är riktigt såld på pipen så vet nån vilken kulle som har bäst pipe??

Lina Citera
tittti540
1800 inlägg

Lolise :

håller me brudar. keep on rockin'! är riktigt såld på pipen så vet nån vilken kulle som har bäst pipe??

tandådalen?

go big or go HEDE Citera
jessika_bergman
19 inlägg
jessika_bergman 19 inlägg 12 år sedan

så här tror jag, alla killar trackar ner så mkt på oss tjejer, fast vi är bättre än dom! helt sjukt i know :S så keep going alla tjejer, skit i vad fjollorna säger!!!!

check this-------------> hahaha

tittti540
1800 inlägg

jessika_bergman :

så här tror jag, alla killar trackar ner så mkt på oss tjejer, fast vi är bättre än dom! helt sjukt i know :S så keep going alla tjejer, skit i vad fjollorna säger!!!!

check this-------------> hahaha

ger dej aldrig!

go big or go HEDE Citera
eevez
553 inlägg
eevez 553 inlägg 12 år sedan

orka bry sig överhuvudtaget om vad alla askooooola killar tycker?? haha, wtf så va de typ för ngra år sen, för massa noobs bryr sig om liftragg å blablabla.... de e ju bara att åka till parken (och inte stå å titta halva dagen) å åka.. jag fattar inte vad problemet är....?!

Blayquiz
195 inlägg

Kung jessica. fortsätt så!!

Peace out Citera
Blayquiz
195 inlägg

Men du ha ingen film då du lyckas:P

Peace out Citera
carl_d
271 inlägg
carl_d 271 inlägg 12 år sedan

igentligen dra ju jessica tjerna ännu mer ner i träsket.
lr får ja säga så till dej?

Yoda in da hoda Citera
Skantz
276 inlägg
Skantz 276 inlägg 12 år sedan

tjejer är smartare än killar... där av detta

Marcus_mg
45 inlägg
Marcus_mg 45 inlägg 12 år sedan

Petronela :

Varför är det bara killar som fjollar runt i parkerna? Jag tror helt enkelt att många tjejer är mer seriösa. Seriösa skidåkare fjollar inte bort sina bästa skidår i någon park. Kanske många av ni jibbers igentigen ville hålla på med ballet men vågade inte ta steget fullt ut. Vad skulle kompisarna tro? I alla fall så tror jag att det kryllar av fjollor i parkerna. Många jibber verkar mer intresserad av utseende, kläder, färger och skidor med de rätta måtten, allt som vi flickor funderade på i småskolan. Kanske bör många ta sig en funderare om ni skall träda fram och ta steget fullt ut.

http://www.balettklassisk.com/

Ja du Petronela jag förstår inte riktigt vad jibbigt är men jag åker i backen som alla andra.. Gillar boardercross, suger på rail, duger i big air sån är jag!

marcus_mg Citera
Blayquiz
195 inlägg

Skantz tror ja är den enda som våga erkänna:Pbig_smile

Peace out Citera
jessika_bergman
19 inlägg

carl, för att en tjej vågar visa sig som newbie bretyder inte det att alla är det! du är så O FEMINISTISK! TITTI HÄLSAR!!!!!!!!!!!!!!!!!
keep goning!! sskit i vad alla säger:P

jessika_bergman
19 inlägg

Blayquiz :

Men du ha ingen film då du lyckas:P

hehe inte än men så fort det kommer snö såwink

Blayquiz
195 inlägg

Great de:D Själv har man ett uf företag och gör en jibb tidning:D

Peace out Citera
hilla
188 inlägg
hilla 188 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad hilla (12 år sedan)

hahaha? petronella???

det roliga är att de är du som tänker så, alla står vi väl på snö för att vi älskar det vi gör?

vissa åker boardercross, vissa kör park? men vad är det för fel på att köra park?

att köra park kan man klassa som konst, att få till det perfekta hoppet, den perfekta höjden, den perfekta rotationen, den perfekta graben till rotationen, det perfekta hänget.
den perfekta stilen. perfekta färgsättningen, tänk snowboard och skidåkningen som ett konstverk. inte som folk med attitydproblem....
en konstnär gör inte en tavla halvdan.
x
och även jag, fast jag är en tjej som "vuxit ifrån småskolan", tänker fortfarande på stilen, och på älsklingsbrädan. men detta är för att jag är en del av ett konstverk.

vi slösar inte bort våra år, vi jobbar på att utveckla oss själva som bättre åkare och människor, det som du också gör.

men det finns många med attityd problem i parkerna, det är dock inte vi; äkta jibbers, som inte slösar bort våra skidår.

däremot, mår man bra av att testa på andra saker, för att utvecklas som parkåkare, allting går samman, boardercross och rails. etc.

vilken del är de du inte fattar?

AINUT
3 inlägg
AINUT 3 inlägg 8 år sedan

G I R L J I B B

LinusOnTheLine
215 inlägg
LinusOnTheLine 215 inlägg 8 år sedan

varför rider så lite killar? typ samma sak.
fast lite heta brudar i backen skadar verkligen inte wink

let em haters hate Citera
Bekkiizz
2 inlägg
Bekkiizz 2 inlägg 8 år sedan | Senast ändrad Bekkiizz (8 år sedan)

heey jag är tjej och jag hänger i parken varje åk visst jag har inte lärt mig så många tricks ännu men är på god väg iaf! Vi är inte lika "fearless" som ni killar är.. tyvärr..
Men Ja jag försöker lära mig iaf! Jag hänger inte bara i parken för att typ vara med killarna jag har mest bara killkompisar som åker så därav har de blivit så att jag är i parken och hoppar. Jag är skogstokig i skidor men jag suger men shit the same jag lär mig tongue
jag är dessutom osminkad i backen också tongue men när jag är utanför backen är jag ja tjejig av mig eller ja inte 100% eller kanske vet ej x)

bekkiizz Citera
Bjo-rnR
365 inlägg
Bjo-rnR 365 inlägg 8 år sedan | Senast ändrad Bjo-rnR (8 år sedan)

Bekkiizz :

heey jag är tjej och jag hänger i parken varje åk visst jag har inte lärt mig så många tricks ännu men är på god väg iaf! Vi är inte lika "fearless" som ni killar är.. tyvärr..
Men Ja jag försöker lära mig iaf! Jag hänger inte bara i parken för att typ vara med killarna jag har mest bara killkompisar som åker så därav har de blivit så att jag är i parken och hoppar. Jag är skogstokig i skidor men jag suger men shit the same jag lär mig tongue
jag är dessutom osminkad i backen också tongue men när jag är utanför backen är jag ja tjejig av mig eller ja inte 100% eller kanske vet ej x)

Så du kör brun utan sol istället för redig goggelbränna

hilla
188 inlägg
hilla 188 inlägg 8 år sedan

hahaha alltså vafan. hur pallar freeride hålla på å ta upp foruminlägg som är 5 år gamla? visst att de ska bli lite aktivare men alltså....

Bekkiizz
2 inlägg
Bekkiizz 2 inlägg 8 år sedan

Bjo-rnR :

Bekkiizz :

Så du kör brun utan sol istället för redig goggelbränna

Jag använder ju inte brun utan sol haha Jag blir brun naturligt och skiter i vilken bränna jag har? om jag får googlebränna är ju det najs? smile

bekkiizz Citera
Guuran
17 inlägg
Guuran 17 inlägg 8 år sedan

jag har läst någonstans att killar har en grej i hjärnan som inte riktigt har blivit 100%ig förs vid 28 typ och där med kan inte vi räkna ut konsekvenserna lika bra. vi är lite dumma i huvudet helt enkelt :p

e3ms
17 inlägg
e3ms 17 inlägg 7 år sedan

jag skulle gärna åka mycket mycket mer, men mina polare är inte alls lika intresserade som jag är. de glider lite sakta ner bara, stannar ooch solar lite, fikar, och fikar igen. så hänger nån i säfsen eller romme och har lust att hjälpa en tjej lära sig jibba mer och övervinna sin jävla rädsla, så, hör av er!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook