Boende i andermatt!

nilse
17 inlägg
nilse 17 inlägg 13 år sedan

Hej.

Är det nån som vet hur man kan få tag på billigt boende i Andermatt för en längre period nästa vinter? Vore hemskt tacksam om nån som vet nåt hade lust att hjälpa till.

Tack för mig

Svar

TStyle
Online 55 inlägg
TStyle 55 inlägg 13 år sedan

Jag söker också.... 4-5v.

TStyle.se Citera
andysmith

har åxå tänkt på Andermatt. ett tips är nog att surfa in på sidan (Andermatt.ch)och kolla under rubriken accommodation. där kan du hitta alla möjliga hotell och stugor och telefonnummer till alla.
Bara att börja Ringa

TStyle
Online 55 inlägg
TStyle 55 inlägg 13 år sedan

Ja, jag har också fått tips om den sajten.
Vi är två stycken som skall ned och göra en del fotojobb bla. Sen kommer det förhoppningsvis att passera en hel del åkare under de 5-6v. vi kommer finnas på plats. Vi kommer ha bil med ner, och besöka Chamonix lite också, då vi har ärenden dit.
Planen är även att försöka besöka några av följande orter: Andermatt, Engelberg, Flims/Laax, Desentis och Verbier.
Alla som är intresserade av att sluta upp lite får gärna höra av sig.

TStyle.se Citera
Ywiz
36 inlägg
Ywiz 36 inlägg 13 år sedan

Det gäller nog att boka jäkligt snabbt nu - lägenheterna börjar gå åt. Bokade själv precis en lägenhet i Hospental i februari...

Ywiz Citera
ElinEdlund
27 inlägg
ElinEdlund 27 inlägg 13 år sedan

Är ute efter boende i andermatt jag med. Finns det ngn/ngra som känner sig sugen på att bo med en göteborgstös så hade det vart super. Tänkte åka ned ngn gång i mitten av dec o åka hem ngn gång i april. Hör av er!

Elin Citera
brajjan
101 inlägg
brajjan 101 inlägg 10 år sedan

jag och en kompis är sugen på boende oxå. billigt vandrar hem funkar oxå. såg en länk här och mailade men inge svar hittils. jag har letat efter fler liknande alternativ. om nån har någon länk till ett boende som max kostar 400 natten så är jag intresserad.

jag kan oxa tillägga att om någon är sugen att ha inneboende så duger en skrubb/källare/vind fint!

eeeenåtti Citera
brajjan
101 inlägg
brajjan 101 inlägg 10 år sedan

jag och en kompis är sugen på boende oxå. billigt vandrar hem funkar oxå. såg en länk här och mailade men inge svar hittils. jag har letat efter fler liknande alternativ. om nån har någon länk till ett boende som max kostar 400 natten så är jag intresserad.

jag kan oxa tillägga att om någon är sugen att ha inneboende så duger en skrubb/källare/vind fint!

eeeenåtti Citera
axlhell
4 inlägg
axlhell 4 inlägg 6 år sedan

Basecamp Andermatt, bra billigt, skidåkarvänligt, centralt! Kan varmt rekommenderas.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook