Tjockisens Guide till McDonalds

jibbkrille
722 inlägg
jibbkrille 722 inlägg 11 år sedan

hahaaha hur fan orkar du skriva allt de där? Värsta skolprojektet. Jävlar:D..

maltesjodin
118 inlägg
maltesjodin 118 inlägg 11 år sedan

haha killen som har skrivitdet här måste ha varit tjackad eller nånting, ofta man pallar göra en sån här text nykter? wink pz

go big or go home Citera
Jibberisch
1540 inlägg
Jibberisch 1540 inlägg 11 år sedan | Senast ändrad Jibberisch (11 år sedan)

Trådbumpning De-luxe;

Men jag måste slå ett slag för en bra sak. Guacamole-burgaren på max! Den finns i både kyckling & kött-liknande utförande. Förövrigt har jag blivit mer och mer Max-fan på gamla dar. Konceptet med mat lagad direkt på beställning tilltalar. Men vid en större anstorming, fungerar tyvärr detta koncept ungefär lika bra som miljöpartiet eller damfotboll.

Men annars, på Max är saker och ting så mycket mer avslappnat och trevligt. Personligen tror jag att det handlar om deras mycket stilrena och gemytliga, små vita pappershattar. Åsikterna går här isär. Somliga hävdar att det är Maxbesökarna själva som gör stämningen. Då dessa är mer medvetna om kostcirkeln och upplysta, samt inkörda i konceptet att laga mat på beställning tar lite längre tid. Detta bidrar till att personalen slappnar av, ler och då blir det som vi alla vet mycket trevligare för alla inblandade. Bockskäggsmannen jobbar inte heller på Max. En liten, men viktig kugge.

Andra hävdar, att Max har ett annat dricksvatten till sin personal. Vilket kan vara en så kallad tät-teori. Då det länge funnits belägg för att dricksvattnet på McDonalds fördummar och förstummar alla som dricker det.

De sista som är kvar hävdar, att Max helt enkelt anställer lite smartare, lite trevligare och lite snyggare personal. (De sista kan också ses som väldigt partiska, då de setts iklädda stilrena hattar.)

Den senare teorin fick mothugg när den lades fram. Speciellt av två överförfriskade, klorinblekta blondiner som båda menade att det liksom bah inte alls är nått fel på dom som jobbar på McDonalds. Föga förvånade jobbade båda två i McDriven. Frågan om varför man alltid får fel mat till rätt beställning i McDriven, besvarades med en tungräckning.

Delar av sällskapet kom genom abduktion fram till att tala och tänka samtidigt ibland kan bli för mycket.

#MOTDETMODERNASKIDPEPPET Citera
lilldogen
77 inlägg
lilldogen 77 inlägg 11 år sedan

Jag är beredd att hålla med dig på denna punkt, ang. Max's intrång i den redan så tuffa snabbmats branschen. Hamburgarna håller hög standard, de få gånger jag besökt denna restaurang. Supreme-målet, rätta mig om jag har fel, med bacon och "friscobröd" smakar ljuvligt. Att brödet sedan går att konsumera i vardagligbutiken är givetvis något som förgyller en grillkväll i goda vänners lag.

Jag har, sedan min skräpmats-oskuld blev bortrövad, varit barnslig förtjust i BigMac, trots dess något "slabbiga" konsistens. Nu har den dock fått en välsmakande konkurrent. Att sedan Max's inredningsarkitekt haft näsan lite nära tanklocket på besök hos den snälla björnen, Preem. Jag misstänker att alla restaurangerna har blivit förpestade av samma förskräckliga möblemang i form av ljusblå soffor som tagna ur Stargate eller liknande skräp-sciencefiction-serie. som jag förövrigt hyser stort agg mot då min kära vän väljer att formligen vika sitt liv efter denna katastrofala serie. Den enda behållningen är att självaste Mac Gyver medverkar. (Richard Dean Andersson)

Jag hoppas innerligt att Max kommer att vara lika lättillgängligt som Mc Donalds är idag, då är saken biff.

SofiaWallstroem
51 inlägg
SofiaWallstroem 51 inlägg 11 år sedan

Självklart är personalen trevligare/smartare på Max! Jag jobbar ju där! Snyggare kan jag också gå med på. Vet tyvärr inte hur många andra som håller med.
Som norrlänning är jag uppvuxen med att avsky donken (minns jag inte fel är luleå första stället dom har tvingats stänga, nu är dom dock tillbaka), sen jag började jobba har jag väl blivit ännu mer partisk. Har en snäll chef, som låter mig komma tillbaka efter säsong i gränsen och ev långresa till hösten.
Mysteriet med pommes är troligtvis att dom får ligga i uppkastet för länge. Resultatet blir mjuka, tråkiga och till sist kalla strips. Viktigt det där.
Supremeburgaren är med bacon, men vanligt hamburgerbröd. Burgaren med friscobröd heter friscoburgare.
Och alla restauranger har inte ljusblåsoffor, så alla ser inte förjävliga ut.
Och bara för att vara lite mer partisk så påstår jag att storheden i luleå har den absolut trevligaste personalen smile

Jag har aldrig påstått att jag är snäll Citera
Morot
225 inlägg
Morot 225 inlägg 10 år sedan

JoInt-1992 :

Hur fan pallar man skriva så jävla mycket??

PEACE

Håller med dig , det totala skrivlängden är vad jag har skrivit totalt under mina 3 år i högstadiet ?

Om jag hade skrivit den där uppsatsen till skolan hade min svenska lärare gett mig IG , för hon skulle ha sagt, alldeles för svåra ord ! För att hon inte fattar själv

aNTI Citera
Morot
225 inlägg

SofiaWallstroem :

Självklart är personalen trevligare/smartare på Max! Jag jobbar ju där! Snyggare kan jag också gå med på. Vet tyvärr inte hur många andra som håller med.
Som norrlänning är jag uppvuxen med att avsky donken (minns jag inte fel är luleå första stället dom har tvingats stänga, nu är dom dock tillbaka), sen jag började jobba har jag väl blivit ännu mer partisk. Har en snäll chef, som låter mig komma tillbaka efter säsong i gränsen och ev långresa till hösten.
Mysteriet med pommes är troligtvis att dom får ligga i uppkastet för länge. Resultatet blir mjuka, tråkiga och till sist kalla strips. Viktigt det där.
Supremeburgaren är med bacon, men vanligt hamburgerbröd. Burgaren med friscobröd heter friscoburgare.
Och bara för att vara lite mer partisk så påstår jag att storheden i luleå har den absolut trevligaste personalen smile

Läste första raden , men IM A BIG FAN OF MAX !!! Finns då fan inget bättre , skulle det finnas ett VIP kort för stamisar hade jag haft ett !

aNTI Citera
Morot
225 inlägg

SofiaWallstroem :

Läste första raden , men IM A BIG FAN OF MAX !!! Finns då fan inget bättre , skulle det finnas ett VIP kort för stamisar hade jag haft ett !

aNTI Citera
MathiasViklund
637 inlägg
MathiasViklund 637 inlägg 10 år sedan

orka, tråden är gjord år 2005....

Pussss
558 inlägg
Pussss 558 inlägg 10 år sedan

MathiasWiklund :

Bara för att du går på diet;)

ja måste ha mat nu iaf!

AGAGRILLEN Citera
Jibberisch
1540 inlägg
Jibberisch 1540 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Jibberisch (10 år sedan)

MathiasWiklund :

Menar du att en tråd inte kan leva ett par år alltså?! Suck...kan tycka att folk i t.ex. denna tråd har bevisat att man kan orka. Drick en redbull, slöa, slappa och likgiltiga tonåring!

robnyb
3 inlägg
robnyb 3 inlägg 10 år sedan

En av dom coolaste McDonalds upplevelser jag fått var när jag och familjen var i Thailand.

Efter så där två-tre veckor med bara thaimat, längtade magen efter en riktigt flottig hamburgare. Så vi hoppa in på en McD på ett köpcenter. Det var ganska lång kö, men vi kände att det var värt att vänta. Så vi gick och ställde oss i kön. Då kommer det fram en liten thailändska och frågar "ska ni äta här"(dock på engelska), lite förvirrade säger vi ja.
Bra följ med här sa hon och hon ledde oss till ett bord. Hon gav oss en meny så vi kunde beställa. när vi bestämt vad vi skulle mätta våra magar med, tacka hon och gick och hämta vår mat. Efter ca 2 minuter var hon tillbaka med maten, och vi nöjt länge och väl.

Det var så långt ifrån McD i Valla Linköping man kan komma.

BompaBompa Citera
SofiaWallstroem
51 inlägg
SofiaWallstroem 51 inlägg 10 år sedan

Haha, då slår nog donken i thailand oss i service. Ganska rejält. Jag kanske måste omvärdera dom lite i alla fall. Fast nä, lite fördomar mår man bara bra av wink Vad skulle världen vara utan alla fack och generaliseringar?
Nackdel med att jobba på alla snabbmatsrestauranger är dock frityroljan. Den är varm. Och ger ganska fula ärr. Rekommenderar att ni håller er borta från den.

(Har förövrigt blivit kallad "söt" nu av två okända killar på mindre än en månad, så max har nog finare personal också! Att den första killens nykterhet kan ifrågasättas, och att den andra trodde att jag sov när han sa det är ju bara detaljer. Sånt förtränger jag)

MC_BLINGELING
646 inlägg
MC_BLINGELING 646 inlägg 10 år sedan

En grej man kan göra e att lägga ett hårstrå på sin hamburgare och gå fram till kassan, och viippssscchhhh! så får man en typ en ny större o bättre burgare smile

oscarius
1352 inlägg
oscarius 1352 inlägg 10 år sedan

CharlesAndreas :

En grej man kan göra e att lägga ett hårstrå på sin hamburgare och gå fram till kassan, och viippssscchhhh! så får man en typ en ny större o bättre burgare smile

AAAHH!!! Eller så spottar man i den. Då blir man genast coolaste killen i ghettot.

Raaz
396 inlägg
Raaz 396 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Raaz (10 år sedan)

HAHAHAH vilken jävla tråd XD

J-rockner
1237 inlägg
J-rockner 1237 inlägg 10 år sedan

Hehe nu här i piteå har vi inte kvar kvar Donken tongue De gick för dåligt men de skyllde på att de bara ville sattsa på vägkrogar. Och denna låg ju fan brevid E4,an . Då är det ju fan en riktigväg kroga. Sjukt var det iaf smile

Go Max!

Ha en fin dag. Citera
Jibberisch
1540 inlägg
Jibberisch 1540 inlägg 10 år sedan

Sitter och undrar vad som pajjar en mest, fysiskt, psykiskt och själsligt..Big Mac & Co eller Kebab. Som början på dagen efter, kvällen före alltså.

Nackdelen med kebaben är att den varierar oerhört beroende på vem som tillagar den. Llite klyschit, är en Big Mac alltid en Big Mac. Igår valde jag dock kebab-alternativet. Flickan åt falaffel, någonting jag av renprincip vägrar sätta tänderna i. Varför och vilken princip orkar jag inte gå in på i mitt skakiga tillstånd.

Halten vitlök varierar alltså kraftigt i olika kebabkonstellationer. Någonting man inte alltid lägger märke till i det alkoholdelirium jag befann mej i, kvällen före, dagen efter. Dagen efter som är en solig söndag (enligt människor som ringt och frågat vad som hände igår). När jag vaknade imorse stack det i ögonen på mej. Ett tag trodde jag att någon vänlig spärrvakt alt. dörrvakt sprejjat mej med pepparspray.

Efter en stunds ängsligt så kallat "back-trackande", kom jag fram till att mina ögon led av min mun. Varje andetag, gjorde att det vattnades i mina ögon. Efter 4 tandborstningar börjar det ge med sej en smula. Detta är alltså klart negativt med detta "kebab".

Åsikter?

Podolski
76 inlägg
Podolski 76 inlägg 10 år sedan

Som sann Norrlänning måste jag hålla med alla andra vettiga människor som skrivit det. Enda restaurang av nämnd typ som man besöker är MAX. Umeå där jag bor är också ett av få ställen i världen där Donken gått i konkurs. Nu har dom tyvärr återvänt men jag hoppas dom dör igen smile

Podolski Citera
user73334
520 inlägg
user73334 520 inlägg 10 år sedan

J-rockner :

Hehe nu här i piteå har vi inte kvar kvar Donken tongue De gick för dåligt men de skyllde på att de bara ville sattsa på vägkrogar. Och denna låg ju fan brevid E4,an . Då är det ju fan en riktigväg kroga. Sjukt var det iaf smile

Go Max!

Varför ska man på max när vi har sunes ? och nu har vi ju också frasses istället för mcdonalds.

mackep
785 inlägg
mackep 785 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad mackep (10 år sedan)

Mc Donalds gick i kk i Skell, det enda negativa jag ser med det är att det inte blir mer glass med topping, skulle aldrig finna mig i att käka burgare på donken så länge det finns Max respektive Frasses i staden!

movement films Citera
SofiaWallstroem
51 inlägg
SofiaWallstroem 51 inlägg 10 år sedan

krow :

J-rockner :

Go Max!

Varför ska man på max när vi har sunes ? och nu har vi ju också frasses istället för mcdonalds.

Och där bekräftades mina misstankar, efter att ha haft pojkvän från piteå några år.
En sann Norrlänning äter på Max, utom pitebornea, för dom har Sunes.
Har ärligt talat aldrig förstått varför, men efter 2,5 år har jag också insett att pitebor inte alltid går att förstå.

J-rockner
1237 inlägg
J-rockner 1237 inlägg 10 år sedan

krow :

J-rockner :

Go Max!

Hoppas du skämtar om att Sunes(Sveriges mest skabbigaste ställe med drygaste personalen) Är mycket bättre än Max? Fyfan aldrig. Hur kan du ens jämnföra det...

Ha en fin dag. Citera
Bj_o_rn
4 inlägg
Bj_o_rn 4 inlägg 10 år sedan

Det bästa man kan göra när man ska beställa och vill skoja till dagen lite är ju helt klart att rimma på beställningen, extra poäng om ni kan göra det utan att tappa masken!

t ex
En Quarter Pounder Cheese med Cola utan is!

E-Rockner
867 inlägg
E-Rockner 867 inlägg 10 år sedan

J-rockner :

krow :

J-rockner :

Go Max!

Hoppas du skämtar om att Sunes(Sveriges mest skabbigaste ställe med drygaste personalen) Är mycket bättre än Max? Fyfan aldrig. Hur kan du ens jämnföra det...

Ni glömmer ju bort Big Boy! dom har ju typ godast burgare

Free your mind and your ass will follow Citera
Danbilzerian
637 inlägg
Danbilzerian 637 inlägg 10 år sedan

haha helt sjukt mkt rolig läsning! roligaste samtalsämnet på hela FR hahaha smile

SmooF ProductionS! Citera
Flerkz-niggawithagun
29 inlägg
Flerkz-niggawithagun 29 inlägg 10 år sedan

haha när jag och några polare åt på donken i sälen förra vintern så stog vi och väntade på att en rysk barnfamilj skulle bli klara med sitt bord så vi stod och stampade, Och som tack för att vi stressade dom så lämnade dom typ 5 nerskitna blöjjor under bordet men ironiskt nog så glömde mannen i familjen även sin mobiltelefon vid bordet som vi lade beslag på och ringde förnedrande och dyra samtal med.. HA! men vi satte oss utomhus och maten var god och det var fint väder, hur som helst så är det rätt schysst att det går sanbbt iaf (a) och mycket kolhydrater n shit e ju bra när man tränar smile

Jookk
11 inlägg
Jookk 11 inlägg 9 år sedan

Jibberisch :

Förbannade jävla skit! det är snabbmat för faan! aaargghh

Jibberisch har fan rätt det känns inte rätt att sätta sig på macdonalds i sälen när det finns en mycket godare resturang som serverar den sjukast godaste gulasch soppan ever !!! Plus att macdonald redan har så jävla mycket pengar ! Då kan du fan lägga dina lunch pengar på bättre resturanger.

Jookk

Jookk
11 inlägg
Jookk 11 inlägg 9 år sedan

Jibberisch :

Sitter och undrar vad som pajjar en mest, fysiskt, psykiskt och själsligt..Big Mac & Co eller Kebab. Som början på dagen efter, kvällen före alltså.

Nackdelen med kebaben är att den varierar oerhört beroende på vem som tillagar den. Llite klyschit, är en Big Mac alltid en Big Mac. Igår valde jag dock kebab-alternativet. Flickan åt falaffel, någonting jag av renprincip vägrar sätta tänderna i. Varför och vilken princip orkar jag inte gå in på i mitt skakiga tillstånd.

Halten vitlök varierar alltså kraftigt i olika kebabkonstellationer. Någonting man inte alltid lägger märke till i det alkoholdelirium jag befann mej i, kvällen före, dagen efter. Dagen efter som är en solig söndag (enligt människor som ringt och frågat vad som hände igår). När jag vaknade imorse stack det i ögonen på mej. Ett tag trodde jag att någon vänlig spärrvakt alt. dörrvakt sprejjat mej med pepparspray.

Efter en stunds ängsligt så kallat "back-trackande", kom jag fram till att mina ögon led av min mun. Varje andetag, gjorde att det vattnades i mina ögon. Efter 4 tandborstningar börjar det ge med sej en smula. Detta är alltså klart negativt med detta "kebab".

Åsikter?

Kebab lätt. Macdonalads är jävligt mycke sämre om du tänker på fetter och sånt smile

Jookk

Gurra
783 inlägg
Gurra 783 inlägg 9 år sedan

hahahah, sjukt rolig läsning !!

Det är inte lätt när det är svårt Citera
Jibberisch
1540 inlägg
Jibberisch 1540 inlägg 9 år sedan

Jokk;

Det må så vara, men på något sätt känns ändå McDonalds och dess släktingar litet mer standardiserade än alla jävla kebabhak. Eftersom jag av naturen är en paranoid människa, som knappt kan gå på toa utan att undra om det finns något större sammanhang iblandat. Så har jag lite svårt för kebab-hak. Just eftersom människan är girig och ondskefull av naturen (ex flickvänner, taxichaufförer och politiker här hjälpt till att övertyga mej), så finns enligt undertecknad en uppenbar risk att det tas genvägar i kvalité, mathantering och bokföring på kebabhaken. Självklart är McDonalds mongon lika lömska, men jag tror i mitt hjärta att möjligheterna till överträdelser är mindre där.

Plus den varierande jävla kvalitén på såsen. Hur i helvete skall en stackars människa som är full till den milda graden att han knappt kan stå upp, kunna ta ansvar för vilken sås murmeldjuret i luckan associerar med "aah hääll på schåås kebabschåås"? Sjukt irriterande.

För övrigt måste jag återigen rekommendera "Back yard Burgers". Ett måste om man åker till Staterna. Deras Curly fries...

Men för att ta tråden i en annan riktning. Erfarenheter av sk. frukosthak. Är väldigt svag för "The waffle house". Alla ställen där man kan rita med fingret i fettet på menyn är bra ställen. Finns det något sådant att rekommendera runt skidanläggningar?

Och, finns "Ski-burger" eller vad det heter i Tandådalen kvar? Maken till ställe, all you can eat, pannkakor, tacos och något mer. Kändes inte ekonomiskt hållbart nedanför en skidbacke.

Lofarn
5 inlägg
Lofarn 5 inlägg 9 år sedan

Själv sitter man och äter kebabpizza medans man läser x) Blev dock mer sugen på en bigmac nu istället yikes får bli det imorrn

Spangel
984 inlägg
Spangel 984 inlägg 9 år sedan

linder :

haha, tur att ni har massor med fördommar och bara vet hur det är från ena hållet... (kundens håll)

(insert about 500 rader här)

eller alla dessa barnfamiljer..
"en happymeal .. "...

det dom inte vet är att det först finns, hamburgare, cheeseburgare, toast, nuggets...
sedan 4 tillbehör (morötter, pommes, sallad, fruktpåse).. samt runt 14 drycker (cola, cola light, fanta, sprite, ramlösa, ramlösa citrus, apelsin-, äpple-, multivitaminjuice, lättöl, mjölk, varm choklad, kaffe, te) Hur ska vi veta vad folket vill ha .. =/

(insert about 500 rader här också)

/ Linder, Mc Donalds arbetare i 3år och planerar inte att sluta . (äter minst 1 hamburgare om dan och är inte fet och har fortfarande orken att leva och åka skidor...)

nu borde det va rätt, inlägget var så långt.
Men har du någonsin varit med om nån som beställer en lättöl i happy meal?

En annan grej, att han säger att han har jobbat på donken i 3 år... Många kanske tycker det är konstigt, jag tycker det är nääjz, däremot visste ni att Mange Schmigt jobbar på BK? big_smile

Lush Longboards - Team PMS Citera
user62594
368 inlägg
user62594 368 inlägg 9 år sedan

gammal tråd men.

En Bigmac + meny efter man shreddat? fan va gott asså...

Perrrra
1081 inlägg
Perrrra 1081 inlägg 9 år sedan

Skrovmål med stora menyn (cheese) och + meny = perfekt frukost @ MAX

Pain is temporary glory is forever Citera
martindahmartin
424 inlägg
martindahmartin 424 inlägg 9 år sedan

SofiaWallstroem :

Som norrlänning är jag uppvuxen med att avsky donken (minns jag inte fel är luleå första stället dom har tvingats stänga, nu är dom dock tillbaka), sen jag började jobba har jag väl blivit ännu mer partisk

Jag tror till och med att vi Luleåbor har fått dem att stänga TVÅ gånger!

bli min första besökare? Citera
kaal
162 inlägg
kaal 162 inlägg 9 år sedan

martindahmartin :

SofiaWallstroem :

Som norrlänning är jag uppvuxen med att avsky donken (minns jag inte fel är luleå första stället dom har tvingats stänga, nu är dom dock tillbaka), sen jag började jobba har jag väl blivit ännu mer partisk

var väl bara det där stället som låg på kungsgatan som fått stänga? Ändå coolt att vara först i världen med att få ett av världens mest utbredda företag att gå i konkurs, mcdonalds aint shit to norrbotten!

Är du i LÅ och vill ha en guuuuud hamburgare? Järnvägsgrillen för fan. Den som inte kan lista ut var den ligger har ingen rätt att äta där.

tja.

martindahmartin
424 inlägg
martindahmartin 424 inlägg 9 år sedan

kaal :

martindahmartin :

SofiaWallstroem :

var väl bara det där stället som låg på kungsgatan som fått stänga? Ändå coolt att vara först i världen med att få ett av världens mest utbredda företag att gå i konkurs, mcdonalds aint shit to norrbotten!

Är du i LÅ och vill ha en guuuuud hamburgare? Järnvägsgrillen för fan. Den som inte kan lista ut var den ligger har ingen rätt att äta där.

tja.

tror vi på 90-talet fått max att stänga med, har för mig jag hört det. Järnvägsgrillen är legendariskt, Luleå måste vara hamburgarnas huvudstad, frasses är inte dåliga dem heller.

bli min första besökare? Citera
SofiaWallstroem
51 inlägg
SofiaWallstroem 51 inlägg 9 år sedan

martindahmartin :

kaal :

martindahmartin :

tja.

tror vi på 90-talet fått max att stänga med, har för mig jag hört det. Järnvägsgrillen är legendariskt, Luleå måste vara hamburgarnas huvudstad, frasses är inte dåliga dem heller.

Stämmer bra, i slutet av 90-talet nångång, kring -98.

Hamburgare i Luleå är bra, men just nu håller jag mig till Grönans fantastiska barburgare i Gränsen, svårslaget efter en heldag på berget!

Corin
1178 inlägg
Corin 1178 inlägg 9 år sedan

Känns konstigt att en hel tråd med smått genifyllda inlägg om hamburgare, snabbmat, McDonalds och liknande inrättningar saknar ett enda inlägg om resturangen där de serverar de godaste burgarna i Sverige, inte så snabbt visserligen men ändå. Faktumet att detta etablissemang ligger i Åre gör min förundran ännu större, i och med att detta från början är ett forum med inriktning på skidåkning.

Broken har ett utmärkt urval med lagomt flottiga burgare i olika storlekar. De har även de godaste friterade potatispinnar som jag haft äran att smaka. Trots att jag bara har varit där en gång är det och förblir det favoritstället när det gäller amerikansk mat såsom hamburgare.

Det här med Nuggets är dock en helt annan fråga. Jag skulle aldrig sätta i mig en hamburgare från McD men deras Nuggets är godare än alla andras. Att det har kommit ett 20-pack nu gör ju inte saken sämre.

Sen har vi ju det här om Donken attraherar dumma människor eller om människorna blir dumma av Donken. Själv tror jag på det senare alternativet. Jag tror till och med så långt att Måsvingarna även dumifierar gästerna för att de skall kunna köpa varorna som säljs. Det kan vara därför man tittar ner i påsen i bilen och undrar "Vad fan tänkte jag??". Kan detta vara svaret på all olycka? Att McDonalds gör människor till dummare människor som inte kan få rätt på menyer och milkshakes och att även ledningen har blivit dummare och dp djort dummare och konstigare menyer.

Debatten fortsätter, den har pågått i fem år faktiskt.

livet är en semester Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook