-

Emilia_85
168 inlägg
Emilia_85 168 inlägg 13 år sedan | Senast ändrad Emilia_85 (3 år sedan)

....

Svar

PNyberg
4251 inlägg
PNyberg 4251 inlägg 13 år sedan

HAHA..det va najs.. alltså jag har inget som slår den.. menja ska till åre snart.. kanske blir ngn bra efter det tongue

Generiskt citat som alla gillar! Citera
Skiersdown
262 inlägg
Skiersdown 262 inlägg 13 år sedan

Jo, Brorsa har ju varit dragen några gånger så några historier har man juh......

Go with fear! Citera
Robbott
739 inlägg
Robbott 739 inlägg 13 år sedan

haha här var det tomt

Kallberg
92 inlägg
Kallberg 92 inlägg 13 år sedan

Härligt.. smile

Ron Jeremy might have a use for you... Citera
burtonfeather
33 inlägg
burtonfeather 33 inlägg 13 år sedan

jag spydde ner en taxi och fick pröjsa 1500 spänn, sen somnade jag utanför porten då jag var för full för att hitta nycklarna i jackfickan. min dåvarande pojkvän upptäckte mig några timmar senare. hej hopp va de går. har dessutom gått vilse på fyllan på kos. ramlade ner från trottoaren och skrapade upp hela knäet. men den bästa är när jag var i en liten sketen skidort i frankrike som heter bonneval sur arc.. vi skulle ha tequila race på byns enda lokala pub där det typ aldrig hade varit dumma svenska turister på. vi drack upp tequilan och började shotta gin. sen skulle jag leka med liften i barnbacken. slog i mitt huvud lätt (trodde jag) när jag flaxade och hängde i knappliften. men det var visst ett hårt slag..all snö runtomkring var inte så vit längre.. wooops. jack i huvudet. dom fick sätta mig i badkaret snorfull o spola bort allt blod som hade runnit ner på kläder. mitt blonda hår var inte längre så blont! så lite credd borde jag få för mina fyllehistorier. inte så illa enligt mig!

snowboarding for living. living for snowboarding. Citera
Emilia_85
168 inlägg

-

Flygare
26 inlägg
Flygare 26 inlägg 13 år sedan

Den här historien är helt sann!

En snubbe jag känner, vi kan kalla honom D, hade haft en intensiv period med tentor i Uppsala. När den sista tentan var gjord skulle det naturligtvis festas. Och i Uppsala efter tentor festas det ganska grundligt. Sagt o gjort. D krökar ner sig förbi apstadiet och stannar någonstans på reptilhjärnenivå. Ljuset tänds o det är dags att vingla/krypa hemåt.

Väl framme vid trappuppgången hemma inser D sitt fatala misstag! Nycklarna till porten ligger i väskan som ligger på det nöjesetablissemanget han nyligen lämnat. Alltså ganska dåligt läge för att komma i säng snabbt.

Här är D lite oklar i sin berättelse men på något sätt så tycks de få cynapser som fungerar i hans alkoholimpregnerade hjärna säga till honom att om han bara tar sig in i trappuppgången så ordnar alt upp sig.
En handlingskraftig ung man som han är så har han snart krossat rutan och krupit in. Som ni vet så kostar det att ligga på topp och dörrforceringen resulterar i sönderskuren jacka och där under liggande hud som inte heller står emot det splittrade glaset.

Hur han sedan hade tänkt ta sig in i sin lägenhet har han ännu idag svårt att förklara. Nåväl, tydligen tror D att man genom att lirka ner handen genom brevinkastet kan komma åt dörrvredet på insidan och öppna dörren. Som vi nyktra och något sånär intelligenta människor vet, är detta helt omöjligt.

Vad som värre är, är det faktum att D glömt vilken våning han bor på och just börjat mecka ner handen i grannens brevlåda.

Det ser alltså inte helt bra ut när polispatrullen träder in i trappen och möts av en sönderslagen glasruta, en blodig och dyngrak snubbe som förgäves försöker få ned handen i grannens brevlåda...

Ett diskret harklande från en av polismännen ignoreras såklart med orden: - Jag bor faktiskt här.

D avtransporteras till polisstationen. Men det skrämmer naturligtvis inte vår hjälte. När han ombeds ta av sig skor, livrem och så vidare för natten i cellen möts polisen bara av:
- Aldrig, ska ni ha av mig något så får ni ta av det själv!
Sekunden senare ligger han avklädd in på undisarna på en mysig galonmadrass.

D vaknar lätt förvirrad ett antal timmar senare med tanken: - Vad faan hände igår?
Förhör inne hos någon Roland-Hassel-kriminalare. D får höra att det kan bli åtal för skadegörelse men vägrar erkänna att han fixat in rutan i trappen...
Ytterligare en timmes grillning inne hos inspektörn så kommer D på den briljanta lösningen och klämmer ur sig följande bevingade ord:
- Ok, vi kan säga såhär. Det var inte jag som slog sönder rutan men jag kan pynta den om jag får gå härifrån.
Roland Hassel river med ett nöjt flin anmälan i smulor och D kan lomma ut i friheten igen.

I epilogen får D knacka på hos grannen, där gubben är förstående (..man vet ju hur det kan gå när man festar..) medan kärringen är en sur-kärring. Mönstret går igen även senare. Hans manliga vänner inkluderat undertecknad är djup imponerade o roade. Flickvän är inte fullt lika impad...

D och vi andra i gänget har en hel brunn med fyllehistorier att ösa ur, det här var en av de mer rumsrena.

Dont eat yellow snow! Citera
Nojlas
3047 inlägg
Nojlas 3047 inlägg 13 år sedan

Svårt att bräcka den fyllehistorian Emilia...
Här kommer 2 st oförglömliga stunder:

Hade mitt livs brakfylla på en gymnasiefest. Helt plötsligt hoppar en liten hångelkåt goding fram och börjar klänga på mig. Hon var så otroligt vacker att jag blev så knäsvag och föll pladask rakt framåt, och drog ner både henne och kanske några till. Hursomhelst så reste jag mig upp och eftersom jag är en gentleman hjälpte jag även henne upp. Hon var dock en väldigt bestämd liten typ, så hon gjorde ett nytt försök. Ur mitt onyktra perspektiv så hade hon alldeles för hög fart rakt mot mig, vilket gjorde att jag trillade baklänges denna gång. Tyvärr trillade jag rakt ut mot mitten av dansgolvet, vilket resulterade i en kul dominoeffekt...

Förra nyåret firades hemma hos en god vän. Festen var tyvärr full med stela människor, så jag och några polare bestämde oss för att höja stämningen. I början var det ganska oskyldigt, vi vattnade blommor med öl, möblerade om lite och pyntade om julgranen. Därefter bjöd vi in fler folk i huset som passerade utanför gatan. Efter det upptäcktes ett olåst vapenskåp, och vi jagade runder lite med värdens farsas hagelbössa... (oladdad)
Vid tolvslaget visade det sig att grannen var oerhört aspackad och inte hade fixat något rör att skjuta upp sina raketer ifrån. Vederbörande stack dem bara i gräsmattan och tände på. De lyfte givetvis inte, och exploderade ca 20m från oss. Idioten upprepade givetvis samma sak flera gånger vilket gjorde oss lite lätt skitsura.
Som svar på detta hämtade vi alla matrester som blev över sen middagen, stoppade det i grannens brevlåda och toppade med två riktigt rejäla bamseraketer. I och med att brevlådan var proppfull med mat, blev explosionen något av det jävligaste jag varit med om. Matrester och små bitar av postlådan regnade nu över grannens hus, deras bilar och hela gatan och grannjävelns gräsmatta var nu täckt av mat.

www.dpsskis.com Citera
Bud66
144 inlägg
Bud66 144 inlägg 13 år sedan

Jo, några historier har man väl från säsongerna i St:Anton…

Jag har simmat (jo, klassiska armtag) hem från ValugaBar till RosaCanina (3km..) , fick tydligen hjälp en bit på vägen av ett par hjälpsamma Australienskor.. Snön hade vräkt ner men övergick vid 15:00-tiden i byn till regn.. Alla gator bestod av is med ca 15cm vatten ovanpå.. Ganska kallt..

Jag har gått till Amalienstubl och festat i tonga (av ETT lakan..) och Converse..
Vi hade en ordinarie tonga förfest (Jo, Sandra, die hausfrau, var också med..)
När vi skulle gå ut bytte alla andra om men jag (och en icke namngiven, idag utbildad UIAGM bergsguide..) hängde inte riktigt med utan "gick ut som vi var".. Har för mig att det var ganska kallt att knalla hem i snöstormen.. Fick "bildbeviset" på vårt bröllop till min mors stora glädje…

Har otaliga gånger kört ner från Kängan & Taps utan att komma ihåg det..
Bara vaknat upp hemma utan att ha någon som helst aning om något..

Lyckats festa till det så svårt i Oberdorf, med helgipsat högerben, (korsband av..) att brödbudet tyckte synd om mig och körde mig hem..

Skojat till det på Underground så pass mycket att Joan körde mig hem och ville följa med in..
(slå den grabbar.. Joan var ägarinnan till stället och är ingen "klassisk skönhet"..)

Detta är ett litet axplock av alla historier.. Allt är idag preskriberat (över 10 år sedan..)
Finns säkert flera galenskaper som hänt.. (vill tillägga att jag hoppat över tennishallsfesterna med flit.. dessa är def. barnförbjudna..)

Emilia, är du i Hemsedal?? Då får du gärna hälsa min käre bror Magnus som driver Storehorn..
Han har varit med på mycket av ovanstående och har säkert en och annan historia..

Krya på dig i knät, jag vet hur det är...

100% Ateist Citera
Gafferx
85 inlägg
Gafferx 85 inlägg 13 år sedan

Det här utspelade sig när man 17 ung och snabb och rapp i kroppen och borde va avskrivet vid det här laget. När man tävlar med polarna hela dagarna på alplägren så släpper det ju inte bara för att man kommer till gasthauset. där finns ju nya sporter som göra tysk värdinna vansinnig eller få hunden att käka tvål eller sånt. poängsystemet ändrar sig hela tiden men alla vet vem som leder.

I Anton var det ibland grinigt att träna men istället fanns det ju annat kul att göra. sömn ska man ha på natten säger tränarn men det är ju bara å klättra ut fönstervägen å sen är det ju fritt fram. Det hade vart dimma och snöfall hela dan så överskottsenergi fanns onekligen. rodel för fan! och alla var med, UT, Kalle , Muttis, Perra, Agne, Pep och Han-dorra! Ytterst poängstinn sport f ö.rodel.

småjogging upp till välkända rodelhütte. schweinehaxe weissbier kiaserschmarren mera bärsch och uppställning vid bardisken hos Jürgen(?) för obstler. Han såg raskt vårt tillstånd och tog ur den vänstra dunken och det blev en och annan besk jävel. Tricket "fliegender obstler" där man kastar drycken med handledssnärt i mun resulterade i blöta tshirts och utskällning och svåra hot från barenhållet, snack om spritmissbruk och sånt trams. Minuspoäng delades ut. Med varsin rodel i nävarna var det sen chinese dh-start som gällde. Ev förhållningsorder och lägerregler var effektivt nedsupna och nedprioriterade till neanderthalnivå eller straxt därunder. Agne och Muttis krokar ihop direkt och borta är dom, Han-dorra i kalle i slipstreamen men längst fram Pep hur nu det gick till och drar ifrån som fan.

Halvvägs ner i en skarp vänster syns bara ett par spår rätt över snövallen. Vi tar time out och kollar över kanten och där 20 meter ner brant som fan 1 m löst kravlar pep och skriker svär. Han klättrar upp på krönet men åker ner igen assisterad av bl a Han-dorra kul som fan, många pluspoäng. Det här upprepas 4-5 gånger och sista gången kastar Perra ner rodeln för honom när han kommit upp vilket får droppen att rinna över för pep det hotas till höger och vänster. Balansproblemen tar dock överhanden och ner far pep igen under svåra hotelser. Pluspoäng överlag och ny chinese-start en vinglig färd mot mål.

Nere i depån har vi precis lämnat in rodlarna fått vår obstler när pep rusar in vild i blicken och genuint pissed milt sagt. Rodelfäktninggen som följde resulterade blodvite hos om jag inte minns fel hos Han-dorra och depåförståndaren som försökte bryta, minst en trasig rodel och återigen svåra hotelser om polis bl a. Perra passade på att organisera obstlerdunken och ut!

Vi var trötta så vi ville ringa efter Claus och hans vw-taxibuss. in telekiosken och här fanns plötslig poäng att hämta igen. 7 pers i en telefonkiosk, två rutor sprack och en herre i huset mittemot känner sig förorsakad att kommentera lite. Vi sjunger drunken sailor och Kalles tyska är bäst så han ber mannen att utföra egenartade saker med sin egen kropp.

När vi väntar på claus tar vi oss en liten färdknäpp ur dunken och går mot byn och här kommer han ju! Fast det är ju fel färg på åket och fel takskylt Polizei, Antons stenhårda finest! Vi gör en klassisk split medan Agne halkar lite sätter ena klacken i blinkersglaset som krasar och det bär sig inte bättre än att en stadig herr polizei kamratligt ger honom en riktig björnkram. Det blev lite mer än kramar på stationen sen en annan historia.

Vi snabbfotade och intelligenta rusade asgarvande på smågator och tomter mot byn i våra snygga jackor osynliga för alla... Polisprotokollet har jag en kopia av faktiskt. Helvetes många minuspoäng blev det faktiskt på alla plan. Det var inte dimma dagen efter.

Sen kan man åka bord ner från Kangaroo också
Var ju kul å komma ihåg det här faktiskt
Vi var snälla på den tideni

...det här är tammejävulen mitt sista inlägg här! Citera
Star_nisse
70 inlägg
Star_nisse 70 inlägg 13 år sedan

va skönt att höra att det finns människor med samma intresse som mig!

Självklart har även jag flera trevliga och roliga historier att berätta men jag låter mina kompisar berätta dom om mig....dom vet lite mer än vad jag vet.....konstigt. Vissa är även allt för känsliga för att berätta för hela världen på internet. Men har ni tur att hamna på samma fest som mig så kan ni säkert få lyssna på en och annan rövare.

Flest vurpor vinner! Citera
Emilia_85
168 inlägg

-

Emilia_85
168 inlägg

-

agro_85
22 inlägg
agro_85 22 inlägg 13 år sedan

var under en liten festival i en ganska liten hålla som kompisen blir puttad in i en polisbil. självklart tycker polisen att denna man behöver lungna ner sig lite på polisstationen.. sagt och gjort han far dit nackdelen är att vi beffiner oss i en icke allt för bekant stad... polisen undrar vart han bor när dom inser att han var bland de lungnaste under denna händelse fulla kväll så dom vill göra plats åt andra fyllskalar. i och med att vi bodde hos en kompis kompis kompis. i en för oss okänd stad är det svårt att förklara vart man bor så han säger ica... detta tillhör dom här vakra genomfartsstäderna som är ganska långa samt inehåller 1 ica och 1 konsum. i vardera ända av stan.. vi bodde så klart vid konsum.. och han vart avsläppt vid ica... vilket resulterar i ett vredesutbrott. vilket resulterar i att polisen kommer på att dom nog ändå har plats för en snubbe till över natten...

Stoerik
67 inlägg
Stoerik 67 inlägg 12 år sedan

haha klockrent Emilia! Sköna historier å bra tråd tongue

A_ekstrom
733 inlägg
A_ekstrom 733 inlägg 12 år sedan

haha

Do it! Citera
pitor
129 inlägg
pitor 129 inlägg 12 år sedan

Har nog en del, inte minst när vi var i Australien förra hösten och vintern. Orkar inte skriva för tillfället, men kanske kommer

Annars får jag säga att detta är en riktigt trevlig tråd, får en att tänka på alla galna fester och även på alla galna fester som väntar en framöver.

Ha d Najs

Rydellen
847 inlägg
Rydellen 847 inlägg 12 år sedan

Jag har gjort en lite udda men kul/dryg sak på Kos för två somrar sedan. Började med att vi stod på ett ställe och frågade en norrman "Do you know where to boy heroin!?" vill ni ha dop sa han då på norksa. "We need guns" va repliken från oss. Han blev ärligt talat lite skraj stackarn och va tvungen att sticka sa han...IAF några sekunder efter han stack skulle vi gå ner för en trappa. Men det jobbiga var att jag såg inte det sista lilla trappsteget och ställde mig så där konstigt i luften för att sedan hårt trampa ner 1 dm längre ner. Jag lyckades iaf bita mig på tungspetsen allra längst ut. Och det började naturligvis blöda. Och blöda. Och blöda...
Vi va inne på några ställen på stora bargatan och jag fick med en minuts intervall spotta blod ner på golvet..Skitfräsch? Ja tack.
Lyckades otroligt nog hångla upp en brud som antaglgein inte sett detta ;D
Vi drog vidare och nu började det bli riktigt läskigt med blödandet. Det gjode ingen antydan till att sluta. Full som helvete blev man och mer paranoid. Ne inga droger...
Blev freakish skraj helt plötsligt och sa att jag va tvungen att hitta en läkare big_smile Hittade ett "medical center" som var stängt där det på insidan av glasen satt en lapp med telefonnr man kunde ringa 24h a day. Fick snacka med med en trött grek som sa att jag skulle trycka på spetsen. Jaaaaaaa det kanske vore nåt. Satte mig på stranden utanför stället vi va på. Bortanför grabbarna grus. Satt där i min ensamhet och tryckte mig på tungen. Sedan kom en polare ut och spydde framför mig. Sedan la vi oss på en solstol och halvsov en timma. Skitparty kväll...riktigt lyckad...:S

Puder för pengarna Citera
Speciahlberg
811 inlägg
Speciahlberg 811 inlägg 12 år sedan

tycker dom flesta verkar supa lite dåligt efter som ni minns allt så detaljerat era vänner verkar supa dåligt med efter som dom också minns.

jag vet att jag festat i linköping men vaknat upp i ett badkar i göteborg en gång mer vet jag inte

ElinSalomonsson
28 inlägg
ElinSalomonsson 28 inlägg 12 år sedan

Jag har en kort och koncis historia som jag skämms helt otroligt över såhär 3 år senare.
Jag var på en festival där promoe skulle spela. Han hade med sig DJ Large som vände plattorna åt honom och jag lyckas spotta honom innan spelningen. Jippie! tänkte jag och bestämde mig för att berätta för honom att jag tycker han är en riktig klippa bakom spakarna. När jag står framför Large så slänger jag ur mig "DU ÄR SÅ JÄVLA FET!" Ordet fet blev nog väldigt svårdefinierat för honom, men han sa iaf "eeeh, tack" och jag sprang iväg fortare än du kan säga "fel ordval."

Mackan89
137 inlägg
Mackan89 137 inlägg 12 år sedan

SombreroSnow :

tycker dom flesta verkar supa lite dåligt efter som ni minns allt så detaljerat era vänner verkar supa dåligt med efter som dom också minns.

jag vet att jag festat i linköping men vaknat upp i ett badkar i göteborg en gång mer vet jag inte

Hahahaha fan va skön wink
Ingen som vet nått?

Pain Is Temporary Glory Lasts Forever Citera
Stenman
334 inlägg
Stenman 334 inlägg 12 år sedan

SombreroSnow :

lätt bäst !

Vild_Ranunkel
53 inlägg
Vild_Ranunkel 53 inlägg 12 år sedan

För bara några veckor sedan var det en polares 20-årsfest. Jag vart riktigt dunderkarnakas och lämnade tydligen festen vid halv tio. Mina kompisar, som ringde mig med jämna intervaller, lyckades fiska ur mig att jag gått vägen via en grävskopa, ett gäng hundar, tåget, bussen, motorvägen och en svarttaxi. Lyckligtvis behöver man inte betala kräkavgift i en svarttaxi. Sista samtalet var vid tvåtiden (enligt telefonen). Fyra och en halv timme för att färdas en mil. Inte illa pinkat.

Morgonen därpå vaknar jag i hallen med nerkräkta och vaniljdoftande kläder (vaniljvodkan lät sig kvällen innan väl smakas), samt stukad handled.

Någon som vill slå fyllerekord i Anton med mig? Vi ses i vinter.

Hinner jag inte idag har jag nog glömt det imorrn Citera
Larsse
120 inlägg
Larsse 120 inlägg 12 år sedan

En blöt kväll i chamonix slutade med att jag gick vilse och höll på att gå ut ur byn. Träffade en tjej som var på väg till sitt jobb. Jag frågade vart hon jobbade. Det visade sig att hon jobbade på tågstationen, vilket var åt samma håll som jag skulle. Försökte förklara för henne på fylleengelska att jag gärna gjorde följe med henne men hon förstod nog inte vad jag menade, eftersom att hon började springa med ganska god fart mot sitt jobb. Jag såg ju min enda chans att komma hem så jag sprang efter. Måste sett ganska misstänkt ut. Tur att inte polisen såg det.

//Larsson

sebbe_h
372 inlägg
sebbe_h 372 inlägg 12 år sedan

SombreroSnow :

haha, det finns nog bara ett ord för det och det är "oslagbart"

För övrigt kan jag tipsa om alkoholkommitens film festmetoden. Där en glad stockholmare berättar om hur han vart på fest hos en polare på östermalm. Killens farsa var tydligen krigshistorie intresserad så det fanns en massa medeltida rustningar och svärd i den stora lägenhet..

Grabb gänget hade då av oförklarlig anledning bestämt sig för att göra stadskupp.. Sagt och gjort, på med rustningar och med svärd tåga mot slottet.. Här hade man krävt att få tala med kungen. Killarna med gevären utanför slottet hade tyckt det va bäst att kalla på millitären..

Killen som berättar alltihop säger att han insåg hur dumt allt var när det stog 5 gröna män och siktade på honom med diverse stora skjutvapen..

Ps. Riktigt underhållande bilder från insidenten finns att se i filmen ...

mufty
34 inlägg
mufty 34 inlägg 12 år sedan

haha roligaste fyllan denna veckan var när jag var ute med polarana för att starta upp helgen. Efter en trevlig stund på ett ställe som heter TheaterVallen, där jag lyckats med att hyra VIP avdelningen och köpt 2 helrör med bacardi genom att helt bekymmerslöst ge mit fina visa till den trevlige mannen med spriten, börjar det bli lite för mycket för vissa, hälftenn av gänget har somnat vid diverse bort och några andra har lyckats med bravaden att välta ett golvfast bord och hamna under detta.

Hursomhälst är klockan ca 00.15 en av mina vännder vid namn D har precis köpt sin 7e öl och 5e jägershott. D valsar sedan överlycklig ut på ett fullt fansgolv och börjar svinga dessa omkring sig och välter givetvis ut paketet över en kille som trots sin abnormalt välbyggda kropp verkade vara en ganska reko kille. I det stadiet som D befann sig i upfattade han dock inte detta och vill givetvis slåss med denna man, det slutar i att jag och 2 vänner får bära ut D från dansgolvet som skriker och är skitförbannad. D springer nu ut från klubben där vi befinner oss under hotelserna om att "ni chka förwfahn inthe föjla efthwer mej, förfa, fan.." han springer över 3 järnvägsspår och kommer till en park där han helt bekymmerslöst hoppar genom ett buskage, jag som är 10 meter efter honom tycker detta ser jäkligt spännande ut tills jag hör ett stort plask. Sär ligger nu D och simmar i en mycket stor damm med alla sina värdesaker på sig, mobilen dog så den kastade han tillbax i damen efter att han kommit upp. D tar sig såsmåningom upp från dammen och utbryter många väl valda ord till "det otrevliga gänget med killar som dyker upp" varav han kastar sin klocka på dem som går sönder.

Plötsligt befinner vi oss springandes därifrån genom ett villakvarter varav vi lyckas skaka av oss gänget med pojkar. D slänger nu sin plåmbok, sina nycklar och sin skjorta och hoppar in på en trädgård. Här försvinnder D några timmar varav vi tvingas ringa på hjälp för att vi tror han har deckat någonstans och ligger och fryser, polisen letar efter honom tills ca 03.00 då jag får ett samtal till min mobil från hans storasyster som hittat honom i korridoren till sin lägenhet.... 3 MIL därifrån.

Notera att det är KALL HÖST och denne man lyckats överleva alla dessa bravadet utan kläder, mobil och pengar, MANLIGT!

sebbe_h
372 inlägg
sebbe_h 372 inlägg 12 år sedan

^^ haha, den historían skäms ju inte för sig..

mufty
34 inlägg
mufty 34 inlägg 12 år sedan

jag har mååånga ^^ fler kommer på request då jag har skrivkramp =P

Mackan89
137 inlägg
Mackan89 137 inlägg 12 år sedan

mufty skriv några då =P

Pain Is Temporary Glory Lasts Forever Citera
Actimel
34 inlägg
Actimel 34 inlägg 12 år sedan

Flera fyllehistorier, har tyvärr inget att bidra med:S

I know Im gonna die so my revenge is living well Citera
mrtnpttrssn
132 inlägg
mrtnpttrssn 132 inlägg 12 år sedan

Fett kul att läsa big_smile

Signelinho
328 inlägg
Signelinho 328 inlägg 12 år sedan

Har en fin på gång från syndens näste, berlin. Pallar inte nu dock. Men var beredda

FPelle
785 inlägg
FPelle 785 inlägg 12 år sedan

Jag kan bidra med att ja inte hr något att bidra med..

De e int lätt o förklare för nån som int begrip Citera
Emilia_85
168 inlägg
Emilia_85 168 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad Emilia_85 (3 år sedan)

...

annanna
5 inlägg
annanna 5 inlägg 12 år sedan

jag lyckades med min bästa på länge igår. kom på lite för sent att vi skulle ut så svepte alldeles för mycket sprit på alldeles för lite tid. efter en kul kväll skulle vi på efterfest hemma hos en kille som jag aldrig pratat med förut men för kvällen var vi bästa polare. väl där kom en annan snubbe på att han behövde hem till sina hundar. självklart hänger vi med tänkte vi, och varför inte ta med lite mat? lyckades hitta frysta kycklingar och en påse marinering, slänger in oss i en taxi och undrar vart vi är på väg. åkte alldeles för längre för att vara gångavstånd hem efter festen och nånstans på vägen skriker min kompis NOO och så va det marinad i hela bilen, på alla säten på alla oss och självklart torkade vi av oss på huvudstöden framför oss! väldigt smart. (vi fick 20% rabatt på resan sen fattade ingenting borde väl snarare batala mer?) skrattar ihjäl oss och när vi äntligen kommer fram till huset så är det mitt ute i ingenting men det tänker vi ju inte på då. tackar chauffören som är gråtfärdig, av skratt eller gråt vet jag faktiskt inte. sen är det ganska svart men vakna iaf av att mina kläder hade klistrat fast sig på kroppen av all marinad och det är äckel i hela huset för vi har tydligen vart och klättrat överallt med gegget på oss. efter att vi bänt loss alla kläder från kroppen och letat reda på nya så begav vi oss hemåt till fots. gick en mil på 67an barfota för skorna var oanvändbara och dessutom hade vi alla likadana trasiga gröna träningsbyxor. tillslut la vi oss ner i ett dike och bara dog av skratt för vi kom på att våran frysta kyckling i all hast hade blivit kvar i taxin. undrar om chauffören uppskattade maten? inte uppskattat av bilförarna att småtjejer är ute och går på landsvägen iaf, luffigt dygn och nu stinker det marinad i hela mitt hus! grilla, nån?

Hmps
3505 inlägg
Hmps 3505 inlägg 12 år sedan

jag var lite rund om foten en kväll , och kommer inte ihåg så mkt men några polare har berättat attt jag cykla in i en bil som stog parkerad vid vägen och att jag typ cykla omkull 25 ggr på en sträcka på några kilometer, sen har en kille berättat att jag under den tiden spottade på en porsche cayenne oxå men det är inget som jag är stolt över.. :S:S

on the way down its awesome! Citera
Hmps
3505 inlägg
Hmps 3505 inlägg 12 år sedan

smile

on the way down its awesome! Citera
Kibbitz
32 inlägg
Kibbitz 32 inlägg 12 år sedan

Inte min fyllestory men en vän till mig var på krogen för inte så längesen men i alla fall så hade han druckit så jävla mycket och kände att han skulle troligen spy, så han springer till herrarnas öppnar första bästa dörr och spyr ned i toaletten, fast när han kollar upp ser han att han spytt på en kille som sitter och gör no2, min kompis får sådan panik att han knockar killen som han nyss spytt på och går ut och får den som han spydde på utkastad för att han var för "full".

JippiiKay
217 inlägg
JippiiKay 217 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad Sheriffen_av_Nottingham (12 år sedan)

Min värsta fylla var nog .. när jag åkte skidor i ett litet ort utanför iran smile De börja med en burk Ravioli och ett antal jägers minns inte exakt smile sedan bara det av ! tog första liften vid de lilla rosa huset nere vid byn, liften gick rakt upp till toppen och där slutade lifte :S .. efter ett par åk så blev de än himmla dimma och sikten försvann helt .. Jag beslöt mig för att sluta åka och söka skydd.. detta visa sig inte var så enkelt som jag trott .. efter ett antal timmar letande efter skydd så fann jag ett underligt litet hus . ett pytte pytte litet hus, .. jag tog av mig skidorn och böjde mig ner och kollade in huset .. och va ser jag yikes! jo ett litet litet fnask smile oj va litet tänker jag..

Tänk va lite alkohol kan ställa till med : S

The_Beer
9 inlägg
The_Beer 9 inlägg 12 år sedan

försökte mig på en bakotvolt från ett elskåp på en riktig snefylla, landade på huvudet. men det va bara att se glad ut o festa vidare. alhohol bedövar smile

The beer Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook