-

Shirk
127 inlägg
Shirk 127 inlägg 12 år sedan

Under min första säsong i St Anton arbetandes som trubadur på The Black Hole mot 10 euro i timmen och gratis dricka utnyttjade ja den sistnämnda belöningen så hårt att den första blev lidande... Ja lovar och svär att ni ska få höra några riktigt skumma historier men d lär dröja nåra dar.. Ja måste ringa ihop lite fakta först eftersom d mesta e ganska oklart ännu... Men utslängd från fel hotell morronen efter, stående sömn i okänt hus, fel kängor på fötterna efter en krogkväll (hur fan gick d till?!!), slagsmål me flickvän i husvagn, nakenmaraton i kylan, överkörd fot, spya i väskan, "tratten" av duschslang, "nein herr trafikpolitzei, ich nicht gedrunken", St Jakob runt...
Ja d finns så mycket att ta av att ja inte ens pallar att tänka på d...
Nån historia kommer väl poppa upp strax.. Tills dess kids: Använd bilbälte...

Shirk Citera
GotlandInteIStAnton
94 inlägg
GotlandInteIStAnton 94 inlägg 12 år sedan

Det har sagts förr här men kan sägas igen, om man kommer ihåg vad som hände var man ju knappt full...

Några fragment av sanslös fylla kan jag nog uppbringa för den som är intresserad.
De flesta från diverse st Anton säsonger.

En morgon när jag lämnade kandahar vid 5:30 bläcket blev jag så upphetsad över all nysnö som låg fallen att jag var tvungen att fira med en barbröstad Klinsmann nerför Fussgänger. Oturligt nog glömde jag att det finns några avsatser/trottoarkanter (utanför Sporthotel)där min resa skulle gå, jag gled med näsbenet (vilket gick i kras)före rätt in i en sådan och lyckades på köpet bryta ett par fingrar. efter tre timmar på sjukan och en bakfylla som kom smygande var jag inte så sugen på att åka puder...

En annan gåmg när vi firade snöfall när jag knegade på mooserwirt hoppade vi alla från balkongen från andra våningen ner i den tunga blötsnö som föll. snön fångade upp en på ettt utomordentligt sätt och man kunde landa hur som helst utan känna mark trots att det bara var runt 70 cm snö.

Jag tröttnade snart på andra vningen och bestämde mig för att "steppa upp" lite. gick ut på brandstegen på tredje våningen och ställde mig på räcket. Det var runt 7-8 meter men med några jobbet betalar smirnoff ice i magen så verkade det som en bra idè. Jag hoppade och landade. Satt som en kanonkula i den tunga snön och tyckte att fötterna ömmade lite. senare samma dag var mina hälar så stora att de inte fick plats i jobbkängorna. ett doktorbesök senare och diagnosen två krossade hälar startade en treveckorsfylla som innehöll en hel del galenskap.

Bland annat den gången jag var så trött på att hoppa kryckor från San Antonio in till Funky att jag lånade en polares longboard och med kryckorna på axeln susade ner för en grusig och blöt nassereinbacke. Otroligt nog gick det bra ändå tills jag kom till det lilla partiet med kullerstenar som är precis utanför nassereinbahn, de orsakade dock ett redigt wobbel och jag flög rätt in i bankomaten/väggen. sönderriven jeansjacka och krokiga kryckor tog jag mig till funky där jag blev bjuden på tröst-Stroh.

Det här vara ett par exempel på när jag slagit mig på fyllan, för historier då jag hamnat i slagsmål, klammeri med rättvisan och annat, kom och festa med mig!!

How long do you wanna live anyway! Citera
maxhallgren
422 inlägg
maxhallgren 422 inlägg 12 år sedan

I och med att jag är rätt ung så har jag inga egna historier men jag kan dela med mig av andras tongue

Min kusin bodde i kambodja för några år sen, han hade gått ur gymnasiet och ville väll ha lite kul, fast det slutade ganska så tråkigt.

Mitt i natten, kolsvart, motorcykel, 190, knähög betongmur, vaknar av att två brudar pysslar om honom och undrar vad som hänt, sprängande huvudvärk.

Han minns fortfarande ingenting av händelsen. Och nu, 2år senare går han fortfarande runt med huvudvärk

JoakimKiviniemi
364 inlägg
JoakimKiviniemi 364 inlägg 12 år sedan

Var med om en alldeles nyss big_smile

vi var på ett studentboende och festade, så heltplötsligt är det ngn som slänger in en rök bomb i huset och brandalarmet börjar tjuta.. så jag blir tvungen att springa in och riva sönder alarmet, sen fortsätter festen och vi tar brandsläckaren som fanns i korridoren och sprutar ner hela huset och utsidan också.. sedan tar en av mina vänner och slär sönder en ruta med näven och vi måste springa därifrån och så gick vi och köpte hampis och i kön kommer en kille och går före alla och ska beställa, så tar en gubbe tag i han och dom börjar fajtas och slutar på backen båda två........

Jwalerius
807 inlägg
Jwalerius 807 inlägg 12 år sedan

ja e full that's it.. fuck alla historier!

Emilia_85
168 inlägg
Emilia_85 168 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad Emilia_85 (3 år sedan)

-

Emilia_85
168 inlägg
Emilia_85 168 inlägg 3 år sedan

-

la_grave
1780 inlägg
la_grave 1780 inlägg 3 år sedan

Vad har hänt i den här tråden? Varför har Emilia raderat alla sina inlägg?

Snokade igenom Wayback Machine men den har bara sporadiska kopior av forumet. Någon som har koll på vad Emilia försöker dölja? Dåligt att man kan radera sina spår på det här sättet!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook