Ramundberget, tänndalen?...

PlumM
28 inlägg
PlumM 28 inlägg 13 år sedan

Hallå alla söta.
På fredag bär det av till funäsdalen.. Mixar lite mellan Tänndalen och Ramundberget och kanske något åk i funäsbacken.
* Är uppe till onsdagen.

Någon mer som ska upp då?

Förresten.. Synpunkter av de som har varit uppe tidigare i år på deras parken?

//PlumM

Svar

brajjan
101 inlägg
brajjan 101 inlägg 13 år sedan

ramundberget brukar ha schysst park. snöat massor nu. är det v 15 du är där så är d nostreetweek så då är nog parken jävligt bra

eeeenåtti Citera
dhani
6 inlägg
dhani 6 inlägg 13 år sedan

mm jag ska upp till helgen,,,och påsklovet v.16:D fettskönt

Lee-nus
2682 inlägg
Lee-nus 2682 inlägg 13 år sedan

eventuellt veckan efter påsk... det hoppas jag rejält på. är ju grymma förhållanden nu!

theflyingdutchmen
92 inlägg
theflyingdutchmen 92 inlägg 13 år sedan

ramundberget är mycket bättre än tänndalen, fler branta backar... så håll dig där.
deras park är dessutom riktigt bra, dessutom är man ofta nästan själv där wink

Flygande Holländaren Citera
OskarNorberg
197 inlägg
OskarNorberg 197 inlägg 13 år sedan

Missa inte skogen bortanför svansjön nu när det är så mycket snö där. när jag var där hittade vi några riktigt fina oåkta ställen där. det är lätt värt promenaden i ländspåret

Tobias_L
376 inlägg
Tobias_L 376 inlägg 13 år sedan

Jag ska på Big airen på Nostreetweek vet inte om parken är bra där..

ToBbE HiMsElF Citera
eevez
553 inlägg
eevez 553 inlägg 13 år sedan

jag har varit i tänndalen. det är ett barnfamilj-ställe. så man ska alltså inte åka dit om man bara vill hoppa. (en del ungar i parken...) Men dom har en backe som de kallar för "snowboardbacken", där finns det en del hopp å rail på slutet. det dåliga är att det ligger väldigt platt, så man kan inte hoppa på alla hopp. utan satsa på ett, sen är farten slut ungefär. förra året jag var där hade dom typ 4 hopp och kanske 3 rails. ramundbergets park är faktiskt bättre bättre (;

pulkan
13 inlägg
pulkan 13 inlägg 13 år sedan

Jag va uppe hela vecka 15. å jag åkte en dag i tänndalen å resten i ramund.. och ramundberget har mycket bättre park än tänndalen! så som sagt om man vill hoppa ska man åka till ramundberget!!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook