..Så jag fick inte jobbet i Tandådalen...

Bo87
606 inlägg
Bo87 606 inlägg 12 år sedan

...Men jag vill jävligt gärna ha NÅGOT jobb där uppe eller någon annanstans, Jag blir galen om jag inte får spendera en vinter i fjällen.
Någon som har några tips på andra jobb där uppe? komigen, ni är väl vänliga vackra själar? Den som tipsar bäst får ett sexpack tysk importöl och en THC-pinne (ingen aning varför jag skrev det men hoppas det får er att skriva)

maddemaddefakk Citera

Svar

FPelle
785 inlägg
FPelle 785 inlägg 12 år sedan

Testa Kläppen? de e ju bara ringa o se om de finns nått ledigt?

De e int lätt o förklare för nån som int begrip Citera
Axl
255 inlägg
Axl 255 inlägg 12 år sedan

det finns företag som städar stugor ring ett sånt. och ring å se till att du blir första reserv i tandådalen å hoppas att någon inte dyker upp.

Ktrum
294 inlägg
Ktrum 294 inlägg 12 år sedan

Har du försökt i åre det ska vis finnas jävligt många jobb

kalle Citera
SNDVLL
547 inlägg
SNDVLL 547 inlägg 12 år sedan

Jag har sökt åre, sälen och hemsedal, hos skistar, och blev nekad på alla tre utan ens intervju. Min mamma har en teori om att dom väljer bort alla som är under 20 år först.. kan det vara så? Var du på intervju Bo87?
Jag sökte jobb i skiduthyrningen och som liftvärd och jag har 4 års erfarenhet av service och försäljning genom extra och sommarjobb och dom tittade knappt på min ansökan och CV känns det som eftersom jag fick mail om att det var många som sökte och bla bla bla. Det skulle ju verkligen suga om dom går efter ålder!

Peter_K
863 inlägg
Peter_K 863 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad Peter_K (12 år sedan)

Jag gissar att du hånglade för lite... https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=30429

Jag är en sån där veckosluts-krigare. Citera
pizzaaugust
2333 inlägg
pizzaaugust 2333 inlägg 12 år sedan

bydalen e en liten håla inte så baota bra skidåkning men jobb lär de finnas för ingen vet att bydalen finns typ. förutom östersundsbor o vissa andra undantag

Kiwi repre$ent Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook