Ramundberget !?

Kruxelidux_ninjamaster
2330 inlägg
Kruxelidux_ninjamaster 2330 inlägg 11 år sedan

Nån som vet hur parken i Ramundberget brukar vara ?

Svar

DaWa
9 inlägg
DaWa 9 inlägg 11 år sedan

Den e skönn, är där någon gång ibland på vintern..!

MattiasSt
334 inlägg
MattiasSt 334 inlägg 11 år sedan | Senast ändrad MattiasSt (11 år sedan)

Den är väldigt dålig tidigt på vintern men på vårkanten är den super. Enda dåliga är väl att parken är ganska flack så det är svårt att få bra fart in i hoppen ibland.

Kruxelidux_ninjamaster
2330 inlägg
Kruxelidux_ninjamaster 2330 inlägg 11 år sedan

ok . Men är storleken på hoppen samma som i tex Tandådalen å Kläppen

MattiasSt
334 inlägg
MattiasSt 334 inlägg 11 år sedan

Nej hoppen är faktiskt ganska små. Dock är det första hoppet ganska stort och dom har en del fina rails.

Tänndalen har däremot ganska stora hopp, men om du prioriterar park högt så tycker jag att du ska åka till kläppen lr t-dalen i stället. De parkerna håller högre klass.

dif_89
374 inlägg
dif_89 374 inlägg 11 år sedan

nej fan skippa t-dalen, suger kuk. ta kläppen,kungsberget eller ramundberget senare på sesongen. då är det skill

-.Skidglädje.- PIZ! Citera
Monne
348 inlägg
Monne 348 inlägg 11 år sedan

ramundbrget e chill som faen!

hey there... Citera
ekdahl
3273 inlägg
ekdahl 3273 inlägg 11 år sedan

MattiasSt skrev:

Nej hoppen är faktiskt ganska små. Dock är det första hoppet ganska stort och dom har en del fina rails.

Tänndalen har däremot ganska stora hopp, men om du prioriterar park högt så tycker jag att du ska åka till kläppen lr t-dalen i stället. De parkerna håller högre klass.

när var du i tänndalen? för när jag var där hade dom 2 hopp som var "stora", ramundberget har ju lätt fetare park änn tänndalen

go big or go home. biiatch Citera
JesperMoen
95 inlägg
JesperMoen 95 inlägg 11 år sedan

Ramundbergets park är grym!
rekommenderas verkligen.

-Salomonsports.com- Citera
MattiasSt
334 inlägg
MattiasSt 334 inlägg 11 år sedan

ekdahl skrev:

när var du i tänndalen? för när jag var där hade dom 2 hopp som var "stora", ramundberget har ju lätt fetare park änn tänndalen

Jag var där V.4 i vintras och då var Tänndalens park mkt bättre än Ramundbergets. Visst den är lite kortare med mindre hopp men hoppen var i alla fall mkt större där.

När var du i Ramundberget=)? I så fall måste du ha varit där senare på vintern.

A_ekstrom
733 inlägg
A_ekstrom 733 inlägg 11 år sedan

Den e grym;) fast bäst på Påsken. Sämst men ändå skön på Julen;)

Do it! Citera
KalleKax
243 inlägg
KalleKax 243 inlägg 11 år sedan

Till i år har man mark preparerat drömlandet i ramunberget så att man ska kunna öppna det ännu tidigare. Tor att de kommer att vara riktigt grymt i år. Ha de gott jibbers o håller er i parken så jag får ha pudret för mig själv smile
Kalle Kax

Kalle Kax Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook