Carving eller Twintips?

H_EnDrYx
44 inlägg
H_EnDrYx 44 inlägg 12 år sedan

Ett par hendryx ska du köpa grabben;)

Hasse
3563 inlägg
Hasse 3563 inlägg 12 år sedan

H_EnDrYx :

Ett par hendryx ska du köpa grabben;)

Han är för det första tjej och för det andra så är det ingen sån skida HON är ute efter så..

//Hasse

Vill vara som JEFFA!!!! Citera
E-T
14 inlägg
E-T 14 inlägg 12 år sedan

Drakbabis - vilka skidor blev det och hur mycket får du ge för dem hos Udéns?

Nhi
417 inlägg
Nhi 417 inlägg 12 år sedan

E-T :

K2 One Luv - 4799 spänn. Men vi hade ett presentkort där också så priset hamnar på ungefär 4000 för mig.

Nhi
417 inlägg

Eller presentkort, tillgodokort kanske man ska kalla det.

superunknown
2360 inlägg
superunknown 2360 inlägg 12 år sedan

Med tanke på din ålder kanske du får suget att börja hoppa/raila lite å då kan de va skönt med ett par twintips, de kommer funka fint! kör på twins!

Nhi
417 inlägg

ArtistY :

Med tanke på din ålder kanske du får suget att börja hoppa/raila lite å då kan de va skönt med ett par twintips, de kommer funka fint! kör på twins!

Jag har i princip redan köpt skidor, behöver bara betala också. Vi har kommit fram till att jag inte behöver twintips.

Hasse
3563 inlägg
Hasse 3563 inlägg 12 år sedan

ArtistY :

Ännu en oförstående kille som inte läser hela tråden och ser vad vi har kommit fran till Drakbabis. Är alltdi lika kul att läsa dessa inlägg!!

//Hasse

Vill vara som JEFFA!!!! Citera
Nhi
417 inlägg
Nhi 417 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad Drakbabis (12 år sedan)

Drakbabis :

E-T :

K2 One Luv - 4799 spänn. Men vi hade ett presentkort där också så priset hamnar på ungefär 4000 för mig.

Men varför ville du veta det?

E-T
14 inlägg

Jag funderar också på dem och sist jag var på Udéns fanns de inte. Jag pluggar och har rabatt där så jag vill jämföra deras pris med Sport Conrads.

Förra året hyrde jag ett par One Luv och tyckte jättebra om dem. Jag hoppas du blir nöjd med ditt köp :-)

Nhi
417 inlägg

E-T :

Jag funderar också på dem och sist jag var på Udéns fanns de inte. Jag pluggar och har rabatt där så jag vill jämföra deras pris med Sport Conrads.

Förra året hyrde jag ett par One Luv och tyckte jättebra om dem. Jag hoppas du blir nöjd med ditt köp :-)

Ja, okej. Vilken längd behöver du då? Det fanns 146, 160 och 167 inne nu när jag var där och hämtade mina 153:or.

big_smile

E-T
14 inlägg

160 eller 167. Kanske ska gå dit och prata lite med dem, och se vad de tycker ... :-)

Osseio22
13 inlägg
Osseio22 13 inlägg 7 år sedan

Jag har ett par Head Orange-apple (twintip) men bindningarna är inte riktigt centrala, gör det något ?

E-lindberg
162 inlägg
E-lindberg 162 inlägg 7 år sedan

i ditt fall skulle jag ha köppt en twintip skida eftersom dom utvecklats så otroligt dom senaste åren det finns dom med mycket midja lite midja feta smala rocker camber mm och dom funkar precis lika bra i pisten i ditt fall eftersom du inte verkar vara på elit nivå.

HLundberg
7 inlägg
HLundberg 7 inlägg 7 år sedan

du kan ju köpa ett par lite hårdare twintips för att dom uppför sig nästan exakt som ett par carvingskidor bara att det är lättare att köra i parken med, så jag skulle köpt ett par som är ungefär lika långa som dig själv?

Utter
3104 inlägg
Utter 3104 inlägg 7 år sedan

Men för helvete, tråden är 5 år gammal.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook