Vad skulle du rekomendera?

Allex
93 inlägg
Allex 93 inlägg 12 år sedan

Planerar skidresa vecka 1, har dock problem med att välja vart bara..
Funderar på antingen åre, vemdalen, trysil eller hemsedal?
även öppen för andra förslag men något som ligger ungefär lika långt bort som ovanstående..
vilket ställe brukar ha bäst med snö under den veckan ?

Svar

NonneN
1 inlägg
NonneN 1 inlägg 12 år sedan

jag tror rätt ställe för dig är väsjobacken.

tack för mig

Allex
93 inlägg

tack för ett seriöst inlägg,
tack verkligen...

cederholm
748 inlägg
cederholm 748 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad cederholm (12 år sedan)

åre är alltid schysst runt den tiden men trysil och hemsedal är nog helt galet. om du inte har varit så mycket i norge innan är det nog roligt att dra dit. förmodligen lite dyrare i och för sig.

Filleeee
155 inlägg
Filleeee 155 inlägg 12 år sedan

jag tycker ju trysil eller hemsedal låter bra smile har visserligen inte vart på nån av dom ställena men det verkar ju bra !

korv Citera
Allex
93 inlägg

nej jag har ju inte heller varit över på den norska sidan och åkt skidor, däremot har det ju blivit några veckor i åre så det skulle va kul med nåt nytt..

OleK
219 inlägg
OleK 219 inlägg 12 år sedan

Hvorfor ikke reise til ALpene?? Mye billige turer til ØSterike,sveits og Frankrike...Bedre snø,bedre bakker og nesten samme pris på reisen!!! Det ville nå jeg gjort...Norske fjell er ikke så bra tidlig på vinteren...kan jo være noe pudder,men bakkene er ofte bare is...

Hemsedal og rysil er blitt veldig familie steder...Trysil= bra park Hemsedal= bra park og offpiste....

Reis til Europa!! big_smile

Ole-Kr Citera
Svedje
14 inlägg
Svedje 14 inlägg 12 år sedan

åre skulle jag ej åka till för skutan är ej öppen o det är ju där det är roligast att åka, om du nu inte harvar i parker då funkar åre när som. Vi var i Trysil v50 förra året och de behövde mer snö då, fast vi fick lite fluff. Sen så är det ju dyrare i Norge. Jag skulle dra ner till alperna i stället.

//M

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook