Ultimata bussunderhållningen?

Gorgeous_George
52 inlägg
Gorgeous_George 52 inlägg 12 år sedan

Haha riktigt sköna förslag!
Annars kan man ju köra en lek för hela bussen! Man säger en kategori t.ex. bilmärken, sen ska alla i bussen med början på chaffisen säga ett bilmärke och den som inte klarar det får hoppa av bussen. Sen är det bara att hoppas att du och busschaffisen är de enda kvar när du är framme...ev någon polare.

- Jesus is a truck driving to Gods warehouse - Citera
Bo87
606 inlägg
Bo87 606 inlägg 12 år sedan

associationsleken, uppfunnet av dirty sanchez:

-lampa
-ljus
-bil
-däck
-rund
-din mamma
-...fan!

snubben som inte kom på något får ett slag. kan vara en smäll på huvet med ett långt föremål eller den gamla hederliga axelsmällen.

maddemaddefakk Citera
Emilia_85
168 inlägg
Emilia_85 168 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad Emilia_85 (2 år sedan)

-

user69081
34 inlägg
user69081 34 inlägg 12 år sedan

1. Peta på den som är kortast i gänget när den sover, och var allmänt störig mot den smile
2. Vara allmänt berusad
3. Försöka ragga upp reseledaren (Helst motsatta könet)
4. Gissa vem i bussen som får utbrott på en först
5. Som tidigare nämnts: rapbattles
6. Göra så att ingen kan sova när inte du sover

Ewasx
1513 inlägg
Ewasx 1513 inlägg 12 år sedan

dude , thats gay..^^

KOLLA MITT FOTOALBUM Citera
user69081
34 inlägg
user69081 34 inlägg 12 år sedan

@ Ewasx, givetvis inte peta på det sättet smile

brorkanin
127 inlägg
brorkanin 127 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad brorkanin (12 år sedan)

1. packa med 2-6 bärbara datorer och lira CS hela natten
2. supa sig redlös
3. leka lekar (kan kombineras med alt. 2)
4. räkna vägstreck
5. äga den som somnar först, bara fantasin sätter gränserna för vad som är tillåtet

Bror Kanin - peace out! Citera
brorkanin
127 inlägg
brorkanin 127 inlägg 12 år sedan

Karlzon89 :

kolla på skidfilmer och ha en poker turnering, de kommer vi att ha på vägen ner till val thorens!!

vi ska oxå dit då möts vi..wink

jeppenator
7780 inlägg
jeppenator 7780 inlägg 12 år sedan

sitt å se glad ut..

eller sov.

Ill be back Citera
jeppenator
7780 inlägg
jeppenator 7780 inlägg 12 år sedan

Tuben2k :

HAHAHA sjuukt clean..

Ill be back Citera
brorkanin
127 inlägg
brorkanin 127 inlägg 12 år sedan

hm mjo...

noname2
122 inlägg
noname2 122 inlägg 12 år sedan

ta laxeringsmedel,gå å bajsa,spy av lukten.

Hmps
3505 inlägg
Hmps 3505 inlägg 12 år sedan

jeppenator :

Tuben2k :

HAHAHA sjuukt clean..

omåttligt skön faktiskt , typ den enda saken jag är bra på här i världen smile iaf näre gäller storasyrran.. HAHA

on the way down its awesome! Citera
henning2
1345 inlägg
henning2 1345 inlägg 12 år sedan

Jag en sjukt rolig grej jag brukar köra när jag sommar jobbar med pansionerer ibland.

Ta med dig 10 stycken paintball gevär och masker till alla passagerare. Sen är det bara att sätta igång. Uj uj uj vad villt till det kan gå ibland:)

comeback Citera
crilleus
721 inlägg
crilleus 721 inlägg 12 år sedan

kör leken: den som somnar först är bög.

Forumsignatur Citera
HitMe
557 inlägg
HitMe 557 inlägg 12 år sedan

Märkligt att inte sex kommit upp som alternativ. Fast liksom någon påpekade att man kanske inte är så åksugen första dan om man supit i 22 timmar så kan det vara värt att fundera över huruvida 22 timmar sex kan verka menligt på åksugenheten.

Så, som i de flesta fall är variation temat. En variant jag föreslår är att börja med att ragga på reseledaren i ett par timmar. Denna raggning avslutas med att fråga om hon (eller han) vill komma med bak i bussen och kolla på störtlopp (gamla inspelningar från Hahnenkamm och Lauberhorn) på DVD, vilket vederbörande gladeligen accepterar. Som vanligt slutar dylik störtloppstittning med sex. Räkna med 4-5 timmar och därefter några timmars sömn. Sedan är det dags för spriten som kan hållas på lämpålig förfriskningsnivå i några timmar. Efter det går vi på Carleds vallningssession - eller ännu hellre: ryck upp tre-fyra par lagg och motsvarande antal bindningar och montera skiten på plats i bussen. Efter detta kan montage av någon medresenär rekomenderas varefter spritintaget bör accellereras. När allt är på topp är det dags att somna in och sova de sista timmarna för att vara fräsch som en nyponros vid framkomsten.

HitMe

HWC HitMe Citera
Hmps
3505 inlägg

HitMe :

Märkligt att inte sex kommit upp som alternativ. Fast liksom någon påpekade att man kanske inte är så åksugen första dan om man supit i 22 timmar så kan det vara värt att fundera över huruvida 22 timmar sex kan verka menligt på åksugenheten.

Så, som i de flesta fall är variation temat. En variant jag föreslår är att börja med att ragga på reseledaren i ett par timmar. Denna raggning avslutas med att fråga om hon (eller han) vill komma med bak i bussen och kolla på störtlopp (gamla inspelningar från Hahnenkamm och Lauberhorn) på DVD, vilket vederbörande gladeligen accepterar. Som vanligt slutar dylik störtloppstittning med sex. Räkna med 4-5 timmar och därefter några timmars sömn. Sedan är det dags för spriten som kan hållas på lämpålig förfriskningsnivå i några timmar. Efter det går vi på Carleds vallningssession - eller ännu hellre: ryck upp tre-fyra par lagg och motsvarande antal bindningar och montera skiten på plats i bussen. Efter detta kan montage av någon medresenär rekomenderas varefter spritintaget bör accellereras. När allt är på topp är det dags att somna in och sova de sista timmarna för att vara fräsch som en nyponros vid framkomsten.

HitMe

HAHA.. den va ganska bra..

men annars äre väll ingefel på att ha me sig 22timmar porr på bärbad DVD eller likande, sen äre väll bara att trycka ner handen i byxorna o sätta igång..

om man skulle råka få kramp efter ett antal timmars onanerande kan man ju alltid be en vän i bussen om ett handtag.. sen kan ni ju turas om och hjälpas åt..

ignen dum idé.. får prova nångång.. fast själv åker ja hellst flyg.
anledningen till att jag hellst åker flyg är att de finns fler toaletter och fler flygvärdinnor att joina 10 000 metersklubben med där..

kärlek till folket..
Hampus

jpelgander
203 inlägg
jpelgander 203 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad mr_senap (12 år sedan)

alwaysCrash :

HitMe :

HitMe

HAHA.. den va ganska bra..

men annars äre väll ingefel på att ha me sig 22timmar porr på bärbad DVD eller likande, sen äre väll bara att trycka ner handen i byxorna o sätta igång..

om man skulle råka få kramp efter ett antal timmars onanerande kan man ju alltid be en vän i bussen om ett handtag.. sen kan ni ju turas om och hjälpas åt..

ignen dum idé.. får prova nångång.. fast själv åker ja hellst flyg.
anledningen till att jag hellst åker flyg är att de finns fler toaletter och fler flygvärdinnor att joina 10 000 metersklubben med där..

kärlek till folket..
Hampus

jag tror att 10 000 metersklubben måste vara fake. ingen kan ju ha en sånn stor smile en annan grej man kan göra e ju att försöka suga av sig själv:P

jacob Citera
svveet
141 inlägg
svveet 141 inlägg 12 år sedan

Alla ni som ska sitta med labtopen i knät, kom i håg mer än en timme gör dig steril om du inte redan är det efter en misslyckad rail.

Är inge vidare på grammatik eller att stava! Citera
Hmps
3505 inlägg

nej mer än 1 timme behövs nog lilla gubben.. ja sitter jömt me den i knät o min tjej är beviset på att jag inte är steril.. inte just min tjej utan snarare hennes menstruationscykel

you-know-who
1541 inlägg
you-know-who 1541 inlägg 12 år sedan

gömma sig så gott man kan och sen skrämma skiten ur den som går förbi..

funkar i sån där dubbel buss eller vad det heter tongue

hejhejhejhej Citera
APANBANARNE
18 inlägg
APANBANARNE 18 inlägg 12 år sedan

skit i att ta med mössor och istället virka ihop så många man kan innan man är framme och behöver dem....

taiL
137 inlägg
taiL 137 inlägg 12 år sedan

slå vad om pengar att man till exempel kan sjunga en "elefant balanserade osv. osv. till 10'000"

ay caramba! Citera
alexanderhyun
143 inlägg
alexanderhyun 143 inlägg 12 år sedan

Spela football manager på sin Sony Vaio.

nuff said.. Citera
Gustav_89
159 inlägg
Gustav_89 159 inlägg 11 år sedan

Tänkte bringa upp den här tråden igen, vore kul med lite ny förslag

www.surfline.se Citera
Lu-Crabber
425 inlägg
Lu-Crabber 425 inlägg 11 år sedan

chilla? naaat bazjz

wanna be a pinballa - shot caller. Citera
alvaonskiis
49 inlägg
alvaonskiis 49 inlägg 11 år sedan

Flyg

bajskorvenflerkzfejja
843 inlägg
bajskorvenflerkzfejja 843 inlägg 11 år sedan

Man kan räkna alla väg skyltar man ser.
Kolla film på sitt psp.
Räkna alla vägsträck på marken
Lyssna på reggae musik
Göra en egen låt.

1337 Citera
hilla
188 inlägg
hilla 188 inlägg 11 år sedan

käka några åksjuketabletter för mycket, och bli hög och försök håll dig vaken!

det är testat, och det är faktiskt kul som fan big_smile man behöver inte så många efter att man suttit på en buss i 9 h, & 9 H kvar!

JoseFLINE
96 inlägg
JoseFLINE 96 inlägg 11 år sedan

Man tar flyget ist tongue ^^...men annars kan man typ göra en låt, pula med sin dator om man har laptop, lyssna på ipoden om och om igen O.o.. aah jag vet inte:P...

honeback
39 inlägg
honeback 39 inlägg 11 år sedan

Sitta och kommetera frisyren på personen framför tillräckligt högt för att personen ska höra. Diskutera gärna hur man kunnat fixa till den, och att din bror hade en liknande frisyr för länge , länge sen.
Försök hitta en lärare på bussen och använd samma principer för att jävlas som man gjorde i skolan.
Kör en stor turnering i minigolf på era SonyEricsson. Är kul i minst fem minuter.
Dock tycker ja att seriös öldrickning på bussen är sjukt överskattat. Får ju springa och pissa så jävla ofta. Näää nää.. Håll er till starksprit, med fördel jägermeister - Lika bra att vänja sig..

Honeback Citera
snosan_91
73 inlägg
snosan_91 73 inlägg 11 år sedan

Eller kan man sitta och läsa hela denna tråd. Har slösat en timme på det smile

AbramDot
76 inlägg
AbramDot 76 inlägg 11 år sedan

ett psp med 8gb minneskort brukar lösa tråkiga och långa resor

you-know-who
1541 inlägg
you-know-who 1541 inlägg 11 år sedan

skriva ut hela Officiella OT tråden och läsa igenom den

hejhejhejhej Citera
paffare
385 inlägg
paffare 385 inlägg 11 år sedan

Pokémon!!!

Yes I think its air I am breathing. Citera
flerkz-thecalle
406 inlägg
flerkz-thecalle 406 inlägg 11 år sedan

pilla på bollarna

FLRX Citera
Setermaan
2453 inlägg
Setermaan 2453 inlägg 11 år sedan

Det ultimata är väl att ha en kompis som själv kan sköta hela underhållningen. Han får gärna snacka som fan, beatboxa göra andra konstiga grejer å allt möjligt å omöjligt.
Man behöver bara klämma in ett svar lite här å var.
Sen kan det gärna få vara timer på personen i fråga så man får sova smile

Setermaan International Horseforce Citera
Stepup
1530 inlägg
Stepup 1530 inlägg 11 år sedan

laptop+jibbing+

moderatorer är sura Citera
lekrot
907 inlägg
lekrot 907 inlägg 11 år sedan

land å stad är tunga grejer.

Niner Citera
tittti540
1800 inlägg
tittti540 1800 inlägg 11 år sedan

latjo :

1. Ljug om att du är utbildad reseledare / guide / geografilärare och ta micken och guida hela vägen ner. Gjorde jag i 7:an mellan Jönköping och Örebro en gång. Mycket uppskattat och bra träning för din kreativitet eftersom du måste hitta på allt du säger.

2. Lär dig något - typ bestäm dig för att lära dig franska / tyska osv och gör det sen!

3. Lär känna nya människor, alla är så uttråkade att de kommer bli sociala.

jag lärde mej det arabiska alfabetet en gång när ja åkte tåg 9 timmar:D

go big or go HEDE Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook