[FILM] Äckelgubbe utan stavar dampar i Falköping.

ekdahl
3273 inlägg
ekdahl 3273 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad ekdahl (12 år sedan)

Någon crazy gubbe vid namn Stig tempar på några kids som har byggt ett litet hopp i falköpings backe.

props till martin som står på sig.

go big or go home. biiatch Citera

Svar

Ohmiie
1596 inlägg
Ohmiie 1596 inlägg 12 år sedan

phyco AB? yikes ! yikes hatar sånna jävlar...

Ingen shreddar som shredder Citera
Roof
308 inlägg
Roof 308 inlägg 12 år sedan

jaa han verkade ju glad... nån som vet hur parken är i Falköping?

andreeas
56 inlägg
andreeas 56 inlägg 12 år sedan

hahahahahah! knasig gubbe!

Rastavibrationer
1522 inlägg
Rastavibrationer 1522 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad Ojamae (12 år sedan)

Hahaha, den diskussionen har man tagit många gånger, idiot som tror att han ska ha hela backen för sig själv.

erikbrink
85 inlägg
erikbrink 85 inlägg 12 år sedan | Senast ändrad E_Brink (11 år sedan)

hahaha

Owetz
282 inlägg
Owetz 282 inlägg 12 år sedan

HAHAHA

"90% av besökarna tycker inte om hoppet, det är inte ens ett hopp" xD

Enjoy! Citera
bech
341 inlägg
bech 341 inlägg 12 år sedan

skön musik i bakrunden

ett troll lever akta så ni inte välter över. Citera
Jwalerius
238 inlägg
Jwalerius 238 inlägg 12 år sedan

Hahha

Gurra
783 inlägg
Gurra 783 inlägg 12 år sedan

Hehe.. Han var inte glad..

Det är inte lätt när det är svårt Citera
Erik
3782 inlägg
Erik 3782 inlägg 12 år sedan

det är väl knappast han som äger backen, han är säkert nån random liftvakt som spelar tuff inför sina liftvaktspolare

A-Ö 0-9 och !._- Citera
Nastify
158 inlägg
Nastify 158 inlägg 12 år sedan

håller med om att han är psyk i ansiktet.... men det ligger något i det han säger tongue det finns nollor som kan slå sig rejällt på såna där små hopp , grannen brötsig på ett sånt sket hopp tongue hehe och btw .... dom nämner att parken inte går att åka i för landingen är för hård ? varför inte fixa det ist för att bygga nån 5 cm kick som dom kör över under pistningen på kvällen ? det är så ja tycker allfall // MARTIN!

Over and out Citera
victorsallander
294 inlägg
victorsallander 294 inlägg 12 år sedan

hahahahahaha,, orka ha sånt damp.

kolla mina annonser !! Citera
Koppelman
1194 inlägg
Koppelman 1194 inlägg 12 år sedan

Det roliga är ju att killen vinner så jävla hårt, liftgubben har ju inte ett skit att säga till om.

Ohmiie
1596 inlägg
Ohmiie 1596 inlägg 12 år sedan

Skulle vela se "Grälet om Hoppet PART 2" xD .. Alltså då han säger - Slå av kameran

Ingen shreddar som shredder Citera
christian_L
386 inlägg
christian_L 386 inlägg 12 år sedan

Gubben vet ju vad killen som tjaffsar emot heter, haft ett tidigare bråk innan eller? big_smile

There is no such thing as too much SNOW! Citera
JoakimHayland
250 inlägg
JoakimHayland 250 inlägg 12 år sedan

får man inte åka med stavar i falköping?

kyllä Citera
Erik
3782 inlägg

nå, vem är grabben här på freeride då?(om han är medlem)

A-Ö 0-9 och !._- Citera
skiman
19 inlägg
skiman 19 inlägg 12 år sedan

fan vilken glädjedödare

elfqvist
173 inlägg
elfqvist 173 inlägg 12 år sedan

Heheheheh....vikket jävla mongo-huvve!

jison89
4 inlägg
jison89 4 inlägg 12 år sedan

haha ja Stig är lite speciell och hatad av många! Tror inte Martin blev portad iaf, eller kommer inte ihåg. Detta skedde nämligen i slutet av förra säsongen.

ekdahl
3273 inlägg
ekdahl 3273 inlägg 12 år sedan

det äckligaste är när stavlöse stig åker iväg till gyllene tider - sommartider!!

go big or go home. biiatch Citera
Rastavibrationer
1522 inlägg
Rastavibrationer 1522 inlägg 12 år sedan

OneOfThePublicEnemys :

håller med om att han är psyk i ansiktet.... men det ligger något i det han säger tongue det finns nollor som kan slå sig rejällt på såna där små hopp , grannen brötsig på ett sånt sket hopp tongue hehe och btw .... dom nämner att parken inte går att åka i för landingen är för hård ? varför inte fixa det ist för att bygga nån 5 cm kick som dom kör över under pistningen på kvällen ? det är så ja tycker allfall // MARTIN!

Men då är det ju "nollornas" fel, vad jag vet så hoppar man väl på egen risk...props till killen som snackar ner "Stig".

OskarNorberg
197 inlägg
OskarNorberg 197 inlägg 12 år sedan

HAHA!!!! men va sa han efter han sa åt er å stänga av kameran??

serious
210 inlägg
serious 210 inlägg 12 år sedan

skön lirare han i gult smile

Team Mindless Citera
Erik
3782 inlägg

https://www.freeride.se/member/view.php?id=49315

A-Ö 0-9 och !._- Citera
MrErik
2 inlägg
MrErik 2 inlägg 12 år sedan

Dom bygger såna små hop för att det inte går att hopa i bigjumpet. dom måste ju ha något att åka i!

effeh
557 inlägg
effeh 557 inlägg 12 år sedan

Gubben har damp

H-T
2255 inlägg
H-T 2255 inlägg 12 år sedan

hahahahahaa, fy fan vilken gubbe.

Phantom
28 inlägg
Phantom 28 inlägg 12 år sedan

då ska ja ta å prata med din pappa om de här.. jahaja... hahahahaa..

Klajj
273 inlägg
Klajj 273 inlägg 12 år sedan

jag tycker dialekten gör hela filmen

sidewalk Citera
Jho
404 inlägg
Jho 404 inlägg 12 år sedan

vilket tråkigt gammalt russin.
props till martin:)

kick me! Citera
antonostlund
244 inlägg
antonostlund 244 inlägg 12 år sedan

Gubben tro han är "ägarn", tur att de inte finns sånna gubbar i vårat berg.

det här forumet är inte nog stort för oss båda Citera
LemmeL
289 inlägg
LemmeL 289 inlägg 12 år sedan

Stackars liten kille.. han (martin) börjar ju nästan böla. Stackars liten.
Det är ju liftwaffe säger, ge fan i att gräva i backarna. Lämna in ett önskemål om att ni vill ha ett jävla hopp som går att hoppa på. Sluta förstöra för de som vill ha en hoppfri backe. Vad skulle ni säga om jag stack in på eran tomt och tyckte att det hade varit jävligt fint utan den där jävla granen som stör mig så mkt? Martin och Co har ingen som helst jävla rätt att gräva i backen, oavsätt varför dom gör det.

snorungar är vad ni är. Vet hut.

Stoppa veganerna! Dom stjäl djurens mat! Citera
FilleJ
930 inlägg
FilleJ 930 inlägg 12 år sedan

LemmeL :

Det är ju liftwaffe säger, ge fan i att gräva i backarna. Lämna in ett önskemål om att ni vill ha ett jävla hopp som går att hoppa på. Sluta förstöra för de som vill ha en hoppfri backe. Vad skulle ni säga om jag stack in på eran tomt och tyckte att det hade varit jävligt fint utan den där jävla granen som stör mig så mkt? Martin och Co har ingen som helst jävla rätt att gräva i backen, oavsätt varför dom gör det.

Ne jag tycker gubben var dum:(

Mustaschlife Citera
LemmeL
289 inlägg
LemmeL 289 inlägg 12 år sedan

FilleJ :

LemmeL :

Det har väl inget med saken att göra? Han har ju rätt! Gubbfan kunde skött det snyggare, men det gjorde han inte. Big deal.

Dock är martin väldigt skön som håller på att spräcka sin ljuva tonårsstämma som en enuck.

Stoppa veganerna! Dom stjäl djurens mat! Citera
H-T
2255 inlägg
H-T 2255 inlägg 12 år sedan

LemmeL :

FilleJ :

LemmeL :

Det har väl inget med saken att göra? Han har ju rätt! Gubbfan kunde skött det snyggare, men det gjorde han inte. Big deal.

Dock är martin väldigt skön som håller på att spräcka sin ljuva tonårsstämma som en enuck.

haha. gubbe.

FilleJ
930 inlägg
FilleJ 930 inlägg 12 år sedan

LemmeL :

FilleJ :

LemmeL :

Ne sant:P Ja det är härligt med tonårs röster:D
Men ett litet hopp borde man kanske inte dampa sönder över som liftgubbe. eller?

Mustaschlife Citera
Mr_Teilus
122 inlägg
Mr_Teilus 122 inlägg 12 år sedan

hahahha!!!! fan vad rolig!!

Mr.teilus Citera
JEwhAn
18 inlägg
JEwhAn 18 inlägg 12 år sedan

Helt rätt av martin att stå på sig. Han hade ju inga argument för att ta bort hoppet.
Men blev martin av med liftkortet eller?

klart slut// johan

brorkanin
127 inlägg
brorkanin 127 inlägg 12 år sedan

CrashX :

Det roliga är ju att killen vinner så jävla hårt, liftgubben har ju inte ett skit att säga till om.

han har faktiskt nått att säga till om...även om jag hatar såna damp gubbar så finns det typ 87 åringar som kan bryta all aben i kroppen...fixa parken i stället...de får ju dessutom inte gräva i backen och det är ju inget att böla för...bygg hoppet i offpist i stället

Bror Kanin - peace out! Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook