[FILM] Äckelgubbe utan stavar dampar i Falköping.

SimonG
101 inlägg
SimonG 101 inlägg 10 år sedan

ahhaha 2.52 glesningen på g troru han är så jävllllla "intreserad"

martin_hellgren
21 inlägg
martin_hellgren 21 inlägg 9 år sedan

fan va damp smile

lappmatte
13 inlägg
lappmatte 13 inlägg 9 år sedan

LemmeL :

Stackars liten kille.. han (martin) börjar ju nästan böla. Stackars liten.
Det är ju liftwaffe säger, ge fan i att gräva i backarna. Lämna in ett önskemål om att ni vill ha ett jävla hopp som går att hoppa på. Sluta förstöra för de som vill ha en hoppfri backe. Vad skulle ni säga om jag stack in på eran tomt och tyckte att det hade varit jävligt fint utan den där jävla granen som stör mig så mkt? Martin och Co har ingen som helst jävla rätt att gräva i backen, oavsätt varför dom gör det.

.

håller med om det fråga istället om dom kan fixa ett fint hopp.

vad jag ska sätta i hålen som blir om jag flyttar Citera
SverigeSyrran
68 inlägg
SverigeSyrran 68 inlägg 9 år sedan

det var bra gjort av er grabbar!! dampgubbe!!

Och kämpa det är nyckeln Citera
Huusky
83 inlägg
Huusky 83 inlägg 9 år sedan

Fyhelvete vikken jävla äckelgubbe.Det var rätt gjort pöjkar!

lainio
21 inlägg
lainio 21 inlägg 9 år sedan

Liftvakten låter som Bert Karlsson när han förlorat en schlager festival...

halfwaycrook
294 inlägg
halfwaycrook 294 inlägg 9 år sedan

big up martin

hah

tell em we havin a party Citera
Flerkz-J-K
226 inlägg
Flerkz-J-K 226 inlägg 9 år sedan

hahaha bert karlsson har blivit skidpolis!

FLERKZ! Citera
linder
3475 inlägg
linder 3475 inlägg 9 år sedan

And here we go again ... >_>

Flerkz-B2
62 inlägg
Flerkz-B2 62 inlägg 9 år sedan

hahaha shit va underbart att ni filmade de här!! fett mycke stake i Martin fan! de där hade jag aldrig vågat!!

Flerkz Citera
linder
3475 inlägg
linder 3475 inlägg 9 år sedan | Senast ändrad linder (9 år sedan)

linder :

And here we go again ... >_>

Sämsta tråden någonsin... Det har hänt så otroligt mycket med både stig och falköpingsbacken så denna tråden är så sjukt ovärd.

theoJ
353 inlägg
theoJ 353 inlägg 9 år sedan

hahahhaa 3:37 "aaah äh... hejdå!" tongue

Jeppelunkan
111 inlägg
Jeppelunkan 111 inlägg 9 år sedan

hahaaha

cuttin niggas cuttin niggas Citera
Carvit
11 inlägg
Carvit 11 inlägg 9 år sedan

Jag tycker iofs. inte att man skall gräva i skidbacken. Hur mycket jibbare man än tycker sig vara... (vi med utslitna knän och latent ryggskott kan skadas när vi carvar ner i en grävd grop i 85 km/h ) ...sen kändes gubbens attityd lite märklig => Här fanns ju gratis arbetskraft! Ge grabbarna några skyfflar och peka på parken istället...

Carvit Citera
linder
3475 inlägg
linder 3475 inlägg 9 år sedan

Carvit :

Jag tycker iofs. inte att man skall gräva i skidbacken. Hur mycket jibbare man än tycker sig vara... (vi med utslitna knän och latent ryggskott kan skadas när vi carvar ner i en grävd grop i 85 km/h ) ...sen kändes gubbens attityd lite märklig => Här fanns ju gratis arbetskraft! Ge grabbarna några skyfflar och peka på parken istället...

alltså..... Lås tråden, plocka bort filmen från youtube och sen kom till falköping och åk ist...

Anton-Lind
228 inlägg
Anton-Lind 228 inlägg 9 år sedan

haha wink fett kul, lite kaxig attityd på gubben :p

Anton Lind Citera
191 inlägg
offline 191 inlägg 9 år sedan

Lift gubben vann. lillkillen börjar gråta, alla hans polare står tysta och skrapar med fötterna...

Teufel
423 inlägg
Teufel 423 inlägg 9 år sedan

lol på denna! Varför kan dem inte åka i parken förresten? Aja gubban var kul, haha! Lätt galen!

jibber_wanabee
97 inlägg
jibber_wanabee 97 inlägg 9 år sedan

nu måste denna tråden få ett slut hela säsongen 08-09 jobbade jag som snö läggare / hopp, rails ansvarig. Stig är ingen ond äckelgubbe han var mkt öppen för att få i ordning ett bra parkområde vilket vi också hade. Om man jämför med tidigare år och till denna säsongen så skall vi få en egen lift och en egen backe till parken för att vi skall slippa vanliga portnördar i (parkområdet). Detta var för länge sen innan dom hade nån erfarenhet om hur det skulle se ut/vara nu när det har blivit så mkt större med parker även i mindre anläggningar har även falköping tänkt om. Sen måste man förstå att göra som Martin och co, gräva ett stårt hål mitt i pisten är livsfarligt det är ju det som stig går lös på att dom gräver gropar han måste tänka på säkerheten jag tycker denna tråden skall låsas nu. Det är dags att gå vidre.

D_K
95 inlägg
D_K 95 inlägg 9 år sedan

jävlar va kort stubin gubben hade..........xD

props till martin

J-Rosenqvist
87 inlägg
J-Rosenqvist 87 inlägg 9 år sedan

Hata!

Coldis
645 inlägg
Coldis 645 inlägg 9 år sedan

Men orka dra upp den här igen. Förövrigt så var inte den grinande ungen det minsta tuff och liftgubben vann och ägde dom.

keopgoldchain.tumblr.com - wylinsnowboards.se Citera
buzzlightyear
192 inlägg
buzzlightyear 192 inlägg 9 år sedan

hahaha! XD bra martin. behövs fler som du!

buzzlightyear
192 inlägg

jibber_wanabee :

nu måste denna tråden få ett slut hela säsongen 08-09 jobbade jag som snö läggare / hopp, rails ansvarig. Stig är ingen ond äckelgubbe han var mkt öppen för att få i ordning ett bra parkområde vilket vi också hade. Om man jämför med tidigare år och till denna säsongen så skall vi få en egen lift och en egen backe till parken för att vi skall slippa vanliga portnördar i (parkområdet). Detta var för länge sen innan dom hade nån erfarenhet om hur det skulle se ut/vara nu när det har blivit så mkt större med parker även i mindre anläggningar har även falköping tänkt om. Sen måste man förstå att göra som Martin och co, gräva ett stårt hål mitt i pisten är livsfarligt det är ju det som stig går lös på att dom gräver gropar han måste tänka på säkerheten jag tycker denna tråden skall låsas nu. Det är dags att gå vidre.

gör en riktig park så slipper man små hoppbyggen? ^^ dessutom är det fler och allvarligare krascher i ett felbyggt "hopp" med isig landning. än ett hopp som faktiskt går att hoppa i

buzzlightyear
192 inlägg

Hur kan ni på något vis tycka att gubben "vann"? XD det va ju gubben som va osäker o åkte runt hela tiden. han visste inte vad han skulle säga. sen tar han till o hotar grabben o säger att han inte får åka där mer. det är ju knappast att vinna? XD gubben har ju inte ett rätt?

buzzlightyear
192 inlägg

Jmtt :

LemmeL :

Stackars liten kille.. han (martin) börjar ju nästan böla. Stackars liten.
Det är ju liftwaffe säger, ge fan i att gräva i backarna. Lämna in ett önskemål om att ni vill ha ett jävla hopp som går att hoppa på. Sluta förstöra för de som vill ha en hoppfri backe. Vad skulle ni säga om jag stack in på eran tomt och tyckte att det hade varit jävligt fint utan den där jävla granen som stör mig så mkt? Martin och Co har ingen som helst jävla rätt att gräva i backen, oavsätt varför dom gör det.

.

håller med om det fråga istället om dom kan fixa ett fint hopp.

hur i hela tänker ni? det är INTE många lokala backar som bryr sig om hopp önskemål oftast ger dom bleka fan it. som tolvmannabacken. där har man tjatat i 100 år på något parkliknande. nu har det kommit en snöhög med en nedplogad kick och en kantig isig landning som aldrig pistas... wuhuuu

Liberg
102 inlägg
Liberg 102 inlägg 9 år sedan

Vissa barn har svårt att acceptera att dem inte äger backarna.

JohanIl
5 inlägg
JohanIl 5 inlägg 9 år sedan

Jag kanske inte har så stor talan, men tycker det var lite överdrivet av gubben att komma och skrika så där och som jag ser det så gör det väl ingenting att några grabbar byggt ett hopp på några centimeter som dom hoppar i. Och har inte backen någon pistmaskin??? Snöhögen kan dom ju lätt ta bort när dom pistar backen.
Förstår inte heller varför gubben blir så arg, men å andra sidan var det väl lite onödigt att börja skrika tillbaka, så jag håller med att ni borde ha tjatat mer om att dom skulle ha fixat hoppen bättre, sen så tror jag säkert att dom skiter i jibbers men men, ni kan ju alltid bojkotta backen wink

Rollarn Citera
Alvaeus
68 inlägg
Alvaeus 68 inlägg 9 år sedan

haha liftvakten vågade inte ta liftkortet!

tvek Citera
FBacklund
478 inlägg
FBacklund 478 inlägg 9 år sedan

Asså jag hatar sånna där gubbar som får damp! dom vågar inta göra nånting heller, dom säger bara att man blir avstängd...
BRA Martin!!!

Aa fast nä... Citera
OolBool
62 inlägg
OolBool 62 inlägg 9 år sedan

Säger som Ojamäe sa för 2 år sen. Den diskussionen har man tagit ett par gånger..

Little Primate Productions! Citera
WingStAR
124 inlägg
WingStAR 124 inlägg 9 år sedan

haha oskön gubbe

pang
97 inlägg
pang 97 inlägg 9 år sedan

Bra reklam för anläggningen med så trevliga liftvakter.

danteprtic
599 inlägg
danteprtic 599 inlägg 9 år sedan

så jävla skön!.

PandaPower
2 inlägg
PandaPower 2 inlägg 7 år sedan

haha så jävla skön martin va ! big_smilebig_smile

SiouX
371 inlägg
SiouX 371 inlägg 7 år sedan

Gubben har faktiskt rätt. strikta regler om hur backen ska va. om det är en grön linje som den där verkar vara så får man inte ha något hinder i den. Gör någon illa sig i hoppet kan man stämma skidanläggningen för attDet där såg till och med ut att vara mitt i backen.
Man får hålla sig till skogen eller parken om man vill ha hopp.

Ultimate Punch Citera
linder
3475 inlägg
linder 3475 inlägg 7 år sedan | Senast ändrad linder (7 år sedan)

då lipades det över ett egenbyggt hopp...

i år kan vi få en line med 5-7 boxar/rails/jibbs i rad samt ett hopp och förmodligen få skaraborgs roligaste park...

Allt går att lösa om man lägger upp det på rätt sätt wink

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook