blizzard titan argos med duken binding

accet
8 inlägg
accet 8 inlägg 11 år sedan

har muligheten til å få blizzard til innkjøpspris....og har sett litt på argosen!! skia skal brukes som en ren pudderplanke!! det jeg lurer på, er det noen som har prøvd denne??...skulle gjerne ha testa den før jeg kjøper, men ser ut til å bli vanskelig!
lurer på hvilke erfaringer dere som har prøvd denne har.

kjører idag på mantra`n med telemarkbindinger, og luv it!!! har idag bare vølkl allstar som alpin ski, men trenger en bredere ski.

har tatt stig helmers skidskola!!! Citera

Svar

Pallepuder
135 inlägg
Pallepuder 135 inlägg 11 år sedan

Hasse har gjort en tråd där han testade titan argos har jag för mig... tror hanbeskrev den som ganksa lik dynastar pro rider...

accet
8 inlägg

Hmm, prøvde å finne den tråden, men dårlig med resultat.....dog, skiene er bestilt så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på bøtter med POW til vinter!!big_smile

Hasse
3563 inlägg
Hasse 3563 inlägg 11 år sedan

Skulle inte ha den som renodlad puder skida. Finns massa bättre då..

//H

Vill vara som JEFFA!!!! Citera
accet
8 inlägg

Skal bruke skien til to-tre toppturer i løpet av året, men i all hovedsak er jeg en som tar heis og sklir mest mulig ut i perifeen:D
Jeg var på oslo sportslager å forhørte meg, og han jeg pratet med var ikke i tvil om at ville gått for argosen kontra en ski som gotama`n. Mulig han var noe inhabil da han kjørte med keitler`n selv!big_smile
Men som sagt, jeg fikk skia til innkjøpspris, så var egentlig aldri noen sak når det kom til stykke...Så ser ut til at det blir en tur til Oppdal i helgen......

1 meter med nysnø siste todagene!!!!!!!

KOM DERE UT:)

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook