Stöten dreampark

johanfred
258 inlägg
johanfred 258 inlägg 11 år sedan | Senast ändrad aha_johan (11 år sedan)

Tjenare,
jag ska till Stöten, Sälen på klassresa vecka 5. Är det någon som har varit där på senaste tiden och vet hur parken är?
Jag var inne på deras sida men det var inte så givande, jag vet inte om infon stämmer med andra ord. För en polare sa att bilderna där var från förra året.

Hur är den? Någon som vet?

Ha det gött!

A-PC Citera

Svar

johanfred
258 inlägg
johanfred 258 inlägg 11 år sedan

Någon som vet?

A-PC Citera
liiisa
6 inlägg
liiisa 6 inlägg 11 år sedan

ja va där på jullovet men de va ingen park då... bara ett ganska litet hopp i wc-backen..(om den heter så..)
men de höll på att spruta snö då där parken brukar vara så de kankse finns nu... smile

liiisa Citera
s_ahlen
886 inlägg
s_ahlen 886 inlägg 11 år sedan

jag var där förra året en dag och då var parken inget att ha de var ingen pop i hoppen och vissa boxar dög väll men ett flat rail stog helt snett och ja vem vet dom kanske har bättrat sig tills i år.

otzi
68 inlägg
otzi 68 inlägg 11 år sedan

Parken öppnade i söndags, och ser mycket fin ut, det är 3 röda hopp som är ganska stora, två boxar en flat och en flat down. ett rakt rör och en c-rail. ett gäng nya rails är beställt med! En stor conner finns med. parken är byggd av Anders på Snowpark consulting. bilder kommer komma ut på www://stoten.se så fort vi får lite bättre väder så man ser nån form av hur hoppen ser ut.

Jobba Stöten 07-08 Citera
bobibacken
34 inlägg
bobibacken 34 inlägg 11 år sedan

tandådalen ligger inte så långt därifrån och de har öppnat upp både juniorparken där och den lilla parken i hundfjället. jag tror stora parken är på gång också och jag kollade in
www://tandadalensuperpark.com.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook