Tips: cyclecomponents.com

Blide
783 inlägg
Blide 9 år sedan

För er som inte hittat cyclecomponents i Karlstad så tipsar jag om den nu ;-)
Beställde en Grio Remedy vid ungefär 15.30 på onsdagen, på torsdag vid lunch fick jag smset som sa att den gick att hämta, så inte nog me datt den var billig (1100 spänn att jämnföra med Stadium XXLs 1700) så gick det hur snabbt som helst, killen jag snacka med på telefon för att kolla om jag kunde få den innan helgen var dessutom riktigt trevlig.
Top notch helt enkel.

www://cyclecomponents.com

Svar

pe_brogge
32 inlägg
pe_brogge 9 år sedan

Sen beror det på vart man bor i landet också.. bor du ute i skogen i jämtland så tar det minst 2 dagar.. och cyclecomponents mina vänner kom ihåg att dom har sällan nånting i eget lager och brukar därför kunna ta uppemot 2 veckor med leveranserna annars så är dom snabba på att packa när dom väl fått ordern och väldigt bra att ha och göra med om man har riktigt bråttom så kan man ringa och snacka med dom så ordnar dom med att man kan få grejjorna skickade direkt från deras leverantörs lager och då tar det oftast inte längre än en vecka

går snabbare utför än uppför Citera
JolineJ
116 inlägg
JolineJ 9 år sedan

Cycelcomponents är som sagt nordens största poståderföretag när det gäller cykel, och cykelutrustning. Personalen är grym och är det några problem så är det bara att ringa. Då vissa i personalen är ute ich tävlar runt om i sverige så vet jag att dem iblan har kunnat leverera paketen på plats istället. Ingenting är omöjligt!!!

filip-h
28 inlägg
filip-h 9 år sedan

min bmx är försenad en månad hmm

filip hedström Citera
noerdberg
11 inlägg
noerdberg 9 år sedan

jag beställde en cykel som skulle ta cirka 20 dagar att få ...

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook