Monster Energy levrantör finns i sverige

OscarOhlstrom
89 inlägg
OscarOhlstrom 89 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Oscis (10 år sedan)

Har läst att en del freeridare undrar när monster kommer till sverige!!
Ska faktist upplysa er om att det finns en levrantör i sverige redan, SMXDRINKS.
Gå in på www://smxdrinks.se för att läsa mer.
Så det är bara att springa till närmaste grossist och tipsa om monster, tala om för snubben att efterfrågan är stor och att det kommer sälja som smör!!!

Never in the history of swedish freeriders energy drinking was so much owned by so many to one dude....me

Peace and out /Oscar

Read my blog Oscar Deep Talk Citera

Svar

felix
3314 inlägg
felix 3314 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad felix (10 år sedan)

efterfrågan är inte stor.

Eller det kanske den är nu när jag tänker efter... funderade om det inte bara var dessa små skidkidz som ville dricka den men kom på att monster just nu är rätt stort inom alla andra sporter också så som cross, bmx osv så tja.. kanske!

psyket söndras som tetris. livsfarligt! Citera
Setermaan
2453 inlägg
Setermaan 2453 inlägg 10 år sedan

Själv förknippar jag Monster med alla fula kepsar som Elare/byggare använder....

Setermaan International Horseforce Citera
superunknown
2360 inlägg
superunknown 2360 inlägg 10 år sedan

Jo, en polares farsa som har en hade en cykel affär tar hem monster=)

Falafelaugust
24 inlägg
Falafelaugust 24 inlägg 10 år sedan

sjukt god! som redbull fast sötare och skum eftersmak som jag gillar. 25 kronor för en dock. och hade hellre haft dom i små burkar. för mkt med en stor känns de som.

Setermaan
2453 inlägg

tillfaallig :

sjukt god! som redbull fast sötare och skum eftersmak som jag gillar. 25 kronor för en dock. och hade hellre haft dom i små burkar. för mkt med en stor känns de som.

Powerking för en 5a. Lösningen på alla problem.

WilliamS
63 inlägg
WilliamS 63 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad wilzzon (10 år sedan)

finns i kiruna nu smile

Ktrum
294 inlägg
Ktrum 294 inlägg 10 år sedan

finns i leksand

kalle Citera
J-rockner
1237 inlägg
J-rockner 1237 inlägg 10 år sedan

Finns säkert inte i piteå.

Ha en fin dag. Citera
J-rockner
1237 inlägg

Setermaan :

Själv förknippar jag Monster med alla fula kepsar som Elare/byggare använder....

De är fan sant. Dock fordons grabbarna har också rätt mycke mosnter kepsar,

Ha en fin dag. Citera
Bigsmoke
43 inlägg
Bigsmoke 43 inlägg 10 år sedan

haaha fan vad nice:P

adamreivant
541 inlägg
adamreivant 541 inlägg 10 år sedan

Finns på Citygross i falun

the harder they fall the harder they come Citera
Hjalles
232 inlägg
Hjalles 232 inlägg 10 år sedan

Finns i Malung!

Alldelles för stor burk, äcklig, svindyr, livsfarlig.

J-rockner
1237 inlägg

Hjalles :

Finns i Malung!

Kan du motivera varför den är livsfarlig?,och äcklig?. för stor burk? big_smile Hehe

Ha en fin dag. Citera
Stepup
1530 inlägg
Stepup 1530 inlägg 10 år sedan

finns i umeå på teg

moderatorer är sura Citera
Mangeeeee
794 inlägg
Mangeeeee 794 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Mangeeeee (10 år sedan)

Finns I Ockelbo yoooooo

Kinkan
1591 inlägg
Kinkan 1591 inlägg 10 år sedan

finns överallt

ViktorIndahl
217 inlägg
ViktorIndahl 217 inlägg 10 år sedan

Yamaha-center i Östersund!!

SnÖ Citera
superunknown
2360 inlägg
superunknown 2360 inlägg 10 år sedan

J-rockner :

Hjalles :

Finns i Malung!

Kan du motivera varför den är livsfarlig?,och äcklig?. för stor burk? big_smile Hehe

nu heter jag inte hjalle men antar att den innehåller farliga ingredienser och att det blir för mkt av drycken, att han inte tycker att smaken är god, och slutligen att den är dubbelt så stor som en vanlig burk.

bajskorvenflerkzfejja
843 inlägg
bajskorvenflerkzfejja 843 inlägg 10 år sedan

Det är inte drycken intresset ligger i hos många (småungar) på freeride. Utan de är ute efter de oerhört cuula monster stickerserna

1337 Citera
calkar
180 inlägg
calkar 180 inlägg 10 år sedan

Setermaan :

elektriker och snickare heter det....

Fiberteknologi
1937 inlägg
Fiberteknologi 1937 inlägg 10 år sedan

själv föredrar jag redbull före monster.

Carled
3588 inlägg
Carled 3588 inlägg 10 år sedan

superunknown :

J-rockner :

Hjalles :

Finns i Malung!

nu heter jag inte hjalle men antar att den innehåller farliga ingredienser och att det blir för mkt av drycken, att han inte tycker att smaken är god, och slutligen att den är dubbelt så stor som en vanlig burk.

Ingredienserna är nog inte farligare än Red Bull (huruvida det är farligt tål att disskuteras), men smaken är vidrig. Energidricka med läppstift i, fy fan! Och som sagt, på tok för stor burk. Max 33cl, inte mer. Det är klart att man blir pigg/får energi om man trycker i sig en halvliter, herregud! Men så jäkla gott är det inte att dricka en halvliter i ett svep, inte ens Red Bull är så gott... Och med stor mängd blir det givetvis dyrare...

Cause my life is dope and I do dope shit. Citera
SimplyP
128 inlägg
SimplyP 128 inlägg 10 år sedan

Köp euroshopper enrgidricka på ICA för en femma för fan. ^^

DynOmite! Citera
Setermaan
2453 inlägg

caller1 :

Setermaan :

elektriker och snickare heter det....

Hej pappa! Jag syftar då knappast på färdigutbildade människor... Jävla iddi

SimonBerggren
28 inlägg
SimonBerggren 28 inlägg 10 år sedan

Finns även på jofrab.
Har en hel drös i kylen.
Beställer hem genom butiken, för 15 spänn burken.

J-rockner
1237 inlägg

Carled :

superunknown :

J-rockner :

Ingredienserna är nog inte farligare än Red Bull (huruvida det är farligt tål att disskuteras), men smaken är vidrig. Energidricka med läppstift i, fy fan! Och som sagt, på tok för stor burk. Max 33cl, inte mer. Det är klart att man blir pigg/får energi om man trycker i sig en halvliter, herregud! Men så jäkla gott är det inte att dricka en halvliter i ett svep, inte ens Red Bull är så gott... Och med stor mängd blir det givetvis dyrare...

Är det hen jävla halvliter?? yikes Shit fan haha big_smile Men för oss norrlänningar äre inga problem ! big_smile

Ha en fin dag. Citera
Pussss
558 inlägg
Pussss 558 inlägg 10 år sedan

ju större desto bättre..

AGAGRILLEN Citera
hejhejhemsktmkehej
15 inlägg
hejhejhemsktmkehej 15 inlägg 10 år sedan

peter olenick kör med monster kepa och han är långt ifrån en elare eller fordons kille!

Chill dude Citera
Setermaan
2453 inlägg

J-rockner :

Carled :

superunknown :

Är det hen jävla halvliter?? yikes Shit fan haha big_smile Men för oss norrlänningar äre inga problem ! big_smile

Mad Croc är också en halvliter.

karln
252 inlägg
karln 252 inlägg 10 år sedan

J-rockner :

Carled :

superunknown :

Här i canada finns skiten på 710ml och 950ml-burk att bälga i sig en sådan är lite roligt då det står varningstext på den drick ej mer än 500ml per 24timmar. Provade en ny grej i dag "Hardcore Energize Bullet" som är ungefär 12ggr starkare än redbull... Hjärtat bankar fortfarande oregelbundet...

Pimpelgas
151 inlägg
Pimpelgas 151 inlägg 10 år sedan

Nu kan ni komplettera er pokemonsamling med monsterburkar. Kolla in den här losern:

avillberg
706 inlägg
avillberg 706 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad avillberg (10 år sedan)

antar att det inte är så nyttigt det heller..

Do you think that its air you are breathing Citera
jibbba
145 inlägg
jibbba 145 inlägg 10 år sedan

J-rockner :

Carled :

superunknown :

bra sagt big_smile

Dont drink and drive when you can smoke and fly Citera
J-rockner
1237 inlägg

Någon som har lust att skicka ett 4 pack till mig i piteå big_smile? För här finns det såklart inte..

Ha en fin dag. Citera
Jannemaffia
371 inlägg
Jannemaffia 371 inlägg 10 år sedan

finns det i stockhom nån som vet?

NCP- vill du bli min 10.000 besökare? do it! Citera
spacepope
1042 inlägg
spacepope 1042 inlägg 10 år sedan

Det finns här i Malung precis som Hjalle säger men det är ju sjuuukt äckligt..

user73334
520 inlägg
user73334 520 inlägg 10 år sedan

J-rockner :

Någon som har lust att skicka ett 4 pack till mig i piteå big_smile? För här finns det såklart inte..

har hört ett rykte om att det ska finnas i böle om du vet vars det är smile inte säker dock

stoffe_H
489 inlägg
stoffe_H 489 inlägg 10 år sedan

Jekub :

på vilken affär? tongue

snpp ntidjsm Citera
v_olaisen
362 inlägg
v_olaisen 362 inlägg 10 år sedan

stoffe_H :

Jekub :

på vilken affär? tongue

finns på ica i v-ås

RScrew Citera
stoffe_H
489 inlägg
stoffe_H 489 inlägg 10 år sedan

Olaisen :

stoffe_H :

Jekub :

på vilken affär? tongue

finns på ica i v-ås

ja, men jag hade inte tänkt att åka till västerås. smile

snpp ntidjsm Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook