Jag hatar Jon Olsson.

Yaxaothegreat
55 inlägg
Yaxaothegreat 55 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Yaxaothegreat (10 år sedan)

word man...

Alla sticker kniv i ryggen på den andra. Det skapar bara dåligt stämning...Tagg er ist...

peace out folk..

Christoffer_Wastegard
944 inlägg
Christoffer_Wastegard 944 inlägg 10 år sedan

Hur skulle världen se ut om alla uttryckte sitt hat mot folk dom inte gillade? Troligtvis skulle det vara en stor krater av allt då det mesta hade vart bort sprängt!

lägg ner denna tråd, Snälla!

Sitting on my ass your face Citera
smnandersson
198 inlägg
smnandersson 198 inlägg 10 år sedan

Snubben har varit i branschen i 2000 år snart och att han är less på att komma 3 på alla tävlingar och bli skadad förstår man, han har gett många events och trick till folket.
han är skidguden, ber till han varje dag med min bönmatta vänd mot Åre.

FRED!

12345 Citera
snosan_91
73 inlägg
snosan_91 73 inlägg 10 år sedan

hahaha!! Fan vä kul det är när alla försvarar jon! Nästan alla med samma ord! Jag ska inte tala om min mening, det orkar jag inte... Men trådskaparen har fått som han vill. Och föresten alla som tycker att han ska bli avstängd för personangrepp, då ska alla som skrivit emot och sagt att de hatar trådskaparen oxå bli avstängda. Löjligt.

Btw, tycker denna tråd är mycket underhållande

JakobJ
935 inlägg
JakobJ 935 inlägg 10 år sedan

ta bort den här tråden! hata är ett starkt ord, du kan ju skriva att du är avundsjuk på han istället. måste han vara en wiggah som 70% av alla andra parkåkare eller? Jag tror att jag också skulle vara som jon om jag hade så mycket pengar som han har, kanske inte spruta champagne åså eftersom jag är mer av en öldrickare och tycker att champagne är äckligt, jag skulle heller inte åka till fjällen i en lamborghini eftersom det är ganska opraktiskt. Men jon får göra som han vill och jag tycker han är bra som inte är som alla andra. make love not war

its all about the kush Citera
Rose_N
310 inlägg
Rose_N 310 inlägg 10 år sedan

plaskdaja :

Typiskt Jantelags Sverige...

Man hatar personer man inte ens träffat.
Man saknar förmåga att glädjas av andras framgångar.
Alla ska rätta in sig i ledet och inte tro att man är något.
Det är fult att tjäna pengar.

Nä ni som skriver detta är förmodligen bittra skiiers som inte kommit så långt som Jon gjort. Jon Olsson är det viktigatse som hänt skidsporten sen Stenmark och självklart ska även han få ha en dålig dag och känna sig omotiverad. Sen tror inte jag att Jons drivkraft är lambos, brudar och skumpa. Nä det är snö och skidåkning som får honom att kliva upp ur sängen varje dag.

Mindre hat i vår värld tack!

Indeed. Som många andra säger finns det alltid en baksida med att vara på resandefot nästan hela året. Många ser bara framsidan av att kunna ha råd med skumpa/ dyra bilar och vill också ha det. Men är ni beredda att betala med en sargad kropp vid 30 och timmar utomhus när det är snorkallt och hela kroppen värker. Påpassad av sponsorer/fans som kräver att du presterar max varje gång du knäpper på dig pjäxorna och ska delta i en photoshoot/ tävling?

det som inte dödar dig. det härdar dig Citera
EkBOOOM
231 inlägg
EkBOOOM 231 inlägg 10 år sedan

oscarius :

felix :

Alltid roligt och skönt med personer som vågar säga vad dom tycker och tänker!
Mer såna här trådar åt folket...

Visst hade det vart ännu roligare att få höra det från en med ett ansikte på freeride men har ändå full förståelse att man gör ett nytt konto om man vill lätta sig på det här viset för vem vill få all skit det ger?

10 spänn på att det är du.

20 spänn på att de är han

käka bajs Citera
gurra-gurra-gurra
167 inlägg
gurra-gurra-gurra 167 inlägg 10 år sedan

jon vart mobbad när han gick i skolan i mora:P

gurra Citera
FDausch
48 inlägg
FDausch 48 inlägg 10 år sedan

HAHA!

Ja du killen, du hatar Jon Olsson, Jon Olsson Pissa ganska stenhårt på dig ska du se!
Så förbannat löjligt av dig o gå in på en av sveriges/världens största skidsajter o skriva sådär... va hade du väntat dig? att folk ska hålla med? Jon Olsson är världens just nu bästa skidåkare "overall" kanske e de lite avunsjuka?? Han är en elitidrottare på hög nivå, precis som villken fotbolls spelare som hälst, höjdhoppare, sprinter whatever, alla har sina ups and downs serru! Har man åkt skidor heela sitt liv, vunnit de man kan vinna, och dessutom få betalt för det av världens största sponsorer, tro fan i heelvete att de e svårt att hitta motivation!!! dessutom när man uppe på det får ett fuckat knä!

så du talibanen mammapappabarn, Lägg ner de där inläggen o skriv nått vettigt istället, o va stolt över din/våra svenska framgångar!

lgrstdt
383 inlägg
lgrstdt 383 inlägg 10 år sedan

Pinsamt att du klankar ner på en av vårt land absolut främsta idrottsmän, som dessutom har åstadkommit så mycket mer än att bara åka i sin Lambo. Det finns förmodligen en anledning till att han lever det liv han gör och det kan bero på att han har slitit en hel del under sina år.

J0natanSkalander
11 inlägg
J0natanSkalander 11 inlägg 10 år sedan

jeppenator :

om ni alla blivit tvingade av era sponsorer att resa jorden runt, spendera lika mycket tid på flygplatser som i backen och träffa familjen några dagar om året så antar jag att ni inte heller skulle uppskatta varjde dag av erat liv..

visst har dom väl ett "drömjobb" men alla bra saker har även baksidor.. och de verkar inte många förstå

lyssna på jeppenator ist!
han har så jävla rätt i de han säger!

snosan_91
73 inlägg

han får väll hata jon om han vill? Jag "hatar" tex christiano ronaldo bara för att han är en diva wink nej men hata är ju ett starkt ord som sagt..

gluund
301 inlägg
gluund 301 inlägg 10 år sedan

gurra-gurra-gurra :

Och vad har det med saken att göra?

Min syn på det hela! Citera
snosan_91
73 inlägg

gluund :

gurra-gurra-gurra :

Och vad har det med saken att göra?

ven har sagt det föresten?

annna_H
81 inlägg
annna_H 81 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Mrs_All-In (10 år sedan)

Lås den här tråden, det är fasen bara skit här.

Hata är ett starkt ord. Hur kan du sitta och säga att du hatar en person du inte känner...? .. Kanske inte ens träffat...
Och vadå "att han har blivit mobbad"... har du bevis för det? Har du själv frågat Jon om hur han upplevde sin uppväxt... Du är inte ens lika gammal som honom, du har inte gått i samma klass som honom, hur ska du kunna veta det...? ... Det är väl hur många som helst här på freeride som har blivit mobbad för mindre eller större saker när man gick i skolan.... många kanske blir det ännu... Kanske att man hade stora framtänder, att man gillade andra sporter än dom andra i klassen, att man umgicks med yngre personer... att man pussade mamma när hon lämnat en på lekis.. kanske råkat kalla sin lärare för mamma eller pappa...

" Snälla Jon, hur kan du va så jävla puckad att du klagar över ditt liv och säger att det är jobbigt att åka skidor och inte känner dig motiverad? "

Vadå puckad? Han har åkt skidor i hela sitt liv. Klart som fan man tappar motivationen och tycker att det är jobbigt när hela världens skidåkande ungar skriker efter hans talang som han ska leva upp till! Utan Jon hade inte skidåkningen, främst i Sverige, dragit fram med såna stormsteg! Och det är han som satt Sverige på världskartan inom skidåkningen! Och det är sjukt av honom att fortfarande leva kvar på den nivån!

Så istället för att du ska sitta och grina över Jons talang som han arbetat med i flera år för att nå världstoppen, och hålla sig kvar där trots all press omkring... Så kanske du själv ska testa och se att det är inte så jäkla lätt... för man måste ha ett sjukt bra självförtroende för att stå emot såndär dålig kritik han får från dig.. inte undra på att han blir sjukt less och tappar motivationen... när han får höra från svenska folket att det han gör är "puckat"... och att han blivit "mobbad" ... fan skärp er!

jaO! Citera
MedlemJapaner
2020 inlägg
MedlemJapaner 2020 inlägg 10 år sedan

Mrs_All-In :

Lås den här tråden, det är fasen bara skit här.

Hata är ett starkt ord. Hur kan du sitta och säga att du hatar en person du inte känner...? .. Kanske inte ens träffat...
Och vadå "att han har blivit mobbad"... har du bevis för det? Har du själv frågat Jon om hur han upplevde sin uppväxt... Du är inte ens lika gammal som honom, du har inte gått i samma klass som honom, hur ska du kunna veta det...? ... Det är väl hur många som helst här på freeride som har blivit mobbad för mindre eller större saker när man gick i skolan.... många kanske blir det ännu... Kanske att man hade stora framtänder, att man gillade andra sporter än dom andra i klassen, att man umgicks med yngre personer... att man pussade mamma när hon lämnat en på lekis.. kanske råkat kalla sin lärare för mamma eller pappa...

" Snälla Jon, hur kan du va så jävla puckad att du klagar över ditt liv och säger att det är jobbigt att åka skidor och inte känner dig motiverad? "

Vadå puckad? Han har åkt skidor i hela sitt liv. Klart som fan man tappar motivationen och tycker att det är jobbigt när hela världens skidåkande ungar skriker efter hans talang som han ska leva upp till! Utan Jon hade inte skidåkningen, främst i Sverige, dragit fram med såna stormsteg! Och det är han som satt Sverige på världskartan inom skidåkningen! Och det är sjukt av honom att fortfarande leva kvar på den nivån!

Så istället för att du ska sitta och grina över Jons talang som han arbetat med i flera år för att nå världstoppen, och hålla sig kvar där trots all press omkring... Så kanske du själv ska testa och se att det är inte så jäkla lätt... för man måste ha ett sjukt bra självförtroende för att stå emot såndär dålig kritik han får från dig.. inte undra på att han blir sjukt less och tappar motivationen... när han får höra från svenska folket att det han gör är "puckat"... och att han blivit "mobbad" ... fan skärp er!

Indeed, kloka ord där, men snälla. Kan ingen ansvarig snubbe låsa denna tråden nu? Det mesta är sagt och större delen av de som kommenterat är emot "Mammapappabarn" och hans/hennes åsikter. Dessa 3 sidor är fyllda med samma sak. Det mesta är sagt, båda perterna har fått fram sina budskap. Det finns inget mer att säga.

Ett claim om dagen är bra för magen. Citera
JesperLoAhlen
62 inlägg
JesperLoAhlen 62 inlägg 10 år sedan

man kan vell ha det svårt fast man har en fin bil och ett jobb som typ alla på freeride drömmer om..

jeppe ahlen Citera
Gaass
590 inlägg
Gaass 590 inlägg 10 år sedan

Det är klart, glider man runt på ett par skidor 24/7 så tröttnar man tillslut. Allt bör göras med måtta.

homo dawg Citera
Josslo
743 inlägg
Josslo 743 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Josslo (10 år sedan)

detta tycker jag var väldigt intressant att läsa. Håller dock inte med om vad tråden handlar om. dock tycker jag det var ganska dumt, dock! Jag gillar Jon...

Johannes_Pollak
237 inlägg
Johannes_Pollak 237 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad jooose (10 år sedan)

jon är världens bästa skid åkare .... nästan. han blir nog bara slagen av mr tanner hall. alla som säger att dom hatar jon är bara dumma i huvudet......
jag skulle vilja ta alla jon hatare sätta ner er på en liten ful ö och släppa en atombomb över er.....

martinss0n
118 inlägg
martinss0n 118 inlägg 10 år sedan

Låter som att någon är lite avundsjuk?

Stompe Citera
jagheterfrej
127 inlägg
jagheterfrej 127 inlägg 10 år sedan

hahahahahaah

high 5

eHogstrom
1836 inlägg
eHogstrom 1836 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Hogizz (10 år sedan)

FDausch :

HAHA!

Ja du killen, du hatar Jon Olsson, Jon Olsson Pissa ganska stenhårt på dig ska du se!
Så förbannat löjligt av dig o gå in på en av sveriges/världens största skidsajter o skriva sådär... va hade du väntat dig? att folk ska hålla med? Jon Olsson är världens just nu bästa skidåkare "overall" kanske e de lite avunsjuka?? Han är en elitidrottare på hög nivå, precis som villken fotbolls spelare som hälst, höjdhoppare, sprinter whatever, alla har sina ups and downs serru! Har man åkt skidor heela sitt liv, vunnit de man kan vinna, och dessutom få betalt för det av världens största sponsorer, tro fan i heelvete att de e svårt att hitta motivation!!! dessutom när man uppe på det får ett fuckat knä!

så du talibanen mammapappabarn, Lägg ner de där inläggen o skriv nått vettigt istället, o va stolt över din/våra svenska framgångar!

Snarare DU som är fjantig..
Får man inte hata folk som är bättre än en sjv på åka skidor [som i detta fall]?

För det andra: Vad är det för löjligt med och yttra sina åsikter?
Inte direkt så att han gick in på ett brottningsforum och skrev "Jag hatar brottning".
Jon olsson är för helvete inte skidåkningen i sig, vet hut. Lätt att killen är avundsjuk, är inte du avundsjuk? Säga att Jon Olsson är världens bästa skidåkare bara sådär har jag väldigt svårt och se på, han kan lite häftiga volter men det betyder inte att han är bäst i världen för det med tanke på att han tex är dålig på raila.
Sure, jag tycker det är kul att Jon O kommer från Sverige och representerar men folk måste sluta slicka röven på han. Kan nästan betta på att det finns minst en handfull människor i denna tråd som inte skulle banga på ge han ett blåsjobb. JA, jag är inget stort Jon Olsson fan, hata mig hur mkt ni vill jag står för vad jag säger och tycker Jon är riktigt trist och kolla på. IM OUT!

I ride fat twins. LÅ LÅ LÅ Citera
cookaduck
86 inlägg
cookaduck 86 inlägg 10 år sedan

Ego är bra. Skit blir gjort och de som inte får ett skit gjort blir förbannade.

jan banan Citera
cookaduck
86 inlägg
cookaduck 86 inlägg 10 år sedan

Hata är ett starkt ord. Ska användas med försiktighet. Lämpliga objekt är släplift, skare, pist och flatljus.

jan banan Citera
Lee-nus
2682 inlägg
Lee-nus 2682 inlägg 10 år sedan

för helvete, lås den här pajkastningen till tråd nu, tack.

Manutten
602 inlägg
Manutten 602 inlägg 10 år sedan

Lee-nus :

för helvete, lås den här pajkastningen till tråd nu, tack.

håller med fullständigt!
inte nog med att tråden spårat ur till just pajkastning så är ju själva tråden totalt värdelös! Ibland blir man ju arg på folk..

fisarna som låter högst luktar sällan värst Citera
Sandlake
178 inlägg
Sandlake 178 inlägg 10 år sedan

jooose :

jon är världens bästa skid åkare .... nästan. han blir nog bara slagen av mr tanner hall. alla som säger att dom hatar jon är bara dumma i huvudet......
jag skulle vilja ta alla jon hatare sätta ner er på en liten ful ö och släppa en atombomb över er.....

tunga ord..

Mindless Films Citera
Setermaan
2453 inlägg
Setermaan 2453 inlägg 10 år sedan

jooose :

Cool kille+ coola ord= coolt inlägg... eller?

Setermaan International Horseforce Citera
Robbott
739 inlägg
Robbott 739 inlägg 10 år sedan

det hade varit ballt om jon loggade in på freeride och gav sin syn

FDausch
48 inlägg
FDausch 48 inlägg 10 år sedan

Kan va så ja att Mister Tanner slår Jon! JOn e nog trots allt endå världens bästa allround skidåkare! annars vinner man inte junior vm i SL man har inte dne mängden X-games medaljer, och man går deffenetivt inte bara o vinner Extrem NM sä där, o gör de hälften Swtich stance! Och nu dessutom sikte på OS han kommer lätt fixa de där vadet!

Lägg ner pajkastningen o gå ut o träna så kanske du en dag blir lika duktig som han! fast kanske i stavgång eller nått!

Tjao!

Hmps
3505 inlägg
Hmps 3505 inlägg 10 år sedan

akel-spektakel :

JoakimN :

akel-spektakel :

omg har du inget bättre för dig än att skriva att du hatar jon olsson, du är väl bara avundsjuk

Men din j-vla idiot, han säger ju själv att han är avundsjuk.

Lär dig att läsa, TACK!

/J

tror du jag har orkat läsa. läste bara rubriken

kanonsmart kille dendär akel spektakel..

själv tycekr jag jon är kung.. han baah scheeeeeker!

on the way down its awesome! Citera
Fiberteknologi
1937 inlägg
Fiberteknologi 1937 inlägg 10 år sedan

ok, så om man känar en massa pengar och har utväcklat sporten sjukt mycket. Då får man självklart inte köpa en lambo för pengarna och vara lite stålt?! Skulle det inte vara för Jon tror jag inte att te.x Henrik Harlaut skulle vara den han är idag. Jon har både bjudit in honom till JOI och JOSS, där han ensam ställer sig mot världseliten.

OlaMelin
875 inlägg
OlaMelin 875 inlägg 10 år sedan

Vi tar en låsning här nu till följd av ett antal meningslösa inlägg. Pajkastningen är påtaglig!

Ämnet är låst och kan inte besvaras.
Låst av OlaMelin.