jibber brudar?

andreeas
56 inlägg
andreeas 56 inlägg 10 år sedan

igår under winterjam så började jag och några polare diskutera om jibber brudar är snygga eller inte. och vi kom fram till att man vill ju hellre ha en dam med slimmade jeans och en fin rumpa som syns än att ha en dam som har 10xl lakan och byxor som är förstora för min farbror som väger 170 pannor?(det gör han iofs inte med det låter nästan roligare tycker jag)

iallafall. senare på kvällen träffade vi thom8 när han var ute och strosade all by himself borde vid fridhemsplan, vilket var helt sinnes otippat!!! men det var coolt som få!

sooo weelll, säg vad ni tycker om jibber brudar?

DO IT!

Svar

Lukass
235 inlägg
Lukass 235 inlägg 10 år sedan

jag hatar jibberbrudar jätte mycket, inte det minsta porrigt!

Bigpimpin Citera
JohnFrusciante
754 inlägg
JohnFrusciante 754 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad PontusOlsson (10 år sedan)

Jag tkr bra mkt bättre om brudar som har Feeeta kläder och byxorna på halv röven istället för sånna som har Sjukt tighta jeans och u-ringning när till naveln.. Synd bara att de finns så lite av dom där jibber brudarna sad

Pantiezz Citera
karromedk
69 inlägg
karromedk 69 inlägg 10 år sedan

de finns ju jibber brudar med tighta jeans? eller menar du att man bara kan va jibber brud om man har 111 xl i kläder? wink

Tjenis Penis! Citera
andreeas
56 inlägg

jag stödjer ditt val pontus, men en snabbfråga. när du typ kollar i en slitz tidning tycker du alltså att snärtorna som är halvt nakna på bilderna borde ha typ badbyxor och en t-shirt istället för pyttesmå stringtrosor och topless?

JohnFrusciante
754 inlägg
JohnFrusciante 754 inlägg 10 år sedan

karromedk :

de finns ju jibber brudar med tighta jeans? eller menar du att man bara kan va jibber brud om man har 111 xl i kläder? wink

nämen att de är fett mkt snyggare big_smile En riktig dröm brudska ha: Fet tröjja, byxorna så långt ner de går, mössa, bandana och dra as fet cork 10 mute big_smile haha

Pantiezz Citera
JohnFrusciante
754 inlägg
JohnFrusciante 754 inlägg 10 år sedan

andreeas :

jag stödjer ditt val pontus, men en snabbfråga. när du typ kollar i en slitz tidning tycker du alltså att snärtorna som är halvt nakna på bilderna borde ha typ badbyxor och en t-shirt istället för pyttesmå stringtrosor och topless?

de skulle va sjukt mkt coolare om dom satt i feta jeans och en fet zip hood wink

Pantiezz Citera
Lukass
235 inlägg

PontusOlsson :

andreeas :

de skulle va sjukt mkt coolare om dom satt i feta jeans och en fet zip hood wink

Ponta du är inte möjligtvis homosexuell?

Bigpimpin Citera
jeppenator
7780 inlägg
jeppenator 7780 inlägg 10 år sedan

hahaha va de ni som träffade thom8 i rulltrappan?

jibbbrudar for the win!

Ill be back Citera
alexlind
1 inlägg
alexlind 1 inlägg 10 år sedan

Men som om det bara finns två sorters kvinnor att välja mellan; jibber och slitz?
Jag tycker att en riktigt snygg brud är en kvinna med svart/orange/rött hår, kritvitt ansikte, svartaläppar, svarta kläder och en enorm buske inte bara på vaginan utan under armarna också. Helst några gamla ärr på handlederna också.

Är det ingen som håller med om att en riktig gotarbrud kan vara det sexigaste som finns?
/Alexhinder

Alexhinder Citera
Lukass
235 inlägg

jeppenator :

hahaha va de ni som träffade thom8 i rulltrappan?

jibbbrudar for the win!

japp det va vi, och det värmer fortfarande att han kommer ihåg oss!

Bigpimpin Citera
andreeas
56 inlägg

jeppenator. OM DET VAR VI!?!?!?! det var det bästa som hänt mig på länge. helt seriöst, mitt liv hade varit mörkt under en längre period men när vi så thom8 där i trappan var det som om solen skeen mitt inne vid fridhemsplan bland alla uteliggar o knarkare!

it was soo fricking awesome!

jo_jibber
98 inlägg
jo_jibber 98 inlägg 10 år sedan

äääh, om ni syftar på brudar i skidbacken? jibber o "vanliga" åkare.....vafan! tjej som tjej. är det är het jibber brud i backen så är det ju klart att man inte bangar, bara för att hon har baggy skid brallor på sig...dom ska ju ändå av sen ändåså. och samma sak med fjortis brudarna i backen..hahaha XD

Malika
27 inlägg
Malika 27 inlägg 10 år sedan

Kan inte uttala mig om brudarna i parken men däremot killar som har tajta utsvängda byxor, MUMS!

Jens8703
167 inlägg
Jens8703 167 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Jens8703 (10 år sedan)

karromedk :

Ja till exempel på winter jam var ju titti540 iförd en gigantisk men ändå elegant hoodie, under detta kunde man dock skymta ett par tighta, lila jeans.. Mycket smakfull kombination av plagg i olika kategorier! smile (inte ironisk för alla som tror det)

karromedk
69 inlägg

Jens8703 :

karromedk :

Ja till exempel på winter jam var ju titti540 iförd en gigantisk men ändå elegant hoodie, under detta kunde man dock skymta ett par tighta, lila jeans.. Mycket smakfull kombination av plagg i olika kategorier! smile (inte ironisk för alla som tror det)

precis, de är de jag menar! Jag föredrar också att ha tigtha jeans eller typ ett par leggins i nån clean färg och sen en stor tee eller hood på de! Sen är de ju inge fel med ett par häng på en brud heller...
tycker han andreeas som startade de här kan ta sej i brasan! Men smaken är som baken!

Tjenis Penis! Citera
whirlybird
732 inlägg
whirlybird 732 inlägg 10 år sedan

Lukas_bromma :

men du är ju bög och schtekare.

To fly is heavenly. To hover is divine. Citera
JFondberg
6 inlägg
JFondberg 6 inlägg 10 år sedan

Så man kan inte både vara jibber brud i backen och en tjej-tjejig utanför backen?

karromedk
69 inlägg

Jessiica :

Så man kan inte både vara jibber brud i backen och en tjej-tjejig utanför backen?

de är ju bara fejk tycker jag...
man kan ju fortfarande vara tjejig även om man har "jibb-kläder"

Tjenis Penis! Citera
andreeas
56 inlägg

Lukas_bromma skrev:

said the man with a ugly face

andreeas
56 inlägg

Av: Jessiica Online | Idag 15:46 Citera

bara för att du är så himla söt är det okey, men bara du!

tvg
18 inlägg
tvg 18 inlägg 10 år sedan

Det ligger i betraktarens ögon helt klart.

Tjejer vill nog inte ha en kille som springer runt i smoking 24/7 men tycker att det kan vara sjukt stiligt vid rätt tillfällen, precis som ett par feta snowboardbrallor i backen kan vara hur snygga som helst, också då vid rätt tillfälle. Aight?

andreeas
56 inlägg

true story!

FilleJ
930 inlägg
FilleJ 930 inlägg 10 år sedan

Åh nej ni låter som han som la upp thom8 är coolast på sin bilddagbok...

Mustaschlife Citera
felix
3317 inlägg
felix 3317 inlägg 10 år sedan

rockbrudar, förresten miami ink ikväll... missa inte det!

psyket söndras som tetris. livsfarligt! Citera
EriikPersson
316 inlägg
EriikPersson 316 inlägg 10 år sedan

Om en tjej är 4/10 en dag... oh man sedan ser henne en annan dag med STIL(jibb) blir hon ju atomatiskt en 8/10

Girls hwo jibb ROCKS!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3

ja gillar kringlor! Citera
EriikPersson
316 inlägg
EriikPersson 316 inlägg 10 år sedan

Jessiica :

Jessica hör av dig om du är intresserad...

ja gillar kringlor! Citera
whirlybird
732 inlägg
whirlybird 732 inlägg 10 år sedan

andreeas :

Lukas_bromma skrev:

Nä, det gjorde han inte. Snyggare än dig

To fly is heavenly. To hover is divine. Citera
andreeas
56 inlägg

Av: millionaire-OG Online | Idag 16:30 Citera

andreeas skrev:
Lukas_bromma skrev:

Nä, det gjorde han inte. Snyggare än dig

mycket möjligt, men jag har snyggade vader än dig!

aepe
184 inlägg
aepe 184 inlägg 10 år sedan

intressant diskussion. Jag anser nog att det är inget fel med tjejer med jibbmode i BACKEN, så länge utstyrseln är av feminin modell. Fenomenet "pojkflickor" är ju inte önskvärt. Jibbmode utanför backen passar sällan på varken killar eller tjejer.

alkoholz
116 inlägg
alkoholz 116 inlägg 10 år sedan

hahahah fight om vem som är snyggast.. haha to schönt asså.. lawl,

men ärligt talat i backen kan de va smooth med "jibber" tjejer.. men fan inte utanför backen..

TARD Citera
krrilleeee
747 inlägg
krrilleeee 747 inlägg 10 år sedan

vänta lite nu.. den största frågan är vad thom8 gjorde helt själv på fridhemsplan?

och jaa brudar är tokigt mycket mer hetare i kläder som framhäver deras former!

Todeloo Citera
welle
771 inlägg
welle 771 inlägg 10 år sedan

alkoholz :

hahahah fight om vem som är snyggast.. haha to schönt asså.. lawl,

men ärligt talat i backen kan de va smooth med "jibber" tjejer.. men fan inte utanför backen..

ja om dom inte går för långt o spåååårar som vissa,.......

holla Citera
Mackan89
137 inlägg
Mackan89 137 inlägg 10 år sedan

EriikPersson :

Jessiica :

Jessica hör av dig om du är intresserad...

Haha är det killen som är horny som fan big_smile

Pain Is Temporary Glory Lasts Forever Citera
oskarpedersen
115 inlägg
oskarpedersen 115 inlägg 10 år sedan

ja gilllar snygga tjejer

Think before you talk Citera
havreboll
1051 inlägg
havreboll 1051 inlägg 10 år sedan

EriikPersson :

Om en tjej är 4/10 en dag... oh man sedan ser henne en annan dag med STIL(jibb) blir hon ju atomatiskt en 8/10

Girls hwo jibb ROCKS!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3

helt rätt, har fan flera gånger kommit på mig med att kolla på tjejer med jibb-stil och en snowboard och tänkt, fan va het. sen visar det sig kanske att hon inte va riktigt så het. dock
är det ett STORT plus.

karromedk
69 inlägg

man kanske kan dra slutsatsen att dom flesta killar här verkar gillar att vara kompis med jibb-brudar men heller är ihop med "tjejiga-tjejer"?

Tjenis Penis! Citera
andreeas
56 inlägg

Av: krrilleeee Online | Idag 17:23 Citera

vänta lite nu.. den största frågan är vad thom8 gjorde helt själv på fridhemsplan?

och jaa brudar är tokigt mycket mer hetare i kläder som framhäver deras former!
Todeloo

duuude! i know! jag tror han skulle köpa lite rökheroin!neeh klart han inte skulle, han är fan min idol, och om jag känner honom rätt skulle han upp o plocka 19 st laides som låg i en säg o bara väntade på honom

eHogstrom
1836 inlägg
eHogstrom 1836 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Hogizz (10 år sedan)

Fan va tråkiga ni är.
95% av alla tjejer har tightajeans och linne på sig, finns det något tråkigare!?
Att dom sedan tror dom har en egen stil är ju bara skrattretande :>

Mer jibb-brudar åt folket!

alkoholz :

så otroligt fake

I ride fat twins. LÅ LÅ LÅ Citera
Jens8703
167 inlägg
Jens8703 167 inlägg 10 år sedan

karromedk :

man kanske kan dra slutsatsen att dom flesta killar här verkar gillar att vara kompis med jibb-brudar men heller är ihop med "tjejiga-tjejer"?

Jag tycker att det är sjukt cleant med jibb-brudar även fast jag själv absolut inte är en jibbare, bara dom inte har den här wannabe gangsta attityden som många jibb-KILLAR har!

Railson
721 inlägg
Railson 721 inlägg 10 år sedan

Håller med hogizz! MEr jibb-brudar åt folket!
De skulle vara sjukt kul att kuna fara med sin brud på en skidresa på låven typ.
Skulle vara hur fett som hällst!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook