e'dollo making money, level1 update..

J-rockner
1237 inlägg
J-rockner 1237 inlägg 10 år sedan

Dom var duktiga på raila. Som vanligt

Ha en fin dag. Citera
Kinkan
1591 inlägg
Kinkan 1591 inlägg 10 år sedan

Varför kan inte alla bara vara glada för att skidåkningen fortfarande utvecklas?
För hur kul skulle det vara om utvecklingen bara helt plötsligt stannar av egentligen, det om något skulle förstöra sporten. Ni äldre big-mountain åkare borde vara glada för att inte alla åker puder, mer puder åt er!
säger som jeppenator... SKÄRPNING!

Schulle
492 inlägg
Schulle 492 inlägg 10 år sedan

Hur fan lyckas alla jävla trådar jämt spåra ur till diskussions inlägg om vad som är snyggt eller inte och massa h8 inlägg hela tiden ? yikes

Kinkan
1591 inlägg
Kinkan 1591 inlägg 10 år sedan

Schulle :

Hur fan lyckas alla jävla trådar jämt spåra ur till diskussions inlägg om vad som är snyggt eller inte och massa h8 inlägg hela tiden ? yikes

ingen vet Schulle, ingen vet.

gluund
301 inlägg
gluund 301 inlägg 10 år sedan

alltid bra, alltid kul att se på! smile
synd att stavarna inte fanns dära, ser inte bra ut.
ENLIGT MIG.

Min syn på det hela! Citera
AndreasOlofsson
82 inlägg
AndreasOlofsson 82 inlägg 10 år sedan

FF :

...

Skoj att du tyckte att svaret var insiktsfullt iaf... smile

Utgår från att du förstod att jag skrev mitt inlägg med glimten i ögat, och inte i vrede över diskussionen.

Vad gäller "Det är att sant nöje att se hur du bidrar till detta forum. En fröjd att läsa alla dina fantastiska trådar där du hjälper till att göra Freeride till vad det är."

Så har jag inte en aning om vad du försöker få sagt, då jag postat 3 inlägg på 1,5 år. Och oftast inte har något större intresse att ge mig in i diskussionerna på denna sida. Kanske blandat ihop mig med någon annan person?

Det som fick mig att skriva i denna tråd var att jag tyckte att det blivit lite mycket "han kan ju inte klä sig så", "varför håller han på så, det ser ju bara dumt ut"- svar litte överallt här på forumet, främst från de som kanske hållt på med skid-åkning litte längre än de flesta här på sidan, och därför inte "är en del av" de trender som kommit inom skidåkningen nu på sistone. Tänker självklart samma tanke själv när jag ser vissa saker, men ingenting jag behöver sitta o kommentera, då det varken kommer bidra till, eller förändra nånting.

Så ska väl då passa på att säga att det inte bara var ditt inlägg i sig som jag reagerade över, utan lika mycket evil's och andra inlägg i samma anda. Förstår absolut att ni postar dessa med glimten i ögat ni också. I vetskapen om vilken reaktion de kommer få bland kidsen. Kul, kan ju tyckas, men vad de i själva verket får för följd är att de sänker forum-standarden ytterligare iom diskussioner som den vi har nu, i trådarna. (Bidrar själv till detta i den här tråden, så det tar jag på mig). Är ju faktiskt rätt dumt att sitta och skriva långa argument om världsliga saker på ett internet-forum (är medveten om att jag talar mot mig själv här, och det är för att jag också känner att hela det här inlägget och diskussionen är väldigt dum nu när jag sitter och skriver det). Men det finns trots allt en del saker här som går att ta åt sig av..

Så låt folk köra sin grej, och se till att själv göra precis som ni själv känner. Det är faktiskt så enkelt.

kujanpaa
243 inlägg
kujanpaa 243 inlägg 10 år sedan

gluund :

alltid bra, alltid kul att se på! smile
synd att stavarna inte fanns dära, ser inte bra ut.
ENLIGT MIG.

Det är inte en jävel som bryr sig om vad du tycker ser bra ut och vad du tycker ser mindre bra ut.

Förstår inte varför alla inlägg så som "fett fult utan stavar walla" dyker upp hela tiden, för det är ingen som bryr sig ens.

alkoholz
116 inlägg
alkoholz 116 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad alkoholz (10 år sedan)

han har ju fan brutit tummen 2 gånger på mindre än en månad.. kanske inte så jävla schönt att hållla i stav jävlen då.. vissa saker kan man ju bara hålla för sig själv

TARD Citera
andreasnorberg
31 inlägg
andreasnorberg 31 inlägg 10 år sedan

jag diggar inte riktigt gangster stilen, men vafan, han åker ju som en kung och lite till=D
henke är då bra duktig

swerre
68 inlägg
swerre 68 inlägg 10 år sedan

Nu när allt hat har försvunnit så kan vi la återgå till att ta reda på vilken låt det är big_smile

Och sen alla gammlingar som klagar på "gangsta" stilen, dränk er, ni får gärna fortsätta köra o era jeansliknande braller, medans vi andra väljer den lite större stilen.

varför bryr ni er om vad för kläder nån har lr varför han inte har stavar, du kan ju ställa frågan till dig själv varför har du just dom skiderna lr det där skidstället, det e ju precis samma sak, alla har sin egna stil som dom tycker är snygg.
so stop hatin.
HAHA

kazman is the shit ! Citera
alkoholz
116 inlägg
alkoholz 116 inlägg 10 år sedan

låten:

TARD Citera
spaderkunG
202 inlägg
spaderkunG 202 inlägg 10 år sedan

Sjuk åkning som vanligt, men ser riktigt fult ut utan stavar i mitt tycke...

Vem fan behöver kärnkraft när vi har el? Citera
Setermaan
2453 inlägg
Setermaan 2453 inlägg 10 år sedan

evil :

Haha jag har nog aldrig garvat så hårt. Var fan det töntigaste jag sett. Använd stavar för fan, ser ju ut som nerskitna bladare smile

Tufft skrivet.

Setermaan International Horseforce Citera
Setermaan
2453 inlägg
Setermaan 2453 inlägg 10 år sedan

Förresten varför tas inlägg som riktar sig mot BMåkare bort medan sånt där får stå kvar?

Setermaan International Horseforce Citera
rasmusericson
1029 inlägg
rasmusericson 1029 inlägg 10 år sedan

Sjukt bra!! Blir avis som fan på stilen

GesundabergeT! Citera
jeppenator
7780 inlägg
jeppenator 7780 inlägg 10 år sedan

henrik har blivit längre över sommaren.. trodde inte de var han först för att han inte var så midget som han brukar!

Ill be back Citera
Front5
446 inlägg
Front5 446 inlägg 10 år sedan

jeppenator :

henrik har blivit längre över sommaren.. trodde inte de var han först för att han inte var så midget som han brukar!

tänkte precis skriva(:

vad kul det är att folk aldrig kan hålla inne med sina tycken och tankar. det som är lite roligt är att dom som skriver här i forumet skulle aldrig våga säga dessa saker till personen(erna) IRL.

folk bråkar med över klädstilen nu än snowboard och skidåkare gjorde på 80 talet. snart kommer folk blir så less att dom lägger av. och då försvinner glöden.

lite synd tycker jag.

HallstaBerget Represent Citera
linder
3475 inlägg
linder 3475 inlägg 10 år sedan

Front5 :

folk bråkar med över klädstilen nu än snowboard och skidåkare gjorde på 80 talet. snart kommer folk blir så less att dom lägger av. och då försvinner glöden.

lite synd tycker jag.

Det är lite det jag gillar med just henke

han verkar va lika seriös med kläderna som under intervjun med adam i denna videon
https://www.freeride.se/tv/2547/

carlfernlof
51 inlägg
carlfernlof 51 inlägg 10 år sedan

det här måste vara bland de roligaste forumtrådarna jag någonsin läst!

*gamlingar h8ar på e'dollos stil
*dom är inte miljövänliga nog

seriöst, get a life! dom chillar ju bara ser ni, tror ni att det där är allt dom kan? haha
dom har ju grym stil så sluta h8a

balanselius
571 inlägg
balanselius 571 inlägg 10 år sedan

alkoholz :

han har ju fan brutit tummen 2 gånger på mindre än en månad.. kanske inte så jävla schönt att hållla i stav jävlen då.. vissa saker kan man ju bara hålla för sig själv

om man bryter tummen 2 ggr på en månad kan man verkligen "åka" då?

Jag tror för övrigt att jag "åker" bättre än den clownen i filmen men han kan säkert jibba 1000ggr bättre än jag, oavsett vad så tar jag honom i en streetfight (ghetto my ass!).

Dem är bra! låter lika illa som Mig gillar snö! Citera
balanselius
571 inlägg

you-know-mee :

MEN HALLÅÅÅ. SLUUUTA H8TA NÅGONGÅNG, DEM FÅR HA VILKEN STIL DEM VILL. UTAN STAVAR, STORA KLÄDER.... get a life h8ter's...

lär dig läsa och skriva, kom igen när du gjort det....
http://www.studentlitteratur.se/o.o.i.s/5017

Speedy-Gonzales
14 inlägg
Speedy-Gonzales 14 inlägg 10 år sedan

Tycker det är så enerverande när alla "kidz" skriver h8 och h8ta och dylikt... Det stavas ju h a t e, eller har jag missat något?

För övrigt en mycket underhållande tråd fylld av sarkasm, glädje, ironi och äkta hat!

bomber och granater! Citera
eeeemil
116 inlägg
eeeemil 116 inlägg 10 år sedan

balanselius :

Jag tror för övrigt att jag "åker" bättre än den clownen i filmen men han kan säkert jibba 1000ggr bättre än jag, oavsett vad så tar jag honom i en streetfight (ghetto my ass!).

nu är du väll lite ute och cyklar här va?

tehm skill Citera
balanselius
571 inlägg

eeeemil :

balanselius :

Enligt mig ingår i begreppet "duktig på att åka" att inte göra illa sig, annars kan man ändra duktig till galen eller våghalsig osv sen var det inte jag som påstod att han brutit nåt.

eeeemil
116 inlägg

balanselius :

eeeemil :

balanselius :

Enligt mig ingår i begreppet "duktig på att åka" att inte göra illa sig, annars kan man ändra duktig till galen eller våghalsig osv sen var det inte jag som påstod att han brutit nåt.

isf kan du inte påstå att det finns nån som kan åka skidor..

tehm skill Citera
KevinH
506 inlägg
KevinH 506 inlägg 10 år sedan

balanselius :

alkoholz :

tror faktiskt han är bättre än dig på att åka.

Oskarix
58 inlägg
Oskarix 58 inlägg 10 år sedan

Speedy-Gonzales :

Tycker det är så enerverande när alla "kidz" skriver h8 och h8ta och dylikt... Det stavas ju h a t e, eller har jag missat något?

För övrigt en mycket underhållande tråd fylld av sarkasm, glädje, ironi och äkta hat!

Nu fattar jag! Jag har undrat och undrat vad håtta betyder...

Jag håller med om att tråden är verkligt underhållande. Det är kul att se hur folk tar åt sig personligen när man klankar ner på deras gangster- hjälte. Tycker också att det är intressant att klädstilen försvaras så energiskt, jag har inte sett ett enda inlägg i denna tråd där stora kläder misskrediteras av de äldre. Men jag kan ha fel och om jag motbevisas böjer jag givetvis huvudet i en ödmjuk ursäkt.

Den här signaturen har jag inte snott Citera
balanselius
571 inlägg
balanselius 571 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad balanselius (10 år sedan)

KevinHolmbom :

balanselius :

alkoholz :

tror faktiskt han är bättre än dig på att åka.

jahapp, du har sett mig åka va?
jag har aldrig sett den här hH åka nånting, men jibba det har jag sett flera ggr

spelar ingen roll det som stör mig (och MÅNGA till) är detta jävla flaxande framför kameran som om han var gangster, när det är en liten kille från åre och ingen "tuffing" när han suttit i fängelse eller gått en UFC match så kommer jag respektera flaxandet men nu så löjlar han runt i (för stora) sponsorkläder i några snögupp nånstans. Jag h8tar inte säger bara : flaxar nån sådär framför mig irl så kommer jag utmana honom... (och inte i jibbing)

MC_BLINGELING
646 inlägg
MC_BLINGELING 646 inlägg 10 år sedan

Heaton :

[vimeo] XD! Notera tanten i bakrunden på 01:46, jävla livrädd hon ser ut hehe tongue

eeeemil
116 inlägg

balanselius :

jahapp, du har sett mig åka va?
jag har aldrig sett den här hH åka nånting, men jibba det har jag sett flera ggr

spelar ingen roll det som stör mig (och MÅNGA till) är detta jävla flaxande framför kameran som om han var gangster, när det är en liten kille från åre och ingen "tuffing" när han suttit i fängelse eller gått en UFC match så kommer jag respektera flaxandet men nu så löjlar han runt i (för stora) sponsorkläder i några snögupp nånstans. Jag h8tar inte säger bara : flaxar nån sådär framför mig irl så kommer jag utmana honom... (och inte i jibbing)

sök för det där..

tehm skill Citera
rudil
467 inlägg
rudil 467 inlägg 10 år sedan

CharlesAndreas :

Heaton :

[vimeo] XD! Notera tanten i bakrunden på 01:46, jävla livrädd hon ser ut hehe tongue

konstigt när det kommer ett monster i klänning med bricka och jagar henne?

feel Citera
balanselius
571 inlägg

eeeemil: som en hylllning till alla er gangstaz har jag en alldeles för stor tröja på mig....

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook