Spotify-tråden.

spoorky
42 inlägg
spoorky 42 inlägg 10 år sedan

Jag tar gärna en invite

( tobbe-85@hotmail.com )

fforslund
37 inlägg
fforslund 37 inlägg 10 år sedan

Hej undra om det finns nån underbar människa som kan skicka

en liten invite:D till felixforslund@hotmail.com

Dejvy
200 inlägg
Dejvy 200 inlägg 10 år sedan

http://open.spotify.com/user/feldell/pl … cso3vWNw1C

Lite nya låtar nu, mest indie och all möjlig soft skidmusik big_smile

Entoft
36 inlägg
Entoft 36 inlägg 10 år sedan

till alla stackare som saknar invite:

http://loading.se/forum.php?thread_id=53606

där har ni exakta instruktioner hur man tar sig in i spotifys underbara värld utan en invite.

enjoy!

Se upp för Snövaranen! Citera
SMagnusson
503 inlägg
SMagnusson 503 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad SMagnusson (10 år sedan)

smile

Perrrra
1081 inlägg
Perrrra 1081 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Martiiin (10 år sedan)

http://open.spotify.com/album/7idSrKV5H9VziJcJUWUQgQ

Nytt promoe album, eller?, lite gammalt var det.

Pain is temporary glory is forever Citera
christian_L
386 inlägg
christian_L 386 inlägg 10 år sedan

Här är min lista med över 1000 låtar. Allt från Daft Punk, Abba, Guns N roses.
Finns allt smilesmilesmilesmile

http://open.spotify.com/user/t11/playli … V3M87CS1Cj

There is no such thing as too much SNOW! Citera
Blidee
788 inlägg
Blidee 788 inlägg 10 år sedan

Fick min härifrån nu smile

http://slempa.com/spotify-invites

www.protectourwinters.org Citera
ThomasE
728 inlägg
cocktail
325 inlägg
cocktail 325 inlägg 9 år sedan

vem fan har lagt in massa the notorious B.I.G????

skollenhag.blogg.se Citera
eHogstrom
1836 inlägg
eHogstrom 1836 inlägg 9 år sedan

cocktail :

Vem gillar inte Notorious B.I.G !?

I ride fat twins. LÅ LÅ LÅ Citera
cnilsson
603 inlägg
cnilsson 603 inlägg 9 år sedan

http://open.spotify.com/user/clasnilsso … SCTuVXoMgk

Hiphop bäst!

smooooke Citera
Kinkan
1591 inlägg
Kinkan 1591 inlägg 9 år sedan

Hogizz :

cocktail :

menart, gillar man inte biggie så gillar man fan inte hip-hop

simpy
128 inlägg
simpy 128 inlägg 9 år sedan

vem fan har rensat listan nudå ? :@

MEstenberg
545 inlägg
MEstenberg 545 inlägg 9 år sedan

simpy :

vem fan har rensat listan nudå ? :@

jag

Eric_W
929 inlägg
Eric_W 929 inlägg 9 år sedan

Vem fan har lagt in 25 tusen BAMSE låtar?

Langa lite shysst skidmusik i stället för att fjanta runt med Bamse och Markoolio

Rädda träden. ät en bäver Citera
cocktail
325 inlägg
cocktail 325 inlägg 9 år sedan

Kinkan :

Hogizz :

cocktail :

lite variation är väl skönt än tusen låtar som låter likadant

skollenhag.blogg.se Citera
Eric_W
929 inlägg
Eric_W 929 inlägg 9 år sedan

fabbinjo :

http://open.spotify.com/user/kglicious/playlist/6xHcQztwbPGuHQ7ssdcpoA

Det där var bättre. smile

Rädda träden. ät en bäver Citera
eHogstrom
1836 inlägg

Kan väl langa min lista också YO! Hate it or love it
http://open.spotify.com/user/hogizz/pla … UIKtmYGKTz

eHolmberg
212 inlägg
eHolmberg 212 inlägg 9 år sedan | Senast ändrad eHolmberg (9 år sedan)

phhille026 :

oscarius :

phhille026 :

de ända som e dåligt med spotify är att man inte kan ladda ner låtarna till sin data. sad

Öhm det är själva syftet med spotify.

haha, då kan ju du få berätta hur man gör, vad jag har förstått så kan bara lyssna på spotify's spellistor, du kan inte få låtarna till t.e.x din ipod elr liknande. (?)

du kan ju Rippa från ditt ljudkort wink ladda ner Replay Media Catcher bara wink

Kinkan :

Hogizz :

cocktail :

Jaha tack för att du upplyser min vardag med dina visdomsord o du store hiphop guru! jag tycker vell biggie gjort nån bra låt men han hamnar inte på min top tio lista över artister säkert inte ens top 50 och jag gillar hip hop... eller jag gör tydligen inte det föresten.

A will finds a way. Citera
LPP-apan
176 inlägg
LPP-apan 176 inlägg 9 år sedan

kan någon langa invite? big_smile

Pizzaaugust
1121 inlägg
Pizzaaugust 1121 inlägg 9 år sedan

eHolmberg :

och jag gillar hip hop... eller jag gör tydligen inte det föresten.

Nä tydligen inte (:

givin up Citera
Kinkan
1591 inlägg
Kinkan 1591 inlägg 9 år sedan

eHolmberg :

phhille026 :

oscarius :

phhille026 :

de ända som e dåligt med spotify är att man inte kan ladda ner låtarna till sin data. sad

haha, då kan ju du få berätta hur man gör, vad jag har förstått så kan bara lyssna på spotify's spellistor, du kan inte få låtarna till t.e.x din ipod elr liknande. (?)

du kan ju Rippa från ditt ljudkort wink ladda ner Replay Media Catcher bara wink

Kinkan :

Hogizz :

Jaha tack för att du upplyser min vardag med dina visdomsord o du store hiphop guru! jag tycker vell biggie gjort nån bra låt men han hamnar inte på min top tio lista över artister säkert inte ens top 50 och jag gillar hip hop... eller jag gör tydligen inte det föresten.

chilla för fan big_smile

håller med om att biggie inte har fler än 7-8 låtar som är bra, han blev ju skjuten när dom bra låtarna började komma. men biggie var troligen världens bästa nånsin på att freestyla och det kan du inte säga något om. han har gjort sjukt mycket för hip-hoppen

helt ärligt så har jag ännu inte hittat någon artist som har gjort fler än 10 bra låtar, men du kanske kan upplysa mig om någon?

peace

Perkal
879 inlägg
Perkal 879 inlägg 9 år sedan

Kinkan :

eHolmberg :

phhille026 :

oscarius :

phhille026 :

Kinkan :

chilla för fan big_smile

håller med om att biggie inte har fler än 7-8 låtar som är bra, han blev ju skjuten när dom bra låtarna började komma. men biggie var troligen världens bästa nånsin på att freestyla och det kan du inte säga något om. han har gjort sjukt mycket för hip-hoppen

helt ärligt så har jag ännu inte hittat någon artist som har gjort fler än 10 bra låtar, men du kanske kan upplysa mig om någon?

peace

Jag kan. Lil Wayne. Diggar Biggie lysnnar nog på mer riktigt hiphop än de flesta här på Freeride. Men tyävrr måste jag ge vika och säga att Lil Wayne är världens bästa Rappare men som MC? No thnx
Kan rabbla upp 10 stycken av Lil Waynes grejer plockar lite snabbt bara vill sova:).
Seat down Low
Stuntin like my dady
Ima go Getta - Hans bästa utan tvekan
A Milli
Fireman
Kush
Tie my Hands
Scareface
Swizzy
King Kong

Och drog jag bara ltie random. Dock tycker jag att B.I.G har mer en 10 bra låtar

Det som inte dödar det härdar. Citera
Carl-Jan
668 inlägg
Carl-Jan 668 inlägg 9 år sedan

Vem fan har lagt till massa Regina låtar? OMG MOGET

MEstenberg
545 inlägg
MEstenberg 545 inlägg 9 år sedan

Regiina :

Vem fan har lagt till massa Regina låtar? OMG MOGET

Hmm, ja vem kan de va?

Lungan
425 inlägg
Lungan 425 inlägg 9 år sedan

a

simpyz Citera
Anton-Lind
228 inlägg
Anton-Lind 228 inlägg 9 år sedan

länken funkar inte!?

Anton Lind Citera
Jeppelunkan
111 inlägg
Jeppelunkan 111 inlägg 9 år sedan

http://open.spotify.com/user/jeppelunka … Z1nWmh9wW4

blandat mkt hiphop tror ja xD

cuttin niggas cuttin niggas Citera
JWahlgren
524 inlägg
JWahlgren 524 inlägg 9 år sedan

Perkal :

Kinkan :

eHolmberg :

phhille026 :

oscarius :

phhille026 :

chilla för fan big_smile

peace

Jag kan. Lil Wayne. Diggar Biggie lysnnar nog på mer riktigt hiphop än de flesta här på Freeride. Men tyävrr måste jag ge vika och säga att Lil Wayne är världens bästa Rappare men som MC? No thnx
Kan rabbla upp 10 stycken av Lil Waynes grejer plockar lite snabbt bara vill sova:).
Seat down Low
Stuntin like my dady
A Milli
Fireman
Kush
Tie my Hands
Scareface
Swizzy
King Kong

Och drog jag bara ltie random. Dock tycker jag att B.I.G har mer en 10 bra låtar

Måste bara fråga om du var seriös? Lil wayne är världens bästa rappare? Nooo way dude, finns ett flertal skönare artister än han, världens gnälligaste röst...

rideaway är ett trick Citera
thrasher
85 inlägg
thrasher 85 inlägg 9 år sedan

Det här var den värsta jävla idén jag haft någonsin, funtar fan på att göra så att ni inte kan ändra och så lägger jag bara in låtar jag väljer och dom som ni requestat och jag godkänt, för idioter plockar bara bort hela playlisten och lägger in en satans massa skit.

Trailerpark Queen Citera
eHogstrom
1836 inlägg

Perkal :

Seat down Low
Stuntin like my dady
A Milli
Fireman
Kush
Tie my Hands
Scareface
Swizzy
King Kong

Roligaste var nog inte att du sa att Lil' Wayne är världens bästa rappare utan att du kallade det riktig hiphop. Lick lick my like a lollipop LOLWTF!?
Faktumet att folk tycker Wayne är världens bästa rappare är just för att han claimar det i sina låtar, klart folk börjar ifrågasätta det och det finns en helmassa folk som går på det. Nog skulle säkert någon säga att jag är världens bästa skidåkare om jag började claima det, min morsa skulle nog det iaf för hon vet ingenting om skidåkning. If ya know what im sayin'

KG: Låt listan vara bara, man får leva med att det finns idioter.

thrasher
85 inlägg
thrasher 85 inlägg 9 år sedan

Perkal :

Kinkan :

eHolmberg :

phhille026 :

oscarius :

phhille026 :

chilla för fan big_smile

peace

Seat down Low
Stuntin like my dady
A Milli
Fireman
Kush
Tie my Hands
Scareface
Swizzy
King Kong

Lil'wayne är inte riktig hip-hop.

Riktigt bra hip-hop är old-school såsom Gang Starr, Jurassic 5, Biz Markie, Gamla Looptroop, helvete!

Trailerpark Queen Citera
ytsaio
330 inlägg
ytsaio 330 inlägg 9 år sedan

kan någon skicka invite till mej ???<333

shit !! Citera
Felixus
296 inlägg
Felixus 296 inlägg 9 år sedan | Senast ändrad Nobrand (9 år sedan)

gör en egen! kolla google.se

felixwindolf.tumblr.com Citera
Railson
721 inlägg
Railson 721 inlägg 9 år sedan

Vem Faan Tog Bort Alla Låtar Från Spelistan!?!?!??! Den Var Ju Sweet !!!!!!!:s:s:s

Johsk
37 inlägg
Johsk 37 inlägg 9 år sedan

jävligt bra idé diggar det fett smile

Johsk
37 inlägg
Johsk 37 inlägg 9 år sedan

men det verkar ju som folk bara försöker sabba ngt bra, det är så med allt tyvär....

rosenperla
288 inlägg
rosenperla 288 inlägg 9 år sedan | Senast ändrad rosenperla (9 år sedan)

-

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook