Spotify-tråden.

Perrrra
1081 inlägg
Perrrra 1081 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Martiiin (10 år sedan)

ja nu har dom börjat plocka bort låtar, bland annat tex Miri-Ben-Ari kommer man inte åt längre och så har jag hört att dom bytt ut "riktiga" kvaliten mot live spelningar :'(

Pain is temporary glory is forever Citera
kujanpaa
243 inlägg
kujanpaa 243 inlägg 10 år sedan

http://smexdesign.se/blogg/spotify-invites/

spotify invites ifall ni vill ha. Har inte kikat igenom senaste sidorna i tråden så vet itne om länken är postad redan.

Robert89
74 inlägg
Robert89 74 inlägg 10 år sedan

Spotify kom men varade inte länge, jag har knappt använt det en vecka och redan nu suger det om man jämför med hur mkt mer musik det fanns för en vecka sen... Kul så länge det varade.

Grilljanne
2191 inlägg
Grilljanne 2191 inlägg 10 år sedan

felix :

Pizzaaugust :

de finsn fan mkt skit alltså :p haha, En riktig blandning. skulle det inte kunna finnas en hiphop lista från freeride, en rock , en bamse för den som vill osv.?

Wörd up!!!

Jag tycker inte hip-hop och 50cent är speciellt roande att lyssna på...

Freeride - Hip-hop
Freeride - Populärmusik
Freeride - Rock
Freeride - Löjliga låtar

?

låter riktigt vettigt! sitter o håller på en hel del grym rock som är för bra för att inte delas!

snowblades Citera
Danbilzerian
637 inlägg
Danbilzerian 637 inlägg 10 år sedan

fifan va dåligt spotify är..

SmooF ProductionS! Citera
Railson
721 inlägg
Railson 721 inlägg 10 år sedan

HUuur fan går detta till:S:S
De är förfan 8 sider med fr dudes som förmodligen borde ha spotify nu,
OCh det är runt 20 låtar i spellistan:S
eller äre bara fuck'T up för mig?

Setermaan
2453 inlägg
Setermaan 2453 inlägg 10 år sedan

Railson :

HUuur fan går detta till:S:S
De är förfan 8 sider med fr dudes som förmodligen borde ha spotify nu,
OCh det är runt 20 låtar i spellistan:S
eller äre bara fuck'T up för mig?

Den rensas ju hela tiden. Sen är det för det mesta riktigt jävla lamt. Har nog bara hittat bra reggae genom tråden. Känner inte direkt för att pumpa igenom hela album med Dipset....

Setermaan International Horseforce Citera
bajskorvenflerkzfejja
843 inlägg
bajskorvenflerkzfejja 843 inlägg 10 år sedan

Twelvee :

fifan va dåligt spotify är..

Ja visst är det

1337 Citera
Railson
721 inlägg
Railson 721 inlägg 10 år sedan

Alltsåå nnäää VAD I HELVETTE:S!?!?!??!?!
NYSS HITTADE JA JU MASSOR ME FETA REGGAE LÅTAR!!!
OCH NU ÄR HELA JÄVLA LISTAN FYLLD ME HÅÅRDROCK OCH TECHNOOO:S:S:S:S:S:S:S:S:S:SS

The_teo
1134 inlägg
The_teo 1134 inlägg 10 år sedan

Högst upp finns lite reggae jag har lagt in, samt längst ner.

www.epicplanks.com Citera
lasssekongo
448 inlägg
lasssekongo 448 inlägg 10 år sedan

Hahah låtarna i listan suger juh totalt, ska slänga in lite

www.happypictures.tk Citera
R-R
1176 inlägg
R-R 1176 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad R-R (10 år sedan)

kujanpaa :

http://smexdesign.se/blogg/spotify-invites/

spotify invites ifall ni vill ha. Har inte kikat igenom senaste sidorna i tråden så vet itne om länken är postad redan.

Tack!

Setermaan
2453 inlägg

Så fort nån postar nåt annat än hiphop i listan går nån p12a in och rensar. Nu är listan fylld med Freestyle och Bag in da box, kul att folk kan dela nåt vettigt.

HampusHorndahl
91 inlägg
HampusHorndahl 91 inlägg 10 år sedan

Detta är det bästa programet som uppfunnits!!!

Go skate!!! Citera
MEstenberg
545 inlägg
MEstenberg 545 inlägg 10 år sedan

Setermaan :

Så fort nån postar nåt annat än hiphop i listan går nån p12a in och rensar. Nu är listan fylld med Freestyle och Bag in da box, kul att folk kan dela nåt vettigt.

Så sant...

S_vonSchmalensee
291 inlägg
S_vonSchmalensee 291 inlägg 10 år sedan

Kan inte alla posta sina egna listor? smile

Party and Bullshit! Citera
martindahmartin
424 inlägg
martindahmartin 424 inlägg 10 år sedan

la till crack a bottle med eminem, dr. dre och 50 cent nyss, men borde det inte vara bättre om det fanns flera spellistor för olika musikstilar, så blir alla glada och klagar inte över musiken?smile

bli min första besökare? Citera
P_Lehmann
144 inlägg
P_Lehmann 144 inlägg 10 år sedan

Orkar inte läsa igenom hela tråden...Antar att någon redan skrivit det om inte så kommer här en länk där det finns invites http://spotify.fleo.se/

discrete headwear Citera
lasssekongo
448 inlägg
lasssekongo 448 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad lasssekongo (10 år sedan)

Nu är det juh hysat bra låtar!

Haha katten jansson och husmusen

Simonski
302 inlägg
Simonski 302 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Simonski (10 år sedan)

haha skalman som fotbolls målis! och hans mat-och-sov klocka ringer under matchen ! vad kommer hända yikes !!

ne seriöst alla under age FR användare ska ni lyssna på bamse får ni göra en egen playlist så kan ni alla natta er vid 7 efter bolibompa och lyssna på bamse i gemenskapen !

styr upplistan nån?
dags att göra flera olika playlists för olika musik typer som har nämts i tidigare inlägg !

AntonTornblom
132 inlägg
AntonTornblom 132 inlägg 10 år sedan

Simonski :

haha skalman som fotbolls målis! och hans mat-och-sov klocka ringer under matchen ! vad kommer hända yikes !!

ne seriöst alla under age FR användare ska ni lyssna på bamse får ni göra en egen playlist så kan ni alla natta er vid 7 efter bolibompa och lyssna på bamse i gemenskapen !

styr upplistan nån?
dags att göra flera olika playlists för olika musik typer som har nämts i tidigare inlägg !

Playlisten är ju ändå inte så serriös men du kan ju göra en egen playlist och låta oss som vill lyssna på bamse få göra det ??!!

-______- Citera
lasssekongo
448 inlägg

Hahah trazan och banane wtf?

lasssekongo
448 inlägg

Tornblomen :

Simonski :

styr upplistan nån?

Playlisten är ju ändå inte så serriös men du kan ju göra en egen playlist och låta oss som vill lyssna på bamse få göra det ??!!

precis. blir fett taggad av fotbollsmatachen faktiskt! När bamse gör mål osv

Simonski
302 inlägg
Simonski 302 inlägg 10 år sedan

Tornblomen :

Simonski :

styr upplistan nån?

sure jag fixar en bamse lista åt er

http://open.spotify.com/user/zizimon/pl … bPo5p7EY8L

där är den!
freerides officiella bamse playlist !

nomiz
52 inlägg
nomiz 52 inlägg 10 år sedan

åå palla, lägg in musik inte sagor, och man behöver inte lägga upp samma låt med 20 olika artister, ta den bästa isf!

AntonTornblom
132 inlägg
AntonTornblom 132 inlägg 10 år sedan

Simonski :

Tornblomen :

Simonski :

styr upplistan nån?

där är den!

Jag är väldigt tacksam för att du gjorde en playlisten men den kommer nog inte användas i framtiden eller vad tror du ?

-______- Citera
phillyjoseph
699 inlägg
phillyjoseph 699 inlägg 10 år sedan

vaaaaaaa, finns ju knappt nån musik på spotify. hittar knappt ett jota med jay dee, termanology, black milk, madlib, mf doom, osvosv............. la iallafall till lite som jag hittade.

btw, är det bara för mig det laggar, låten typ hoppar fram? kanske har nått med internetuppkopplingen att göra.. men aja. grymt program iallafall.

movementFILMS.blogspot.com Citera
marer
1678 inlägg
marer 1678 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad marer (10 år sedan)

Förstår inte vad ni ser i programmet!
Är låtarna för okända, finns de inte med. Är låtarna för kända finns de inte heller med.
Således finns bara massa randomlåtar kvar att välja bland och då kan man lika gärna dra på RixFM.

pess Citera
Setermaan
2453 inlägg

pIsraelsson :

vaaaaaaa, finns ju knappt nån musik på spotify. hittar knappt ett jota med jay dee, termanology, black milk, madlib, mf doom, osvosv............. la iallafall till lite som jag hittade.

btw, är det bara för mig det laggar, låten typ hoppar fram? kanske har nått med internetuppkopplingen att göra.. men aja. grymt program iallafall.

Försvann en massa för nån vecka sen. Madlib fanns det en del med då, men Dilla finns ju fortfarande. Däremot försvann i stort sett allt med Guilty Simpson.

Angående laggandet så är det nog din anslutning, för mig funkar det prickfritt.

phillyjoseph
699 inlägg
phillyjoseph 699 inlägg 10 år sedan

Setermaan :

pIsraelsson :

Försvann en massa för nån vecka sen. Madlib fanns det en del med då, men Dilla finns ju fortfarande. Däremot försvann i stort sett allt med Guilty Simpson.

Angående laggandet så är det nog din anslutning, för mig funkar det prickfritt.

fan vad segt med guilty och madlib..

ah kan vara det.. får hoppas de fixar sig.

movementFILMS.blogspot.com Citera
Simonski
302 inlägg
Simonski 302 inlägg 10 år sedan

Tornblomen :

Simonski :

Tornblomen :

där är den!

Jag är väldigt tacksam för att du gjorde en playlisten men den kommer nog inte användas i framtiden eller vad tror du ?

jag vet att du kommer lyssna smile
så slit den med hälsan smile
Pz!

martindahmartin
424 inlägg
martindahmartin 424 inlägg 10 år sedan

det finns massa, men inte allt, som du sa. Men mixar man det med itunes eller limewire/piratebay (eller vilket program man vill) så har man all musik man vill, jag använder tex spotify för ganska kända band, och vill jag ha kända eller okända låtar "offrar" jag mig och använder limewire;)

bli min första besökare? Citera
Danbilzerian
637 inlägg
Danbilzerian 637 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Twelvee (10 år sedan)

tips på bra spellista?

SmooF ProductionS! Citera
tittti540
1800 inlägg
tittti540 1800 inlägg 10 år sedan

jag tycker spotify är rätt tråkigt ja:O

go big or go HEDE Citera
lasssekongo
448 inlägg

uppdaterade bamse listan lite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pussss
558 inlägg
Pussss 558 inlägg 10 år sedan

marer :

Är låtarna för okända, finns de inte med. Är låtarna för kända finns de inte heller med.
Således finns bara massa randomlåtar kvar att välja bland och då kan man lika gärna dra på RixFM.

Håller med!
Tyckte först att programmet var sjukt schysst, men man insåg rätt snart att det var glest med låtar.

AGAGRILLEN Citera
Onordling
275 inlägg
Onordling 275 inlägg 10 år sedan

ingen som har en invite att ge mig? skulle va schysst:p

Kruxelidux_ninjamaster
2330 inlägg
Kruxelidux_ninjamaster 2330 inlägg 10 år sedan

då är playlist.com cleanare då!

NiklasMalmstone
75 inlägg
NiklasMalmstone 75 inlägg 10 år sedan

http://open.spotify.com/user/niklasmalm … 9gIiRKhPol

bästa spellistan nånsin gott folk

goosfraba Citera
E-Rockner
867 inlägg
E-Rockner 867 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad E-Rockner (10 år sedan)

Pussss :

marer :

Håller med!
Tyckte först att programmet var sjukt schysst, men man insåg rätt snart att det var glest med låtar.

Det är ju bara en beta version som finns ute än så länge. Så man kanske inte ska ha för höga förväntningar

Free your mind and your ass will follow Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook